home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 395 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2018
| |-+  Kategori: Omklædningrummet
| | |-+  Spørgsmåltråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 30 31 [32] Udprint
Forfatter Emne: Spørgsmåltråden  (Læst 150512 gange)
Roberto_Baggio
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #465: 26 Aug 2018, 13:06 »

Det indebærer at du har nogle yngre spillere i klubben, der spiller deres plads - når de ikke længere kan være på U-holdet så er de "modne" .. Den løsning jeg har fundet er et lægge en forlængelsesklausul i deres kontrakt, samt vinde noget.

Ok, i dette tilfælde det Ampadu som er hevet op fordi Cahill er solgt.
Men det er Courtois det har givet løfte..

Giver det mening?
Logged

Love the Blues

Sutharam
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #466: 10 Sep 2018, 12:29 »

Hej, har oplevet at mine spiller i en god alder mister en del pace og acceleration.

Tidligere troede jeg bare det var mig der var skør og havde husket forkert. Jeg har Dele Alli på 24 år i Leed. han har ikke haft længereværende skader.

Dog er hans acceleration faldet til 13 og pace til 12. husker de lå på ca 16 og 15.

Har fundet forskellige billeder, hvor jeg kan se han starter i spillet med 15 og 14.

Hvordan kan det lade sig gøre?
Logged

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #467: 10 Sep 2018, 20:09 »

Hvis dine trænere er hø, eller fokus er andet steds - eksempelvis ser jeg tit at spillere hvis rolle er meget stationær, så mister de bevægelighedsstats men får stationær stats (styrke, placeringsevne etc)
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #468: 29 Sep 2018, 09:10 »

Nogle der ved hvordan jeg kan få højere sponsoraftaler? Jeg er 1860 München, og jeg er det hold i Bundesligaen nu, der tjener MINDST på sponsorater. Dette er til trods for, at jeg de sidste 5 sæsoner i Bundesligaen har endt på en henholdsvis 5. plads, 7. plads, 4. plads, 1. plads og 2. plads. Efterhånden tænker jeg selv, at jeg er ret etableret, hvorfor jeg ikke synes det giver nogen mening, at jeg lige underskriver en ny 4-årig sponsoraftale, der er 2,3 mio værd årligt. Samlet set tjener jeg 6 mio årligt på generelle sponsoraftale, hvilket jo ikke er særlig meget.
Logged


Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #469: 29 Sep 2018, 10:39 »

Nogle der ved hvordan jeg kan få højere sponsoraftaler? Jeg er 1860 München, og jeg er det hold i Bundesligaen nu, der tjener MINDST på sponsorater. Dette er til trods for, at jeg de sidste 5 sæsoner i Bundesligaen har endt på en henholdsvis 5. plads, 7. plads, 4. plads, 1. plads og 2. plads. Efterhånden tænker jeg selv, at jeg er ret etableret, hvorfor jeg ikke synes det giver nogen mening, at jeg lige underskriver en ny 4-årig sponsoraftale, der er 2,3 mio værd årligt. Samlet set tjener jeg 6 mio årligt på generelle sponsoraftale, hvilket jo ikke er særlig meget.
Jeg har oplevet samme problem i Superligaen. På trods af flere års Top 6 resultater, så er der stadig klubber i 1. division og 2. division der lander større sponsoraftaler end jeg (Marienlyst) i Superligaen.

Jeg har ikke kunne finde noget endeligt svar, og folk gætter lidt i øst og vest, men de mest tilbagevendende bud siger at det hænger sammen med omdømme på klubben, omdømme på dine spillere, tilskuergennemsnit osv. Det vil sige, at man skal op og præstere på samme niveau i 10-15-20 år, før sponsoraftalerne måske begynder at ligne konkurrenternes. Jeg er dog aldrig nået langt nok til at tjekke, hvorvidt det er korrekt.

Der spekuleres også lidt i, at en eventuel samarbejdskub fra Kina/USA, kan booste sponsoraftalerne, hvis du så samtidig køber et par spillere fra samme land med højt omdømme - Han behøver som sådan ikke at være god, han skal bare have så godt et renomme som muligt. Men det er formegentlig også bare lidt gætterier Smiley
Logged

DIYAR2660
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #470: 07 Okt 2018, 16:11 »

Ved nogen herinde hvordan man ser potentielle lejemål fra moderklubber? Jeg har anmodet om holdrapport men får ingen potentiel lejemål..
Logged


Tak til RCD For Et Skønt Signatur

MSkriver
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #471: 27 Okt 2018, 18:04 »

Hej

Jeg er startet et save med AFC Telford og er i skrivende stund, i top 3 i League One. Jeg har undret mig det seneste stykke tid, da klubben ikke har et B-hold, men kun A-hold og U18=hold. Er der en måde hvorpå man kan oprette et B-hold, så man kan sende nogle af sine spillere til overs derned ?
Logged

Sider: 1 ... 30 31 [32] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010