home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 271 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2018
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  FC Københaven
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 Udprint
Forfatter Emne: FC Københaven  (Læst 48875 gange)
jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Københaven
« Svar #60: 25 Jan 2018, 19:28 »

Jeg mangler bigtime lidt inspiration og lidt akut hjælp.
Jeg har op til 2. sæson kun købt Malang Sarr og en brasilianer 'Paulinho'.

Jeg har solgt en del, primært grundet ganske fine bud og for at undgå utilfredshed.
Robin Olsen for 35mio
Santander for 25mio
Dennis Vavro for 55mio
Kasper Kusk for 25mio
Uros Matic for 2mio

Jeg står derfor meget og mangler en evt. målmand, da jeg ikke helt stoler på Djukic eller Monti, men bør jeg det?
ydermere kunne jeg godt bruge endnu en angriber til at supplere Holse og Pieros, selvom især Pieros gør det godt.
en Kantspiller primært i højre side, en midterforsvar og så en defensiv midt kan også bruges.

Jeg har indledt superligaen med 3 nederlag til SønderjyskE, FCN og Lyngby og CHL har jeg cruiset igennem - SÅ jeg er ret meget i krise, da jeg ikke aner hvad der foregår.
Logged

Bechii
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FC Københaven
« Svar #61: 26 Jan 2018, 07:50 »

Hej  jakob95kp

Jeg har et save køre med BIF, hvor jeg i 1.sæson hentede følgende spillere.

Djorde jovanovic - 3 mil.
Marko Vucic - 1.3 mil
Grant Margeman - 6.75 mil
Luka Adzic - 3.75 mil
Benjamin Hvidt - 4.5 mil
Dejan Joveljic - 2.5 mil

En anden mulighed er at du bruger lidt tid på at finde regens  Smiley
Logged

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Københaven
« Svar #62: 26 Jan 2018, 11:19 »

Jeg mangler bigtime lidt inspiration og lidt akut hjælp.
Jeg har op til 2. sæson kun købt Malang Sarr og en brasilianer 'Paulinho'.

Jeg har solgt en del, primært grundet ganske fine bud og for at undgå utilfredshed.
Robin Olsen for 35mio
Santander for 25mio
Dennis Vavro for 55mio
Kasper Kusk for 25mio
Uros Matic for 2mio

Jeg står derfor meget og mangler en evt. målmand, da jeg ikke helt stoler på Djukic eller Monti, men bør jeg det?
ydermere kunne jeg godt bruge endnu en angriber til at supplere Holse og Pieros, selvom især Pieros gør det godt.
en Kantspiller primært i højre side, en midterforsvar og så en defensiv midt kan også bruges.

Jeg har indledt superligaen med 3 nederlag til SønderjyskE, FCN og Lyngby og CHL har jeg cruiset igennem - SÅ jeg er ret meget i krise, da jeg ikke aner hvad der foregår.
Vil mene du skal give Monty et år mere på udlejning mindst som førsteholdsspiller eller hvad det nu hedder også er han klar til 1. holdet, jeg hentede en Yehvann Diouf i Troyes for 9,75 mio og "desværre" har det resulteret i 2. målmand for ham da jeg ikke lige havde regnet med Montys udvikling
Logged

Tidligere: Baloo38

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Københaven
« Svar #63: 26 Jan 2018, 23:40 »

Vil mene du skal give Monty et år mere på udlejning mindst som førsteholdsspiller eller hvad det nu hedder også er han klar til 1. holdet, jeg hentede en Yehvann Diouf i Troyes for 9,75 mio og "desværre" har det resulteret i 2. målmand for ham da jeg ikke lige havde regnet med Montys udvikling
Tak. Jeg endte med at slippe 50mio for Ajax keeperen Onana, som har gjort det fint, dog er mine resultater svingende her i 2. sæson
« Seneste Redigering: 29 Jan 2018, 14:56 af jakob95kp » Logged

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Københaven
« Svar #64: 27 Jan 2018, 10:35 »

Tak. Jeg endte med at slippe 40mio for Ajax keeperen Onana, som har gjort det fint, dog er mine resultater svingende her i 2. sæson


lyder som et fornuftigt indkøb, var han utilfreds eller noget?

Helt latterligt at jeg her op til 3. sæson (mener jeg) har et transferbudget på 265 mio
Logged

Tidligere: Baloo38

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Københaven
« Svar #65: 27 Jan 2018, 13:03 »



lyder som et fornuftigt indkøb, var han utilfreds eller noget?

Helt latterligt at jeg her op til 3. sæson (mener jeg) har et transferbudget på 265 mio
Faktisk ikke. Ved ikke helt hvad der skyldes at han vil skifte, eller at jeg kunne nøjes med at slippe 40mio.
Er i en lidt svær situation, da jeg helt vildt gerne vil bruge Holse og virkelig præge hans udvikling med spilletid, men Pieros har lavet 26 mål i 23 kampe i denne sæson  Shockeret Shockeret
Verbic som jeg ellers overvejede at sælge har også kvitteret med 13 mål og 6 assist i 18 kampe, og et gns. på 7.91

Ligger kun nummer 6, grundet 3 nederlag fra start i sæsonen, og var på et tidspunkt 16 point efter Lyngby på 1. pladsen, men er nu kun 4 point efter, og har fået samlet problemerne op.

