home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:12:15 TindraTindra Blogs Chat GPT Gratis: En oö...
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23281
  0 Brugere, 249 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2018
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Hvem skal jeg være?
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 13 Udprint
Forfatter Emne: Hvem skal jeg være?  (Læst 80075 gange)
whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #75: 09 Jan 2018, 16:12 »

Hvem skal jeg være?

Jeg overvejer at starte et save i Danmark. Mit primære mål vil være, at udvikle og videresælge spillere. Jeg overvejer lidt AGF eller FCM. Jeg tænker bare, at FCM bliver for nemt, da de allerede har et ufattelig godt hold i FM og allerede er med i Europa. Jeg kunne også godt være fristet til, at starte i 1. Division evt.
Jeg er selv fra Kolding, så Kolding IF er også i spil, måske FC Fredericia

Hvad synes i og er i selv igang med nogen lignende i Danmark eller et andet land?

AJ Auxerre? ;-)
Logged

Quando
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #76: 09 Jan 2018, 19:15 »

Hvem skal jeg være?

Jeg overvejer at starte et save i Danmark. Mit primære mål vil være, at udvikle og videresælge spillere. Jeg overvejer lidt AGF eller FCM. Jeg tænker bare, at FCM bliver for nemt, da de allerede har et ufattelig godt hold i FM og allerede er med i Europa. Jeg kunne også godt være fristet til, at starte i 1. Division evt.
Jeg er selv fra Kolding, så Kolding IF er også i spil, måske FC Fredericia

Hvad synes i og er i selv igang med nogen lignende i Danmark eller et andet land?


Jeg spiller som VB fan altid mit første save med Vejle og det du søger er netop det jeg har opnået med mit spil. Jeg henter unge talenter som udgør 6-7 spillere og 3-4 som kommer fra eget system. Det er nok til at blive et sub-tophold i Superligaen efter nogle sæsoner og tænker at bliver top 3 indenfor 2 sæsoner som vil være 22-23
Logged

Vejle Boldklub!

oska0377
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #77: 22 Jan 2018, 15:41 »

Leder efter en klub i England, helst ikke for langt nede i rækkerne, hvor der er muligheder for at virkelig banke et godt ungdomsakademi op. det behøver ikke nødvendigvis have de bedste faciliteter fra start, men bestyrelsen skal være villige til at ændre på det. kom med nogle bud? :-)
Logged

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #78: 22 Jan 2018, 16:01 »

Colchester United
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Aunsbjerg
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #79: 22 Jan 2018, 16:47 »

Hvilket hold kan folk anbefale i Tyskland, Holland eller Belgien? Bare ikke Ajax eller Bayern Smiley
Logged

DANzin22
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #80: 22 Jan 2018, 17:25 »

Hvilket hold kan folk anbefale i Tyskland, Holland eller Belgien? Bare ikke Ajax eller Bayern Smiley

Dortmund, Hertha, Werder Bremen, Stuttgart..
Logged

snaever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #81: 22 Jan 2018, 17:36 »

Hvilket hold kan folk anbefale i Tyskland, Holland eller Belgien? Bare ikke Ajax eller Bayern Smiley
Kan varmt anbefale RB Leipzig. Har i forvejen et ungt hold med masser af potentiale, og har/får også mange penge at gøre med Smiley
Logged

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #82: 30 Jan 2018, 14:07 »

Spørger også lige inde i den her tråd, hvilke klubber/ligaer synes folk er spændende i år? Bare skyd løs med bud, og måske lidt tekst bagved Smiley
Logged


Kauling92
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #83: 30 Jan 2018, 15:43 »

Atalanta vanvittige unge spillere spændene liga slå "Den Gamle Dame" af pinden
Logged

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #84: 30 Jan 2018, 17:53 »

Atalanta vanvittige unge spillere spændene liga slå "Den Gamle Dame" af pinden
Godt båd, har tidligere i FM haft spændende save med atlanta, grundet alle de talenter de spytter ud!
Logged


Beckham23
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #85: 31 Jan 2018, 11:26 »

Kunne godt tænke mig at prøve at lave et hold hvor jeg samlede det danske landshold. Hvilken klub tænker i kunne være det rigtige valg til dette? Gerne i en liga, hvor det kunne være muligt at vinde ligaen!
Logged

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #86: 31 Jan 2018, 11:47 »

Kunne godt tænke mig at prøve at lave et hold hvor jeg samlede det danske landshold. Hvilken klub tænker i kunne være det rigtige valg til dette? Gerne i en liga, hvor det kunne være muligt at vinde ligaen!
Det fedeste ville da være, at gøre det i en dansk klub! Der er mange muligheder, men vil da mene FCK, FCM, Brøndby & FCN indenfor en 10- årig periode, få økonomien op og køre, samt udvikle egne talenter, så ville du være godt på vej  Thumbs Up
Logged


Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #87: 31 Jan 2018, 12:05 »

Enig med Asrea. Det kunne dog også være lidt sjovt at tage et hold i en af de større ligaer - bare for at se hvor langt man kan drive det. Eneste problem er regnes der ikke bliver danske..
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Beckham23
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #88: 31 Jan 2018, 12:39 »

Tak for jeres input. Jeg har ikke tiden til at spille 10 sæsoner. Tænkte mere at købe mig til landsholdet vi har nu irl i løbet af ca.3 sæsoner uden at holdet jeg vælger bliver dårligere. Så tænker f.eks. at Barcelona eller Real ikke er et bud.
« Seneste Redigering: 31 Jan 2018, 14:30 af Beckham23 » Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #89: 31 Jan 2018, 13:21 »

Hvis ikke holdet må blive dårlgiere kan du ikke vælge et storhold.. Så skal du vælge sådan noget - Stoke, Everton, Valencia.. De danske spillere er ikke bedre end dem der allerede er i storklubberne.. Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 13 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010