home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 307 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2018
| |-+  Kategori: Omklædningrummet
| | |-+  Spørgsmåltråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 27 28 [29] 30 31 32 Udprint
Forfatter Emne: Spørgsmåltråden  (Læst 150499 gange)
Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #420: 05 Jun 2018, 07:58 »

Prøv at sætte en anden til at forhandle kontrakten med ham - gøres under personale og ansvarsområder. Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

DANzin22
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #421: 06 Jun 2018, 15:16 »

Håber i kan hjælpe!! Jeg har et save kørende med OB, og af en eller anden grund, joinede en nordmand pludselig mit save i går aftes, hvilket jeg ikke fatter hvordan kan ske, når jeg ikke spiller online eller noget? En virkelig klam fornemmelse, at han pludselig laver en manager og er en del af ens spil. Mit spørgsmål går derfor på, hvordan jeg får slettet hans manager i mit save, og hvordan jeg sikrer mig, at han ikke kommer ind igen?

Håber på hurtig hjælp! Smiley
Logged

jepze
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #422: 06 Jun 2018, 15:30 »

For at gøre, at andre ikke kan komme ind, så kan du gøre følgende:

FM->Indstillinger->Online-Indstillinger. Her kan du ændre "Tillad brugere at deltage til spil" til "Nej"

Kan du styrer begge managers, når han ikke er med?
Logged

DANzin22
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #423: 06 Jun 2018, 15:54 »

For at gøre, at andre ikke kan komme ind, så kan du gøre følgende:

FM->Indstillinger->Online-Indstillinger. Her kan du ændre "Tillad brugere at deltage til spil" til "Nej"

Kan du styrer begge managers, når han ikke er med?

Jeg har fået styr på det, tak Smiley
Logged

Sutharam
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #424: 16 Jun 2018, 15:31 »

Prøv at sætte en anden til at forhandle kontrakten med ham - gøres under personale og ansvarsområder. Smiley

Jeps har en sportsdirektør til at ordne det. Men problemet bliver desværre kun større og større. Fordi de 2 agenter der hader mig, er dem der repræsenter halvdelen af mit hold.

Når spillerne klager over ny kontrakt, har jeg mulighed for at få spilleren til at fyre agenten (nok det der har gjort agenterne hader mig), men så ansætter de alle den samme nye agent som også hader mig Opstemt

Logged

Sutharam
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #425: 18 Jun 2018, 14:08 »

Hej jeg har fundet et super talent i argentina med frikøbsklausul og der er bud på ham.

Mit problem er at agenten åbenbart hader mig, så selvom spilleren meget gerne vil til klubben, kan jeg ikke få lov til at tilbyde en kontrakt pga. agenten.

Er der noget jeg kan gøre?

Det er åbenbart alle argentinske talenter der spiller i den argentinske liga han repræsenter:(

Har fundet en løsning!

gå ind under agentens profil og find en spiller uden kontrakt. tilbyd høj agenthonorar og agenten er villig til at forhandle med dig omkring de andre spiller han repræsenter og du kan efterfølgende annullere handlen med den kontraktløse.
Logged

xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #426: 03 Jul 2018, 21:48 »

Når jeg er inde i personalesøgning tager min "søgning" lige pludselig alle trænere med - også dem der ikke gider til min klub. Dette er sket efter jeg stod uden en assistent træner en uges tid. Hvordan får jeg det andet tilbage, så når jeg søger efter personale, så er det kun dem, der vil til min klub, der kommer frem?
Logged


Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #427: 03 Jul 2018, 22:03 »

Du skal ned i "inkluder" i nede højre hjørne af boxen, og sætte flueben hvor du mener de skal være Smiley
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #428: 03 Jul 2018, 22:08 »

Tak! Havde været inde på dem, men ikke lagt mærke til ordene "realistiske ansættelser" Opstemt
Logged


Veststar
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #429: 04 Jul 2018, 07:15 »

Min spiller bliver hele tiden skadet. ER det en tildens i fm18 eller er det mig der træner dem forkert? Opstemt
Logged

Christoffer
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #430: 04 Jul 2018, 08:35 »

Min spiller bliver hele tiden skadet. ER det en tildens i fm18 eller er det mig der træner dem forkert? Opstemt

Der kan være mange faktorer her. Spillere har en skjult skades prognose som diktere hvor let de får skader. Hvis han er en der let får skader, samtidig med han trænes hårdt og spilles hver weekend, så vil han få skader Smiley
Logged

Traditionsklub siden 1924

champione
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #431: 05 Jul 2018, 13:21 »

Når jeg er inde i personalesøgning tager min "søgning" lige pludselig alle trænere med - også dem der ikke gider til min klub. Dette er sket efter jeg stod uden en assistent træner en uges tid. Hvordan får jeg det andet tilbage, så når jeg søger efter personale, så er det kun dem, der vil til min klub, der kommer frem?

Det er fordi, at det er assistenten som screener interessen.
Logged

bobby112
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #432: 06 Jul 2018, 22:13 »

PROBLEM SOLVED: Førsteholdet er lavet som en samarbejdsklub til B-holdet åbenbart. Smiley
Måske et dumt spørgsmål, men i mit Benfica-save kan jeg ikke rykke Mile Svilar op på førsteholdet. Mange andre spillere kan jeg heller ikke rykke op medmindre mit personale siger, de passer bedre til førsteholdstruppen. Er det ikke som de tidligere FM-spil, at man bare kan trykke udvikling -> flyt til senior-trup? Eller er der en måde, hvorpå man kan tvinge ham op på førsteholdet på anden vis? Smiley
« Seneste Redigering: 06 Jul 2018, 22:21 af bobby112 » Logged

Bobby er blot mit dæknavn

lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #433: 08 Jul 2018, 09:34 »

Hej fm venner.

Min kammerat og jeg har haft problemer med at starte et netgame op. Vi vil gerne kunne spille det når vi sidder sammen nogle gange, men det skal også være muligt at spille hvor vi sidder hver for sig.

Kan det passe det driller lidt med at starte sådan et game op?
Logged

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #434: 08 Jul 2018, 10:03 »

Som udgangspunkt, hvis i begge har samme version og begge har et ægte spil, burde det være ligetil
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Sider: 1 ... 27 28 [29] 30 31 32 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010