home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 372 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2018
| |-+  Kategori: Omklædningrummet
| | |-+  Spørgsmåltråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 28 29 [30] 31 32 Udprint
Forfatter Emne: Spørgsmåltråden  (Læst 150537 gange)
xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #435: 08 Jul 2018, 10:32 »

Hvordan får jeg flere ungdomsspillere med? Jeg har Serie A, La Liga, Bundesligaen og den portugisiske liga med og stor database, men når jeg går ind under mange af u19 holdene, er der RIGTIG mange "grå" spillere, som spillet har lavet, men som jeg ikke kan hente, hente rapporter på osv. Hvis jeg eksempelvis går ind under Sevillas u19 hold, så er der 8 "rigtige" spillere og 10 "grå" spillere. Det gør det næsten umuligt at skabe en etableret ungdomsafdeling med bare lidt kompetente spillere
Logged


Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #436: 08 Jul 2018, 10:35 »

Er ligaerne spilbare ?
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #437: 08 Jul 2018, 10:52 »

Blev tilbudt job i Sevilla, så ja det skulle jeg meget gerne mene den nævnte ligaer er Smiley
Logged


lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #438: 08 Jul 2018, 14:39 »

Som udgangspunkt, hvis i begge har samme version og begge har et ægte spil, burde det være ligetil

Vi har præcis samme spil, og ja ægte. Men der må være noget vi gør forkert
Logged

Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #439: 10 Jul 2018, 19:46 »

Hvordan får i jeres centrale offensiv midtbane til at præstere? Jeg er igang med at langt spil med BIF og i starten havde jeg Muktar og han var snot selvom jeg dominerer. Nu har jeg en tjekke som er wonderkid og han laver ingen mål eller assist. Synes altid jeg har problemer med den rolle. Bruger for det meste fremskudt playmaker.
« Seneste Redigering: 10 Jul 2018, 20:14 af Boerre » Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #440: 10 Jul 2018, 19:57 »

Hvad har du af spillertyper omkring din offensive midt..? Jeg synes at have erfaret, at det ikke er helt ligegyldigt hvem den rolle skal spille sammen med. Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #441: 10 Jul 2018, 20:14 »

Hvad har du af spillertyper omkring din offensive midt..? Jeg synes at have erfaret, at det ikke er helt ligegyldigt hvem den rolle skal spille sammen med. Smiley
Spiller med to indvendige angribere og så en fremskudt angriber. Alle på angreb.
Logged

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #442: 10 Jul 2018, 21:53 »

Spiller altid med en Falsk 9'er... det virker :b
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #443: 10 Jul 2018, 22:22 »

Spiller med to indvendige angribere og så en fremskudt angriber. Alle på angreb.

Det er umiddelbart tre offensive spillere, som kun har øje for målet.. Jeg tænker du mangler en spiller han kan arbejde sammen med - eksempelvis en falsk ni'er som Nodiem foreslår.. Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Jensen10
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #444: 10 Jul 2018, 23:23 »

Har et scoutingproblem.... Vil gerne dække det mexicanske marked, men de scouts med +80% viden er elendige i bedømmelseskriterie rne...
Hvad kan bedst betale sig? At ansætte en scout med høj spillerbedømmelse, uden viden om det mexicanske marked, og så sende ham dertil? Eller kan det bedst betale sig at ansætte en dårlig, men ung scout med +80% viden i Mexico til at dække markedet?
Logged

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #445: 10 Jul 2018, 23:30 »

Har et scoutingproblem.... Vil gerne dække det mexicanske marked, men de scouts med +80% viden er elendige i bedømmelseskriterie rne...
Hvad kan bedst betale sig? At ansætte en scout med høj spillerbedømmelse, uden viden om det mexicanske marked, og så sende ham dertil? Eller kan det bedst betale sig at ansætte en dårlig, men ung scout med +80% viden i Mexico til at dække markedet?

Jeg ville altid vælge en med gode stats og 0 viden - viden skaffes hurtigt i spillet-
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Jensen10
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #446: 10 Jul 2018, 23:34 »

Mange tak for hurtigt svar! Er det så en fordel med høj viden i et naboland som eksempelvis USA?
« Seneste Redigering: 10 Jul 2018, 23:37 af Jensen10 » Logged

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #447: 11 Jul 2018, 15:11 »

Mange tak for hurtigt svar! Er det så en fordel med høj viden i et naboland som eksempelvis USA?

Det der er vigtigt for en scout er for mig tilpasning.. så er det ligegyldigt om han har viden eller ej. Hvis han har høj tilpasning skal han nok få det til at fungere er mine erfaringer. Som Nodiem siger, vælg en med høje stats og med god tilpasning og lets go!
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #448: 11 Jul 2018, 18:20 »

Hvordan får jeg flere ungdomsspillere med? Jeg har Serie A, La Liga, Bundesligaen og den portugisiske liga med og stor database, men når jeg går ind under mange af u19 holdene, er der RIGTIG mange "grå" spillere, som spillet har lavet, men som jeg ikke kan hente, hente rapporter på osv. Hvis jeg eksempelvis går ind under Sevillas u19 hold, så er der 8 "rigtige" spillere og 10 "grå" spillere. Det gør det næsten umuligt at skabe en etableret ungdomsafdeling med bare lidt kompetente spillere. Ligaerne er spilbare, hvorfor det virker underligt
Logged


Roberto_Baggio
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #449: 25 Jul 2018, 19:39 »

Er jeg den eneste der oplever følgende..

Jeg er afsluttet første sæson med Liverpool.. Blir nr 2 i PrL ( 1p efter Manu Sur )
Ryger tidligt ud af både Carling og FA cuppen..
Men vinder til gengæld ChL..

ChL Finalen bliver spillet en lørdag..
Mandag ( 2.dage senere ) vil Emre Can skifte, til trods for at han fik ny kontrakt ved spilstart. ticked off ticked off
Så jeg sælger ham til Monaco for 700mil
Fandme om ikke Lovren kommer med samme ønske - så jeg sælger ham for 300mil til Real M..

VanDijk og Milner er tøsesure over jeg har solgt Klavan Shockeret Shockeret ( ved spillets start )

Andre der oplever dette.??
- at spillere vil væk når den store pokal er vundet.?

På den positive side skal det siges at både Firmino, Salah og Mane er glade og har fået nye kontrakter. Thumbs Up Thumbs Up
Logged

Love the Blues

Sider: 1 ... 28 29 [30] 31 32 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010