home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 280 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2018
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Hvem skal jeg være?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 13 Udprint
Forfatter Emne: Hvem skal jeg være?  (Læst 80096 gange)
oska0377
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Hvem skal jeg være?
« : 01 Nov 2017, 17:57 »

Hey lads! har ikke rigtig fundet den rette klub for mig i FM 18 endnu. Så kunne godt bruge nogen af jeres første erfaringer med klubber. Er åben for alt, på nær ligaer uden for europa.
Logged

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #1: 01 Nov 2017, 18:08 »

Kig på Aluminij i Slovenien - De har et lille stadion (600 eller 800 pladser) dygtige unge spillere, får gode talenter og der er kun 1 hold som er alt dominerende og det er Maribor ! Smiley

Det er et sted du kan udvikle en klub i den retning du vil, og skrive dig ind i historiebøgerne på Europæisk og nationalt plan ! Opstemt
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

KrookDale
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #2: 01 Nov 2017, 19:58 »

Jeg leder efter et hold med fantastiske talenter. Sidste år var Monaco den oplagte, i år jeg ikke helt klar på hvem det skal være.
Logged

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

nikovic
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #3: 01 Nov 2017, 20:45 »

Jeg leder efter et hold med fantastiske talenter. Sidste år var Monaco den oplagte, i år jeg ikke helt klar på hvem det skal være.

Synes Leverkusen ser spændende ud i år, de største talenter i truppen må være Julian Brandt, Benjamin Henrichs, Kai Havetz, Jonathan Tah og Leon Bailey. Udover de åbenlyse talenter har de også en del unge mere erfarende spiller som Bernd Leno, Kevin Volland, Sven Bender, Lars Bender og Karim Bellarabi.

I mit United spil, har de solgt for næsten 3 milliarder i de to første sæsoner. Så der er mulighed for at få en god sjat penge for ens talenter og udvikle klubben gennem de midler som kommer via. spillersalg.
Logged

mads_madsen
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #4: 03 Nov 2017, 11:05 »

Kig på Aluminij i Slovenien - De har et lille stadion (600 eller 800 pladser) dygtige unge spillere, får gode talenter og der er kun 1 hold som er alt dominerende og det er Maribor ! Smiley

Det er et sted du kan udvikle en klub i den retning du vil, og skrive dig ind i historiebøgerne på Europæisk og nationalt plan ! Opstemt

Det lyder virkelig som en fed udfordring! Når jeg har lært spillet lidt bedre at kende, kunne jeg sagtens finde på at give dem et skud   Opstemt
Logged

Eldar Hadzimehmedovic - den største!

KrookDale
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #5: 03 Nov 2017, 20:39 »

Synes Leverkusen ser spændende ud i år, de største talenter i truppen må være Julian Brandt, Benjamin Henrichs, Kai Havetz, Jonathan Tah og Leon Bailey. Udover de åbenlyse talenter har de også en del unge mere erfarende spiller som Bernd Leno, Kevin Volland, Sven Bender, Lars Bender og Karim Bellarabi.

I mit United spil, har de solgt for næsten 3 milliarder i de to første sæsoner. Så der er mulighed for at få en god sjat penge for ens talenter og udvikle klubben gennem de midler som kommer via. spillersalg.

Cool, så giver jeg dem sgu et skud.
Logged

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

KimGreve
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #6: 05 Nov 2017, 15:33 »

Søger et hold i 2. bedste række i England, Italien, Frankring, Spanien eller Tyskland.

Eneste krav er, at det gerne må være et hold med nogle talentfulde spillere.
Bonus vil være, hvis de også havde en god ungdomsafdeling.

Nogle gode bud? Smiley
Logged

Herlev
Challenge Mester 2016
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #7: 05 Nov 2017, 16:15 »

Søger et hold i 2. bedste række i England, Italien, Frankring, Spanien eller Tyskland.

Eneste krav er, at det gerne må være et hold med nogle talentfulde spillere.
Bonus vil være, hvis de også havde en god ungdomsafdeling.

Nogle gode bud? Smiley

Vil næsten anbefale Palermo fra Italien - de er virkelig spændende og er netop rykket ned i næstbedste række.

Blackburn i England har altid haft et af de bedste akademier, men er netop rykket ned i 3. bedste række
Logged

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #8: 05 Nov 2017, 18:33 »

Søger et hold i 2. bedste række i England, Italien, Frankring, Spanien eller Tyskland.

Eneste krav er, at det gerne må være et hold med nogle talentfulde spillere.
Bonus vil være, hvis de også havde en god ungdomsafdeling.