Er blevet lidt ramt af utilfredshed, fra Bengtsson som har smittet af på truppen, han vil spille mere - men Boile har lavet 11 assist og 2 mål i 23 kampe, så det er svært at sætte ham af...  ticked off
Logged

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Københaven
« Svar #66: 27 Jan 2018, 15:32 »

Faktisk ikke. Ved ikke helt hvad der skyldes at han vil skifte, eller at jeg kunne nøjes med at slippe 40mio.
Er i en lidt svær situation, da jeg helt vildt gerne vil bruge Holse og virkelig præge hans udvikling med spilletid, men Pieros har lavet 26 mål i 23 kampe i denne sæson  Shockeret Shockeret
Verbic som jeg ellers overvejede at sælge har også kvitteret med 13 mål og 6 assist i 18 kampe, og et gns. på 7.91

Ligger kun nummer 6, grundet 3 nederlag fra start i sæsonen, og var på et tidspunkt 16 point efter Lyngby på 1. pladsen, men er nu kun 4 point efter, og har fået samlet problemerne op.

Er blevet lidt ramt af utilfredshed, fra Bengtsson som har smittet af på truppen, han vil spille mere - men Boile har lavet 11 assist og 2 mål i 23 kampe, så det er svært at sætte ham af...  ticked off

Det kan jeg godt se er en kattepine, men det er vigtigt at spille med Holse, han bliver virkelig giftig, evt. skift lidt med dem og det samme med Boile/Bengt. Kender alt for godt det med den dårlige start, har jeg hver sæson synes jeg
Logged

Tidligere: Baloo38

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Københaven
« Svar #67: 27 Jan 2018, 18:18 »

Faktisk ikke. Ved ikke helt hvad der skyldes at han vil skifte, eller at jeg kunne nøjes med at slippe 40mio.
Er i en lidt svær situation, da jeg helt vildt gerne vil bruge Holse og virkelig præge hans udvikling med spilletid, men Pieros har lavet 26 mål i 23 kampe i denne sæson  Shockeret Shockeret
Verbic som jeg ellers overvejede at sælge har også kvitteret med 13 mål og 6 assist i 18 kampe, og et gns. på 7.91

Ligger kun nummer 6, grundet 3 nederlag fra start i sæsonen, og var på et tidspunkt 16 point efter Lyngby på 1. pladsen, men er nu kun 4 point efter, og har fået samlet problemerne op.

Er blevet lidt ramt af utilfredshed, fra Bengtsson som har smittet af på truppen, han vil spille mere - men Boile har lavet 11 assist og 2 mål i 23 kampe, så det er svært at sætte ham af...  ticked off

må jeg prøve at se et SS af dit hold og taktik evt. transfers
Logged

Tidligere: Baloo38

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Københaven
« Svar #68: 29 Jan 2018, 11:11 »

må jeg prøve at se et SS af dit hold og taktik evt. transfers
Bedre sent end aldrig.
Trupppen, som også indeholder Monty, Boilesen og Johanson


Tansfers 1. sæson

Transfers 2. sæson
« Seneste Redigering: 29 Jan 2018, 14:57 af jakob95kp » Logged

Forlan
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FC Københaven
« Svar #69: 29 Jan 2018, 14:38 »

Dine transfers i 2. sæson ligner en lille smule dine transfers fra 1 sæson... Onana er vel ikke så go at man behøver at give 50 mio for ham to gange..
Logged

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Københaven
« Svar #70: 29 Jan 2018, 14:57 »

Dine transfers i 2. sæson ligner en lille smule dine transfers fra 1 sæson... Onana er vel ikke så go at man behøver at give 50 mio for ham to gange..
Den var da lige smuttet i svinget, de små billeder kan være svære at se forskel på nu - men du har ret, så god er han alligevel ikke, men det er nu rettet.
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: FC Københaven
« Svar #71: 30 Jan 2018, 07:48 »

Jeg er med på det ikke er et mål i sig selv, men jeg er lidt ærgerlig over at du mere eller mindre kun køber udenlandske spillere (én dansker så vidt jeg kan tælle mig frem til). Men jeg kender selvfølgelig heller ikke baggrunden for dit save, eller hvordan du normalt spiller, så der kan være en grund til du har valgt at det skal være sådan. Smiley

Umiddelbart tænker jeg dog bare at der må være nogen der godt kunne være aktuelle for dig rundt om i det danske land. Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Københaven
« Svar #72: 30 Jan 2018, 10:04 »

Jeg er med på det ikke er et mål i sig selv, men jeg er lidt ærgerlig over at du mere eller mindre kun køber udenlandske spillere (én dansker så vidt jeg kan tælle mig frem til). Men jeg kender selvfølgelig heller ikke baggrunden for dit save, eller hvordan du normalt spiller, så der kan være en grund til du har valgt at det skal være sådan. Smiley

Umiddelbart tænker jeg dog bare at der må være nogen der godt kunne være aktuelle for dig rundt om i det danske land. Smiley
Jeg forsøger mig faktisk med danskere, men må samtidig erkende at når FCN vil have 45+ for Mathias Jensen, og 37mio for Mini. Samt at Duelund skal koste dig mere end 40mio, så føler jeg, at jeg kan få væsentlig bedre materiale til samme penge, bare med et fremmed pas.

