home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  2 Brugere, 347 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2018
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  FC Midtjylland
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: FC Midtjylland  (Læst 6924 gange)
Dida
Gæst
 
FC Midtjylland
« : 01 Nov 2017, 14:21 »

F C  M I D T J Y L L A N D
Mit første FM 2018 save kommer til at være med FC Midtjylland, og jeg er allerede kommet godt i gang. På transfersiden har jeg valgt at holde lav profil, og har ikke hentet eller solgt en eneste spiller, til gengæld har jeg lejet en lang række spillere ud. Klubbens lønbudget er overskredet en hel del til at starte med, så jeg valgte at bruge hele mit transferbudget på at dække hulet i lønbudgettet. Så den eneste tilføjelse der er kommet til min førsteholdstrup er stortalentet Christian Tue, som jeg har hentet op fra b-holdet.

I Europa League har jeg haft en lang kvalifikation, hvor FCM trådte ind i turneringen allerede i første kvalrunde. Men grundet gode lodtrækninger og en smule held, har jeg nu kvalificeret holdet til gruppespillet, hvor jeg skal møde Lokomotiv Moscow, Arsenal og Konyaspor, hvilket må siges at være en forholdsvis svær gruppe.

 I Superligaen har jeg egentlig også fået en rigtig god start, hvor det efter seks kampe er blevet til fem sejre og et enkelt nederlag. Dette betyder også at vi i øjeblikket ligger på en sikker førsteplads. Taktisk kører jeg en 4-1-2-3, som har fungeret ganske fint. Især Rasmus Nissen og Mikkel Duelund har imponeret indtil videre.

Jeg regner med at opdatere igen når jeg engang når til vinterpausen. Er der andre der har valgt at starte op med FC Midtjylland?


« Seneste Redigering: 02 Nov 2017, 16:15 af Præludium » Logged

maUnit
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: FC Midtjylland
« Svar #1: 01 Nov 2017, 15:07 »

Et lille tip til dem som spiller med FCM:
Man kan fra starten af spillet indløse Winston Reids klausul for 21 millioner
Logged

nikovic
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FC Midtjylland
« Svar #2: 01 Nov 2017, 16:18 »

Et lille tip til dem som spiller med FCM:
Man kan fra starten af spillet indløse Winston Reids klausul for 21 millioner

Et muligt andet tip, jeg ved ikke om Pione Sisto har en vidersalgsklausuel i FCM. Men i mit spil blev han solgt for 305 millionær efter første sæson, så der er måske nogen penge at hente i fremtiden.
Logged

TobyFCK
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FC Midtjylland
« Svar #3: 01 Nov 2017, 19:15 »

Hvad med instrukser Præludium?
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: FC Midtjylland
« Svar #4: 02 Nov 2017, 10:33 »

Hvad med instrukser Præludium?
Kører med disse instrukser
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: FC Midtjylland
« Svar #5: 02 Nov 2017, 16:06 »

F C  M I D T J Y L L A N D - 01/01-2018
Så nåede jeg frem til den 1. Januar 2018, og det har været en ganske forrygende efterårsssæon. I Superligaen ligger vi i øjeblikket placeret på en suveræn førsteplads efter 19 kampe. 45 point er det blevet til, hvilket er syv point mere end FC København på andenpladsen og Brøndby på tredjepladsen. Derudover er vi blot et enkelt point fra at kvalificere os til mesterskabsspillet.

Pokalturneringen har været den eneste skuffelse indtil videre. Vi trådte ind i turneringen i tredjerunde, hvor Vejle fra 1. division ventede. Jeg havde på forhånd planlagt at pokalturneringen skulle blive reservernes turneringen, så det var et meget reservespækket hold jeg stillede op med. Det kostede dog også, og vi måtte tage fra Vejle med et 2:0 nederlag.

I Europa League var jeg havnet sammet med Arsenal, Konyaspor og Lokomotiv Moscow. En fornuftig pulje, hvor jeg endte på andenpladsen med syv point. Dermed er vi nu klar til første knockout runde, hvor Bilbao fra Spanien venter. FC København er også kommet i første knockout runde, hvilket giver en masse gode point til Danmark. FCK skal møde Shakhtar. Om dette bliver endestationen er svær at sige, Bilbao er bestemt ikke nogen nem modstander, men heller ikke den værste jeg kunne trække. Dog må vi siges at være underdogs i den kamp.

Jakob Poulsen har været min klart bedste spiller, og den 34-årige anfører har scoret hele ni mål og spillet til et gennemsnit på 7,43 over 27 kampe. Onuachu var skadet i starten af spillet, men han er efterhånden ved at være tilbage, og har nu scoret otte mål i 11 kampe. Den største overraskelse har dog været 17-årige Christian Tue, som har fået otte kampe indtil videre. Det har kastet tre mål af sig, hvor to af dem blev scoret på Emirates mod Arsenal. Christian Tue blev desuden kåret til året u/17 spiller i Danmark.


