home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 340 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2018
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Hvem skal jeg være?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 13 Udprint
Forfatter Emne: Hvem skal jeg være?  (Læst 80104 gange)
Mr. V
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #135: 09 Jun 2018, 16:37 »

Tak ! Massere af gode bud, prøver en eller flere af dem og så kan det være jeg poster efter 1. sæson Opstemt

Chel11: Jeg kan varmt anbefale HIK, som starter i 2. divisionen. Gennemsnitsalderen i truppen er nogenlunde lav og spillermaterialet egner sig fra start af rigtig godt til en 4-3-1-2 formation, hvor du har næsten to spillere til hver position. Det ultimative formål skal selvfølgelig være at blive fast inventar i Superligaen – og i sidste ende formå at slå FCK af tronen. De første par sæsoner er meget lige til, da du har mulighed for at låne nogle store danske talenter, herunder bl.a. Bidstrup, Roerslev, Vinderslev m.m. Efterfølgende bliver det dog en smule mere vanskeligt, da det bliver sværere at tiltrække ønskespillere på grund af klubbens lave omdømme.

Jeg er selv i gang med et HIK save – og det har virkelig været ét af de fedeste saves længe. Jeg har lige taget hul på min 5. sæson. Første sæson blev til en 2. plads i 2. divisionen, anden sæson blev til en 2. plads i 1. division, mens jeg i tredje og fjerde sæson endte på hhv. en 8. og 10. plads i Superligaen. Jeg kan i 5. sæson fortsat ikke lokke spillere til fra f.eks Sverige og Norge. Derfor bruger jeg lige nu mange af mine indtægter på at bede bestyrelsen om at forbedre faciliteterne i klubben med håb om, at det på sigt kan være med til at lokke internationale spillere til.

Det har selvfølgelig været FCK, som har vundet Superligaen alle årene i mit save, men alt i alt en rigtig fed udfordring – og kan derfor varmt anbefale klubben! Hvis du vil have at det skal blive en smule sværere, så prøv med Østerbroklubben og lillebror til FCK B93.
« Seneste Redigering: 09 Jun 2018, 16:39 af Mr. V » Logged

jackie94
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #136: 23 Jun 2018, 13:59 »

Er der nogen der har erfaringer med den islandske liga? Og kan anbefale et hold?
Logged

Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #137: 23 Jun 2018, 16:27 »

Er der nogen der har erfaringer med den islandske liga? Og kan anbefale et hold?
I Journey for the Money-Challengen endte  jeg selv i Íþróttafélagið Þór Akureyri og var der i 11-12 sæsoner. Det var uden tvivl sjovt (Selvom tonen måske antyder noget andet i bloggen), men også en udfordring fordi jeg var i konstant minus. Klubben havde et fint ungdomssetup som lavede måske en håndfuld talenter over den periode jeg var der, så det var ikke fordi det var en dans på røde roser, men det var ganske passende. Umiddelbart tror jeg, at hvis man får en god start fra Dag 1 i savet, så er det muligt at have en væsentlig sundere økonomi, men det er kun noget jeg gætter på.

Ligaen er ikke den sværeste, og hvis du kan finde en god taktik, kan du også rimelig hurtigt komme til tops. Økonomien bliver så kun boostet af dine resultater i Europa, og ligeså snart du har været i et europæisk gruppespil, så har du distanceret alt og alle på Island. Så det er uden tvivl en sjov og anderledes liga, og hvis du sætter et par regler for din ageren på transfermarked, så kan det også blive en udfordring Smiley
Logged

Phrepsak
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #138: 27 Jun 2018, 18:09 »

Er der nogen, der har spillet enten i de øvrige skandinaviske ligaer (Norge og Sverige) eller Tyskland, som har haft et godt spil? Overvejer lidt at starte i et af de tre lande :-)
Logged

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #139: 27 Jun 2018, 19:40 »

Hvis du har modet og evnerne så bør dit hjerte tage dig med til Tennis Borussia Berlin !

Jeg mistede mit hjerte til dem 14. August 2014 klokken 21.20. Det hele gik lidt stærkt og det skulle blot have været et hyggeligt og kort kendskab.
Men klubben gjorde noget ved mig, som jeg siden ikke har følt på samme måde - klubben hun var som en soul mate.
Det hele startede uskyldigt med en ny database, hvor de tyske lavere rækker og ungdomsrækker var aktiveret - og jeg agtede at se lidt nærmere på det, og om det virkede.

Mit valgt faldt tilfældigt på den sorte ørn omkranset af kejsernes farve - Purpur lilla. Jeg blev ramt af en tsunami af lykke, da jeg første gang så disse ukendte spillere tage fra i kampene - og selv om vi var i langt nede i rækker, spillede vi som verdensmestrene. Der gik ikke længe før store klubber ville have mine spillere, pengene blev store og fløj nærmest rundt i luften 2 gange om året.
Hver gang vi så svækkede ud, efter et transfervindue, kom vi stærkere tilbage takket været talentarbejdet på Mommsenstrasse.
Dette var min ufrivillige kærlighed, et forhold baseret på nysgerrighed, ærgerrighed og overraskelser !

Du kan evt. læse lidt om det her: https://fmfreaks.dk/index.php?topic=38028.0

Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #140: 02 Jul 2018, 12:24 »

Hej venner.

