home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 336 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2018
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  FC Københaven
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 7 Udprint
Forfatter Emne: FC Københaven  (Læst 48884 gange)
JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Københaven
« Svar #15: 16 Nov 2017, 16:51 »

Ankersen har været skadet så lang tid for mig som en af de eneste :/ Men Roerslev har faktisk spillet bedre end ham og har gjort det virkelig godt, så det er jo kun godt.
Logged

JaWocKa

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Københaven
« Svar #16: 16 Nov 2017, 17:09 »

Ankersen har været skadet så lang tid for mig som en af de eneste :/ Men Roerslev har faktisk spillet bedre end ham og har gjort det virkelig godt, så det er jo kun godt.

har både haft Santander skadet i lang tid (4 eller 5 måneder) og nu er Zeca begyndt at komme tilbage lige så stille efter 3 måneder på sidelinjen
Logged

Tidligere: Baloo38

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Københaven
« Svar #17: 16 Nov 2017, 17:15 »

Santander er også konstant skadet hos mig...

Så gik vi videre på reglen om udebanemål mod RP Leipzig i Champions League!!! FUCK det var heldigt, men jeg tager det gerne! Opstemt

Logged

JaWocKa

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Københaven
« Svar #18: 16 Nov 2017, 17:21 »

Gratz
Logged

Tidligere: Baloo38

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Københaven
« Svar #19: 20 Nov 2017, 03:15 »

Avs... 1. sæson er overstået og transferbudgettet for 2. sæson ligger på 155 mio. Hvad dælen skal man bruge pengene på? Opstemt Eneste krav er at jeg ikke køber nogle spillere for mere end 35 mio. medmindre tilbuddet er specielt.

Tænker lidt på at købe Marko Jankovic til højrekanten i stedet for Kusk. Han ser ret spændende ud og er tilmeld billigere Opstemt

Marko Jankovic

Logged

JaWocKa

DonJakobsen
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: FC Københaven
« Svar #20: 20 Nov 2017, 17:01 »

Hvad med Robert Skov på højre kanten? Eller er han ikke god nok? Smiley
Logged

Hvor der satses der vindes - William Shakespeare

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Københaven
« Svar #21: 20 Nov 2017, 18:00 »

Hvad med Robert Skov på højre kanten? Eller er han ikke god nok? Smiley

Synes ikke helt han er der endnu, købte ham i første sæson og udlejede ham tilbage. Han bliver bare en backup tror jeg Opstemt
Logged

JaWocKa

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Københaven
« Svar #22: 22 Nov 2017, 19:32 »

Har nu ramt vinterpausen i 2. sæson med løverne og må indrømme det er gået noget bedre end jeg havde forventet (er langt fra den bedste fm-spiller) ligaen ligger jeg selvfølgelig 1'er dog kun med 3 point ned til FCM, har lavet en en masse mål men må desværre også sige at de kampe jeg har tabt har desværre stort set kun været store nederlag Skuffet https://gyazo.com/2d3ab181852d075328c69c7d5dcf20f3 var bl.a. også lidt uheldig at inden FCM kampen (og arsenal kampen) at få Robin Olsen skadet så Christoffer Monty blev smidt for løverne... eller ulvene om man vil.  hvad der ikke lige kan ses på SS'et er et 3-2 nederlag til AGF hvor jeg var bagud 3-0 ved halvleg også en 4-2 sejr over AAB.
https://gyazo.com/40a68092a1197bbd9fae46ab8d03bf8c da jeg så min CL gruppe med Shaktar, Bayern og Arsenal måtte jeg nok indrømme at jeg kun havde forventninger om max 4 point (uafgjort ude mod Shaktar  måske en lille sejr hjemme) men det gik meget anderledes end jeg forventede da jeg ligger ud med at vinde 2-0 i Tyskland :O og som vi kom flere og flere runder henne kunne jeg se at inden den sidste kamp mod Shaktar skulle jeg faktisk bare have en sejr der mens Bayern tabte til arsenal også var jeg videre i CL eller uafgjort med Shaktar og Bayern nederlag så var jeg i EL. desværre kom jeg hurtigt bagud 2-0 mod Shaktar og måtte nok indse at det kunne jeg skyde en hvid pil efter men 2 mål til slut og en udligning til Arsenal i de sidste 5 minutter gjorde håbet lidt større, men desværre blev det kun tilet Bayern mål mere og jeg er ude Skuffet https://gyazo.com/3aac796f5874dcc8abc6eaf2fc560e74