Logged

nic-h
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: FC Midtjylland
« Svar #6: 02 Nov 2017, 16:10 »

Det kan godt være det bare er mig, men dit transfer link virker ikke.  Smiley
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: FC Midtjylland
« Svar #7: 02 Nov 2017, 16:15 »

Det skulle gerne virke nu Smiley
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: FC Midtjylland
« Svar #8: 06 Nov 2017, 23:57 »

F C  M I D T J Y L L A N D
Så blev min første sæson færdigspillet, og det gik over alt forventning. I løbet af vinterens transfervindue, måtte jeg vinke farvel til en af mine bærende spillere. Mikkel Duelund ville ud og prøve kræfter med Europa, og jeg måtte derfor lade ham gå, da Inter bød 2.500.000 pund. Der skulle derfor findes en erstatning, og her faldt valgt på 21-årige Robert Skov fra Silkeborg, som blev hentet for 875.000 pund. Bort set fra disse handler skete der ikke det store i løbet af vinterens transfervindue.

Jeg endte med at kvalificere mig stensikkert til mesterskabsspillet, og trods en dårlig periode i løbet af foråret, hvor resultaterne svingede en hel del, så endte det hele alligevel med et mesterskab. Fire point efter finder vi FCK på andenpladsen, mens Nordsjælland tog sig af bronzemedaljerne. Ud af Superligaen er røget Lyngby og FC Helsingør, mens Esbjerg og Thisted er rykket op i landets bedste række.

I Europa League havde jeg som sagt kvalificeret mig til første knockout runde. Her ventede spanske Bilbao. Første kamp blev spillet hjemme på MCH, hvor vi leverede en flot præstation. På trods af vi kommer bagud efter 74 minutter, formår vi og vende tingene og med mål fra Tue og Hassan x 2, så endte det med en 3:1 sejr. Retur opgøret endte dog knapt så godt, og med et 3:0 nederlag på udebane, blev Bilbao endestationen.
Logged

20LEGEND
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FC Midtjylland
« Svar #9: 11 Nov 2017, 15:12 »

Hvis man ønsker at kopiere Thorups måde at spille med Sørloth, Ouarchu og Wikheim helt fremme, hvordan ville I så benytte Sørloth?
Logged

20LEGEND
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FC Midtjylland
« Svar #10: 23 Nov 2017, 16:05 »

Sæson 1:

Handler:
Ind:
Pål Alexander Kirkevold, 4 mill.
Boubacarr Sanneh, 4 mill.
Bill Hamid, 0 mill.
John Ukwawe (FC Ebedei, samarbejdsklub) 0 mill. (4,5 stjerne PA - regen)

Ud:
Filip Novak, 11 mill.
Simon Kroon, 4,5 mill.

Superliga: Vandt. 36 kampe, 95 mål, 43 ind, 81 point
Pokalturnering: Vandt
Europa League: Videre fra gruppen. Blæst ud derefter.

Sæson 2:

Handler:
Ind:
Philip Billing, 12 mill. (+ klausuler)

Ud:
Zsolt Korcsmar, 5,5 mill.
Alexander Munkgaard, 12 mill.
Awer Mabil, 3 mill.
Kristian Riis, 1,3 mill.
André Rømer 12 mill.
Rilwan Hassan 7,5 mill.

Taktik:
Målmand (forsvar)
Def. forsv. (forsv.) - Boldspil. forsv. (forsv.)
KWB (ang.) - Def. midt. (forsv.) - KWB (ang.)
Dyb. PM (supp) - Frem. PM (ang.)
Off. midt
Target (supp.) - Fremskudt ang.


Mentalitet: Angreb
Holdstruktur: Fleksibelt
Holdindstruktioner: Hold på bolden, kortere afl., udnyt højre/ventre fløj, søg overlap, skrub højere op, pres mere, højere tempo, spil meget bredere.

Logged

20LEGEND
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FC Midtjylland
« Svar #11: 27 Nov 2017, 16:39 »

Sæson 3:

Handler:
Ind:
Bjørn Dahl fra Werder Bremen. Regen som oprindeligt er fra SønderjyskE
Frederik Rønnow - Fri
Anton Tinnerholm - 4 mio.
Joel Pohjanpalo - 14 mio.
Mikael Uhre - 4 mio.

Ud:
Rasmus Nissen - 38 mio. - Schalke 04
Paul Onuachi - 55 mio. - Shanggang
Mikkel Duelund - 35 mio. - Werder Bremen
+ det løse
Logged

casperchristensen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Midtjylland
« Svar #12: 27 Nov 2017, 16:49 »

Sæson 3:

Handler:
Ind:
Bjørn Dahl fra Werder Bremen. Regen som oprindeligt er fra SønderjyskE
Frederik Rønnow - Fri
Anton Tinnerholm - 4 mio.
Joel Pohjanpalo - 14 mio.
Mikael Uhre - 4 mio.

Ud:
Rasmus Nissen - 38 mio. - Schalke 04
Paul Onuachi - 55 mio. - Shanggang
Mikkel Duelund - 35 mio. - Werder Bremen
+ det løse

Kan du ik ligget et billede op af taktik og instrukseR? Tunge
Logged

Vi tænker på det
i hårde tider
jeg tænker også på det når vi vinder
da faxe sage
nok kan vi tabe
men brøndby if vil aldrig ku besejres
allez allez
allez allez
for det er sådan det er på vestegnen
åhåhåhåh åhåhåhåh
vi vil altid slås for gul og blå

20LEGEND
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FC Midtjylland
« Svar #13: 27 Nov 2017, 16:59 »

Kan du ik ligget et billede op af taktik og instrukseR? Tunge

De er egentlig bare som tidligere skrevet, og så har jeg sat mine back, defensive midt og dybde. PL til ikke at skal skyde på mål. :-)
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010