Sommerferien har meldt sig og dermed også lidt tid til FM. Det er meget længe siden, at jeg har spillet, da jeg aldrig rigtig kan komme igang med noget save.. Så nu søger jeg igen jeres hjælp!

Jeg har egentlig ikke de store krav til lande, ligaer eller noget. Jeg går meget op i talentarbejde og scouting når jeg spiller, så en midter/bundklub med penge på kistebunden kunne være en mulighed.
Jeg har en stor forkærlighed for østeuropa så et hold fra et østeuropæisk land kunne bestemt også være en mulighed, eller en klub, hvor det er muligt at hente samt udvikle sådanne spillere.

Men jeg er som sagt åben for alle muligheder. Jeg håber, at i har en masse idéer, måske endda med gode begrundelser.

Tak og god sommer!
« Seneste Redigering: 02 Jul 2018, 12:30 af Seller95 » Logged

Arsenal <3

champione
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #141: 02 Jul 2018, 16:33 »

Hej venner.

Sommerferien har meldt sig og dermed også lidt tid til FM. Det er meget længe siden, at jeg har spillet, da jeg aldrig rigtig kan komme igang med noget save.. Så nu søger jeg igen jeres hjælp!

Jeg har egentlig ikke de store krav til lande, ligaer eller noget. Jeg går meget op i talentarbejde og scouting når jeg spiller, så en midter/bundklub med penge på kistebunden kunne være en mulighed.
Jeg har en stor forkærlighed for østeuropa så et hold fra et østeuropæisk land kunne bestemt også være en mulighed, eller en klub, hvor det er muligt at hente samt udvikle sådanne spillere.

Men jeg er som sagt åben for alle muligheder. Jeg håber, at i har en masse idéer, måske endda med gode begrundelser.

Tak og god sommer!

Dinamo Zagreb - hvor du ikke køber spillere/kun køber unge kroatere - så dit hold henover sæsonerne både er landshold og dit klubhold.
På den måde bliver du også en økonomisk rentabel klub.
Og det store projekt er at levere år efter år - og holde talenterne tilfredse når de større klubber byder sig til.

Har selv startet et spil op med Brøndby - hvor jeg kun har købt en DM + en forsvarspiller på fri i første og anden transfervindue.
Men ellers er det også at dyrke masterclass og talent og få det danske udtryk tilbage.
Og økonomien er max presset allerede - så der skal præsteres europæisk!
Logged

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #142: 02 Jul 2018, 19:18 »

Kan stadig ikke forene mig med at Brøndby kalder det masterclass (;

Anywho Dinamo Zagreb er en dominerende faktor i Kroatien og en minimal udfordring selv med fokus på egne drenge

Må jeg foreslå dig at kigge lidt her Smiley
Måske der er noget du kan bruge

https://fmfreaks.dk/index.php?topic=41146.0
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Christoffer
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #143: 04 Jul 2018, 08:42 »

Halløj

Jeg søger et spil til sommerferien. Jeg elsker nogle lidt skæve klubvalg, hvor der gerne må ligges mange sæsoner i for at komme i mål. Det er specielt tidligere storklubber og/eller klubber med en stor fanbase, hvor det sportslige af en eller anden grund halter, som jeg kan lide at spille med Peace Har i nogle forslag?

Har allerede spillet med klubber som Royal Antwerp, Chemie Leipzig, FC United of Manchester, SV Austria Wein og Parma
Logged

Traditionsklub siden 1924

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #144: 04 Jul 2018, 12:39 »

Jeg henviser  til https://fmfreaks.dk/index.php?topic=41146.0 - måske der er noget der Smiley
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

123321
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #145: 20 Jul 2018, 14:28 »

Har holdt en længere fm pause - er i tvivl om hvem jeg skal starte op med. Hb Køge eller Chelsea, mine to favorithold. Har mange spil med disse to hold, men hvem skal jeg starte op med?
Logged

DANzin22
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #146: 20 Jul 2018, 14:37 »

Har holdt en længere fm pause - er i tvivl om hvem jeg skal starte op med. Hb Køge eller Chelsea, mine to favorithold. Har mange spil med disse to hold, men hvem skal jeg starte op med?

Synes du skal starte med HB Køge! Thumbs Up
Logged

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #147: 25 Jul 2018, 23:21 »

Er der nogen der har erfaringer med Lazio?
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #148: 26 Jul 2018, 09:26 »

Hej.
Har sgu brug for lidt hjælp. Kan ikke rigtig beslutte mig for hvem jeg skal have det sidste spil med i dette års fm.
Mit valg står mellem: Milan, Napoli, chelsea og Brøndby.

Hvad havde havde i valgt?
Logged

H A L A   M A D R I D!

Enevoldsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #149: 26 Jul 2018, 09:45 »

Hej.
Har sgu brug for lidt hjælp. Kan ikke rigtig beslutte mig for hvem jeg skal have det sidste spil med i dette års fm.
Mit valg står mellem: Milan, Napoli, chelsea og Brøndby.

Hvad havde havde i valgt?

Som Milan fan vil jeg da sige dem, men har ikke engang selv spillet med dem. Ved faktisk ikke om de er en reel udfordring, eller om de har nok penge til at man bare vinder fra dag et alligevel. Men kommer jo også an på hvad du gerne vil, det er da sikkert en udfordring hvis du fx går tilbage til rødderne, hvor de hovedsageligt bestod af italienere.

Og som AaB fan kan jeg aldrig støtte noget med Brøndby Grin
Logged


Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 13 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010