På transfer delen har jeg ikke gjort det store i den her sæson udover at købe lidt ind til fremtiden https://gyazo.com/15685c740fb53be18fb7cdb61a816e1b
mens nogle af dem jeg følte jeg godt kunne undvære er røget ud da jeg synes ungdomsafdelingen ser spændende ud i år https://gyazo.com/9d5fa6e9d3d4c6bcd6f257b684a5aba1

Transfers 1. sæson https://gyazo.com/538adda98903106ef3fb4f6bde038a09

Det var alt hvad jeg havde at dele lige nu, tak fordi I gider at høre på mig Opstemt
Logged

Tidligere: Baloo38

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Københaven
« Svar #23: 22 Nov 2017, 19:57 »

Har du besluttet dig 100% for at satse på Monty kontra Djukic? Opstemt
Logged

JaWocKa

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Københaven
« Svar #24: 22 Nov 2017, 20:07 »

Har du besluttet dig 100% for at satse på Monty kontra Djukic? Opstemt

Djukic var udlejet så havde kun Monty eller en regen på U19 holdet at vælge mellem, men nu hvor jeg har fået ham tilbage kunne jeg godt finde på at give ham en chance Wink
Logged

Tidligere: Baloo38

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Københaven
« Svar #25: 22 Nov 2017, 20:58 »

Djukic var udlejet så havde kun Monty eller en regen på U19 holdet at vælge mellem, men nu hvor jeg har fået ham tilbage kunne jeg godt finde på at give ham en chance Wink

Djukics stats er vanvittige, men han har ikke imponeret mig i de 2 kampe jeg har givet ham, modsat Monty.
Logged

JaWocKa

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Københaven
« Svar #26: 22 Nov 2017, 21:06 »

Djukics stats er vanvittige, men han har ikke imponeret mig i de 2 kampe jeg har givet ham, modsat Monty.

Monty startede jo heller ikke for godt med at lukke 10 basser ind i 2 kampe men når det er mod arsenal og FCM men gjorde det okay efter de to kampe

13 kampe 19 mål lukket ind og 6 rent bur
Logged

Tidligere: Baloo38

jonesg
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: FC Københaven
« Svar #27: 26 Nov 2017, 17:37 »

Jeg har også gang i et save med løverne og det har været en spændende start.
De mange skader er en stor udfordring i starten og udover dem som var der i forvejen fik jeg Lüftner skadet på en af de første træningsdage og derfor måtte jeg spille med Racic i de første par kampe indtil jeg hentede Sigurd Rosted som er en rigtig fin spiller for mig.

Pt. har jeg spillet 8 kampe hvoraf det er blevet til 6 sejre og 2 uafgjorte i Superligaen og en målscore på 23-8.
Europæisk lykkedes det ikke at komme i Champions League hvor Rijeka slog mig ud.
Jeg har den kroatiske liga med og de har et forsvar som er ekstremt stærkt og uden spillere som Santander og Pavlovic i begge kampe var det svært.
Jeg har trukket Lazio, Dynamo Moskva og Zulte Waregem i Europa League.

På det taktiske er spillet enormt spændende. Jeg har en kontrolleret 4-1-2-2-1 formation med indvendige kanter som kan splitte mindre gode modstandere fuldstændig ad.

Derudover er jeg lykkedes rigtig godt med en 4-4-2 hvor jeg kommer til et hav af indlæg og det passer rigtig godt til de angribere jeg har.

Jeg regner med at 4-4-2 delen bliver den mest anvendte i 1 sæson.
Logged

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Københaven
« Svar #28: 21 Dec 2017, 13:40 »

FC KØBENHAVN | 18. JUNI 2019



Så er jeg, endelig, blevet færdig med 2. sæson i FCK hvor det blev til en kæmpe succes i ligaen og personlig succes for et par af ungdomsspillerne! I sær Carlo Holse har udviklet sig vanvittigt, men også Roerslev og Røjkjær og de 2 målmandstalenter Djukic og Monty har fået spilletid og udviklet sig til at kunne spille sig på førsteholdet næste sæson!

