home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23281
  1 Bruger, 254 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2018
| |-+  Kategori: Omklædningrummet
| | |-+  Spørgsmåltråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 25 26 [27] 28 29 ... 32 Udprint
Forfatter Emne: Spørgsmåltråden  (Læst 150414 gange)
Acido
FmFreaks Crew
(Programmør)
*

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #390: 09 Mar 2018, 16:47 »

Tyder umiddelbart på en chrome bug, kan genskabe problemet kun hvis jeg indsætter et ugyldigt billede link så kokser chrome totalt af en eller anden grund, virker fint i andre browsere.

Hvis du installerer følgende extension i chrome så burde problemet løse sig selv: https://chrome.google.com/webstore/detail/imagus/immpkjjlgappgfkkfieppnmlhakdmaab?hl=en
« Seneste Redigering: 09 Mar 2018, 16:58 af Acido » Logged

Forlan
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #391: 09 Mar 2018, 18:26 »

Jeg bruger også Chrome, og har lidt samme problem, dog ikke hele tiden. Men det kommer af og til. Kan ikke lige forklarer dig hvad der er galt, men du er ikke den eneste Wink

Godt at høre at jeg ikke er den eneste.. Jeg lader computerne leve lidt endnu...

Nu er den meget værre end da jeg skrev tidligere i dag. Dette lille indlæg har taget ca. 3 min at skrive...

Men syns det lyder underligt at vi kun er to som har dette problem...

Logged

Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #392: 09 Mar 2018, 18:30 »

Godt at høre at jeg ikke er den eneste.. Jeg lader computerne leve lidt endnu...

Nu er den meget værre end da jeg skrev tidligere i dag. Dette lille indlæg har taget ca. 3 min at skrive...

Men syns det lyder underligt at vi kun er to som har dette problem...


Well, hvis vi alle sammen skal melde ind, så er jeg også med på båden.. Men kun når jeg trykker "Svar" eller "Citer". "Hurtig-Svar" funktionen virker fint, så jeg plejer bare at kode fra den, hvis jeg skal skrive opslag der kræver det.
Logged

Forlan
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #393: 09 Mar 2018, 18:50 »

Svar til Gilly...

Nu prøver jeg uden at indsætte citat...

Og der er ingen problemer... Det havde jeg ikke lige over at det var det som gav problemet...

Nu kører det i hvert fald problemfrit...
Logged

ulle2408
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #394: 09 Mar 2018, 19:50 »

Ok, så venter jeg lige nogle måneder, må tælle hvad der er nu, og se efter nogle måneder.

Ja, de må give dig en ordentlig computer.

Hvad browser bruger du?


Vil gerne lige rette mig selv, har aldrig lagt mærke til, at anmodninger forsvinder, men kan se, det gør de.. Beklager.

Jeg er i Nov 2028 og ældste anmodninger er fra 1-12-25 afsluttet 11-10-26, så ved mig går der i hvert fald nogle år, i stedet for måneder..
Logged

Doncaster Rovers på vej i PL..

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #395: 10 Mar 2018, 10:44 »

Jeg bruger ikke andet end chrome, og har aldrig haft de problemer der beskrives her i tråden. :/
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #396: 10 Mar 2018, 12:34 »

Jeg har også bemærket det problem i påtaler på det seneste. Prøver at installere det Acido linkede Smiley
Logged

whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #397: 10 Mar 2018, 15:03 »

Tyder umiddelbart på en chrome bug, kan genskabe problemet kun hvis jeg indsætter et ugyldigt billede link så kokser chrome totalt af en eller anden grund, virker fint i andre browsere.

Hvis du installerer følgende extension i chrome så burde problemet løse sig selv: https://chrome.google.com/webstore/detail/imagus/immpkjjlgappgfkkfieppnmlhakdmaab?hl=en

Det sker også, når man bruger svar-knappen samt citat-knappen. Den gør det også i skrivende stund  Skuffet
Logged

Acido
FmFreaks Crew
(Programmør)
*

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #398: 10 Mar 2018, 16:20 »

Det sker også, når man bruger svar-knappen samt citat-knappen. Den gør det også i skrivende stund  Skuffet

Meget mærkeligt, jeg bruger normalt ikke chrome men bruger den lige nu til at skrive denne besked samt har prøvet alle de andre ting i denne tråd for at genskabe men uden held, det fungerer normalt i chrome her.
Logged

whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #399: 10 Mar 2018, 16:26 »

Meget mærkeligt, jeg bruger normalt ikke chrome men bruger den lige nu til at skrive denne besked samt har prøvet alle de andre ting i denne tråd for at genskabe men uden held, det fungerer normalt i chrome her.

Det lyder underligt. Lige nu gør den det for eksempel ikke. Meget besynderligt  Smiley
Logged

lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #400: 11 Mar 2018, 11:11 »

Er der nogle der ved hvordan jeg får de rigtige kits på i selve kampene?
Spiller med Barcelona, men det ikke de rigtige trøjer hvor man kan se sponsor og det hele på
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #401: 11 Mar 2018, 12:34 »

Er der nogle der ved hvordan jeg får de rigtige kits på i selve kampene?
Spiller med Barcelona, men det ikke de rigtige trøjer hvor man kan se sponsor og det hele på

Det kan man ikke mig bekendt, det ville kræve nogle lavede 3d trøjer til holdene hvilket ville være et sindsygt stort projekt
Logged

lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #402: 11 Mar 2018, 12:38 »

Det kan man ikke mig bekendt, det ville kræve nogle lavede 3d trøjer til holdene hvilket ville være et sindsygt stort projekt

Nu var det egentlig fordi jeg mødte FCK og sø de havde rigtige trøjer på med sponsor og det hele på så tænkte det måske var muligt at hente det til barcelona
Logged

r19r
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #403: 11 Mar 2018, 21:56 »

Nu var det egentlig fordi jeg mødte FCK og sø de havde rigtige trøjer på med sponsor og det hele på så tænkte det måske var muligt at hente det til barcelona

https://sortitoutsi.net/downloads/view/38993/spain-la-liga-3d201718-new-031217
Logged

QuesT
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #404: 13 Mar 2018, 16:28 »

Vil gerne lige rette mig selv, har aldrig lagt mærke til, at anmodninger forsvinder, men kan se, det gør de.. Beklager.

Jeg er i Nov 2028 og ældste anmodninger er fra 1-12-25 afsluttet 11-10-26, så ved mig går der i hvert fald nogle år, i stedet for måneder..

Okay, takker.

Så mon ikke de forsvinder med tiden Smiley
Logged

Sider: 1 ... 25 26 [27] 28 29 ... 32 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010