Jeg har dog stadig fokus på danskere og har til kommende sæson hentet 4-5 unge spillere fra diverse danske klubber, samt kig på PEH, mit ungdomshold er fyldt med spændende danskere, hvor Holse og Monty er fast bestanddel af førsteholdet fra næste sæson, og flere kommer!
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: FC Københaven
« Svar #73: 31 Jan 2018, 07:47 »

Jeg forstår godt at danskere er blevet dyre, men der må da være lidt talenter rundt omkring i landet, som kunne være interessante for mindre summer? Jeg er klar over de ikke kan gå direkte ind på holdet. Men også godt at se at det er det næste du skriver. Alternativt skal du jo til udlandet og finde de danskere der ikke er slået igennem (som FCK også praktiserer IRL).

Og godt at ungdomsholdet endelig begynder at sende spillere op til A-holdet! Opstemt
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Københaven
« Svar #74: 31 Jan 2018, 09:20 »

Jeg forstår godt at danskere er blevet dyre, men der må da være lidt talenter rundt omkring i landet, som kunne være interessante for mindre summer? Jeg er klar over de ikke kan gå direkte ind på holdet. Men også godt at se at det er det næste du skriver. Alternativt skal du jo til udlandet og finde de danskere der ikke er slået igennem (som FCK også praktiserer IRL).

Og godt at ungdomsholdet endelig begynder at sende spillere op til A-holdet! Opstemt
Helt bestemt, der er ganske fint dansk materiale i spillet, det kan dog knibe med at få dem til fair priser, og selvom jeg er FCK og har cirka 200mio at gøre med i hver sæson, så vil jeg ikke betale overpris.
Siden jeg delte billeder af mine transfers har jeg dog hentet 9 spillere og heraf er 7 danske. Dog kun 2-2,5 bliver gældende på førsteholdet nu - Mikkel Duelund kunne jeg pludselig få for 16mio, før krævede de mindst 37... og så Benjamin Hvidt, som jeg hentede i AGF for lige knap 1mio.
Til sidst fik jeg også Mads 'Mini' Pedersen fra FCN, som de tidligere ville have +30mio for, det endte dog kun i 8,5mio, så han overtager rotations pladsen fra Bengtsson som jeg har solgt.




Til den nye sæson skal jeg igen igang med det taktiske tegnebræt, da det begyndte at halte lidt imod slutningen af sidste sæson, og selvom jeg sluttede af med 9 sejre i træk i superligaen, så er jeg ikke tilfreds med præstationen offensivt.
Første sæson lød målscoreren på 70-22, og her i 2. sæson 60-20.
Jeg vil tilbage til den gode offensiv med cirka 2 mål pr. kamp, og det kommer til at betyde mindre possesion.
Sidste sæson sluttede jeg med en gns. boldbesiddelse på næsten 62% i ligaen, og som det hold der skabte flest chancer, men mine spillere får ikke udnyttet dem, så jeg må skabe endnu flere...

Kuki er hentet ind som ny offensivspiller og kommer til at dele OMH med Falk. samt agere Backup for Holse i angrebet sammen med Pieros.

Truppen:
MM: Onana (Monty)
FH: Wahlqvist (Krafth)
FCH: Lüftner (Racic)
FCV: Sarr (Badal (Regen))
FV: Boilesen (Mini)
DM: Iniguez (Hvidt)
MCH: Keita (Duelund)
MCV: Paulinho (Svendsen)
OMH: Falk (Kuki)
OMV: Verbic (Berisha)
AnC: Holse (Sotiriou)

Ydermere har jeg Yurchenko (CM) i truppen, men han er på vej væk, da han ikke er meget spilletid i sigte, og jeg derfor kan spare de kroner øre.
Valon Berisha håber jeg også at få solgt, han har en frikøbsklausul på 28mio, og kun 1 år tilbage af sin kontrakt. Hans agent vil max hæve klausulen til 31mio ved forlængelse, og det synes jeg ikke er pengene værd, selvom han kan dække 4 positioner naturligt og var assist konge sidste sæson.
Kvist har jeg forlænget endnu et år med, han spiller aldrig man er rigtig god som rollemodel, og har reddet mig i flere situationer når spillere vil væk fra klubben.
Ellers forventer jeg også at give mere og mere spilletid til Mads Bidstrup som har udviklet sig fint, og vil være 3. valg på DM pladsen.


Logged

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010