Nogle gode bud? Smiley

Eller Aston Villa eller Parma.. Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

TheDuck
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #9: 05 Nov 2017, 19:07 »

Jeg er ved at kigge pre-releasen igennem for fremtidig klubber. Jeg gider helt generelt ikke at spille i det helt store ligaer, og jeg kan faktisk ikke huske sidste gang, jeg brugte +1 mil. £ på en enkelt spiller i FM. Indtil videre har jeg fundet følgende klubber, der nok skal prøves:

HJK Helsinki
Etableret tophold i Finland, godt talentarbejde, burde kunne spille europæisk hvert år
Udfordring: Skab god økonomi ved at udvikle og sælge talenter samt at lave resultater i Europa fra en miniputliga

Coventry
Et gammelt kærlighedsforhold for mit vedkommende, og nu er de dumpet helt ned i League 2. Også en klub der laver mange talenter
Udfordring: Få Coventry op i rækkerne (hvor de hører til) og få udviklet talenterne til etablerede spillere

Esbjerg
Efter nedrykningen er det ved at være lidt back to basics i Esbjerg. Der er dels nogle dygtig udlændinge samt en række gode talenter
Udfordring: Få Esbjerg tilbage i Superligaen og bliv et etableret tophold

Helsingborg
De tidligere mestre fra Helsingborg er rykket ned i Superettan, men de har stadig et slagkraftigt hold
Udfordring: Få Helsingborg tilbage som magtfaktor i svensk fodbold.

Hamilton Academical
En lille skotsk klub, der udvikler mange talenter. De er så småt ved at etablere sig i den bedste skotske række, men de flirter normalt med nedrykningsfaren
Udfordring: Igen en klub med masser af potentiale, både i den nuværende trup samt i de fremtidige ungdomsspillere. Der er basis for at udfordre både den blå og den grønne del af Glasgow.

Catania
De nåede lige op i Serie A og fik sig etableret, men en nedrykning samt skandaler med yderligere nedrykning til følge sendte dem helt ned i Lega Pro.
Udfordring: Det er på tide at få vendt skuden og få Gli Elefanti tilbage i Seria A.
Logged

Så gik den ikke længere, FM 2016 er hermed købt som opvarmning til FM 2017.

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #10: 05 Nov 2017, 20:46 »


Coventry
Et gammelt kærlighedsforhold for mit vedkommende, og nu er de dumpet helt ned i League 2. Også en klub der laver mange talenter
Udfordring: Få Coventry op i rækkerne (hvor de hører til) og få udviklet talenterne til etablerede spillere

Sjovt mange har et league hold fra England de "holder" af pga. FM. For mig er det Notts county og Bristol Rovers  crazy
Logged


Nephilim
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #11: 05 Nov 2017, 21:00 »

Sjovt mange har et league hold fra England de "holder" af pga. FM. For mig er det Notts county og Bristol Rovers  crazy

Haha, ja. For mig er det Barnsley og Blyth Spartans   Hævet Øjenbryn
Logged

Hodie Mecum Eris In Paradiso

TheDuck
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #12: 06 Nov 2017, 09:40 »

Sjovt mange har et league hold fra England de "holder" af pga. FM. For mig er det Notts county og Bristol Rovers  crazy

Haha, jeg tror efterhånden, at jeg kan samle en hel liga af hold, der med tiden har fået en plads i hjertet pga. FM. Rochdale i League One har formentlig den største plads, men den virkelige udgave af klubben har desværre en tendens til at købe spillere, der ikke harmonerer med måden, jeg ønsker at spille på. Og samtidig er flere af de spillere, jeg ynder at bruge, blevet sendt videre Skuffet

Er man til de lavere rækker uden dog at gå decideret LLM, så holder jeg stadig på, at Coventry med deres "nyvundne" - eller tabte - status som League Two hold er en yderst interessant udfordring. Truppen er til en hurtig oprykning, og selv i League One er truppen også til mere end bare overlevelse.

Med godt købmandskab og udnyttelse af klubbens ambitiøse talentarbejde bør fremtiden se lys ud i Coventry. Når jeg har fået sat mig ind i alle 2018's nye funktioner, går turen for mit vedkommende til Coventry Smiley
Logged

Så gik den ikke længere, FM 2016 er hermed købt som opvarmning til FM 2017.

Nephilim
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #13: 13 Nov 2017, 20:01 »

Jeg tror jeg har startet 5 forskellige saves indtil videre, men er bare ikke blevet fanget af nogle af dem... Leder med lys og lygte efter et save der kan holde mig beskæftiget i minimum én sæson. Tænker lidt på enten Leeds eller Wolverhampton. De har begge omkring £5 mil i transferbudget, mens Wolves nok vil blive det "nemmeste" save af de to med de nye spillere og rige ejere. Nogle af jer Freaks der har erfaring i FM18 med et af de to hold?
Logged

Hodie Mecum Eris In Paradiso

MichaelPaw
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #14: 14 Nov 2017, 12:17 »

Jeg tror jeg har startet 5 forskellige saves indtil videre, men er bare ikke blevet fanget af nogle af dem... Leder med lys og lygte efter et save der kan holde mig beskæftiget i minimum én sæson. Tænker lidt på enten Leeds eller Wolverhampton. De har begge omkring £5 mil i transferbudget, mens Wolves nok vil blive det "nemmeste" save af de to med de nye spillere og rige ejere. Nogle af jer Freaks der har erfaring i FM18 med et af de to hold?
Jeg er selv i gang med Blackburn Opstemt De har et ret godt hold og du kan leje nogle ret gode pl spiller til klubben. Jeg er 9 point foran nummer 2 og 28 point foran nummer 6. De har også penge at gøre godt med. Har lige solgt en forsvar på 31 år til 57mil Opstemt så er der lidt flere penge der, til at handle for Smiley De har et okay stort stadion. så der er mange muligheder i en tidligere stor klub Smiley
Logged

Sider: [1] 2 3 ... 13 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010