I ligaen blev det til en stensikker 1. plads med hele 88 point, 17 ned til 2. pladsen, og sølle 2 nederlag! Det sidste kom endda på sidste spilledag mod AGF, hvor vi ugen forinden havde vundet 4-0 over dem i pokalfinalen! Opstemt Carlo Holse, som har udviklet sig ekstremt meget endte med at blive ligatopscorer med hele 27 mål (38 i hele sæsonen), og han slog derfor ny FCK-rekord.

I Champions League så det længe godt ud i kvalifikationen om gruppespillet, men da vi mødte Feyenoord i sidste runde blev det desværre endestationen, og vi måtte tage til takke med gruppespillet i Europa League. På en eller anden måde kan vi dog glæde os over at Gregus endte med bedste gennemsnit, somehow, i hele Champions League (7,80)  funny

I Europa League kom vi i gruppe med AZ Alkmaar, Sturm Graz & Hertha Berlin, hvor det kun var sidstnævnte der gav os problemer. Efter en sikker 2. plads i gruppen mødte vi Espanyol i 1. knockout-runde hvor vi samlet vandt 3-1. Vi mødte i runden efter Manchester City hvor vi faktisk fik 1-1 på hjemmebane og kom foran i returkampen på Etihad Stadium. Det blev dog desværre til et 3-1 nederlag og vi røg derfor ud til hvem der endte med at vinde Europa League, i 2. knockoutrunde.


TRANSFERS



IND
I transfervinduet blev der kun købt 3 spillere ind, men alle 3 var af høj kaliber som kunne gå direkte ind i startopstillingen. Det var nødvendigt efter de mange salg efter første sæson. Det første indkøb var Marko Jankovic som jeg allerede havde set mig varm på i første sæson. Han passer rigtig godt ind i systemet som indvendig angriber og han har gjort det rimeligt i sin første sæson. Derefter blev Lucas Silva købt ind som defensiv playmaker fra Real Madrid da han var sat til salg for kun 18 millioner, og han har gjort det fantastisk på midtbanen hvor han har sikret stabilitet. Slutteligt blev Pedro Henrique købt ind meget sent i transfervinduet da der kom et uventet salg. En forsvarsspiller som har gjort det fænomenalt og nærmest har været bedre end spilleren han erstattet, hvis det er muligt. Han blev købt ind for 15 millioner i Cianote og rygtes, desværre, allerede væk igen.

UD
Først og fremmest blev der ryddet op i bredden i truppen hvor blandt andet Bashkim Kadri & Danny Amankwaa ikke fik forlænget deres kontrakt. Dernæst blev Pieros Sortiriou solgt for hele 15 millioner, hvilket helt sikkert var en god handel i mine øjne, da han ikke blev brugt i systemer vi spiller. Desuden blev Denis Vavro, en af vores bedste spillere, solgt for 42 millioner (med klausuler op til 62 millioner) på en af de sidste transferdage, hvilket resulterede i købet af Pedro Henrique. Derudover kom der en masse låneaftaler for vores yngre spillere i hus, inden Erik Johansson følte sig tvunget til at skifte klub for at få spilletid i vintertransfervindu et, hvor han blev solgt for 5 millioner. Det betød dog også at vi ikke havde nogle reserveforsvarsspil lere, hvorfor Roerslev faktisk fik lov at spille som central forsvarsspiller i nogle af kampene, eftersom Luca Racic var blevet lovet en låneaftale.



Her er nogle af nøglespillerne for sæsonen:

Carlo Holse



Benjamin Verbic



Jan Gregus



Lucas Silva




Hvis der er nogle ønsker af screenshots eller andet, så sig endelig til! Opstemt



« Seneste Redigering: 21 Dec 2017, 13:42 af JaWocKa » Logged

JaWocKa

Subber
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FC Københaven
« Svar #29: 22 Dec 2017, 11:41 »

Har også gang i et save med FCK er dog kun nået til december måned.

Bruger 4-2-2-2 taktikken hvilket virker fantastisk på nær i CHL. Her har jeg spillet 4 kampe og tabt alle 4 med 5-2. Det skal så siges jeg er i pulje med Barcelona, Juventus og Liverpool  Smiley I ligaen fører jeg allerede med 8 point til nummer 2 som er AaB.

Jeg havde også problemer med at få gang i Pavlovic og Santander var altid skadet. Så gav Carlo Holse chancen og han er nu fast mand i angrebet som Trequista. Han er pt topscore i superligaen.

Eneste to indkøb jeg har lavet er Andre Rømer og Ezequiel Barco fra Independiente. To fantastiske indkøb.
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 ... 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010