home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  2 Brugere, 284 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2018
| |-+  Kategori: Omklædningrummet
| | |-+  Spørgsmåltråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 24 25 [26] 27 28 ... 32 Udprint
Forfatter Emne: Spørgsmåltråden  (Læst 150491 gange)
QuesT
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #375: 08 Mar 2018, 19:55 »

Jeg har ikke haft det problem før, med at de ikke forsvandt igen. Men nu hvor jeg går ind og kigger, så står de også ved mig. Så jeg tror at det er noget der er blevet lavet om i den sidste update.

De har altid været der ved mig, men hvor langt tid gik der normalt før de forsvandt?
Kan være jeg bare er utålmodig Skuffet
Logged

sorte
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #376: 08 Mar 2018, 21:56 »

Er der nogle som har erfaringer med Mickaël Cuisance fra Gladbach? Har ikke set ham i spillet før nu og han har jo nogle rigtigt gode stats! Smiley
Logged

ulle2408
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #377: 08 Mar 2018, 21:56 »

Jeg har spillet over 10 sæsoner med samme hold, og helt fra start af spillet, har de ALTID været der, når du beder bestyrelsen om noget, som de siger ja til at undersøge.

Har aldrig i nogle save oplevet de forsvinder, heller ikke i FM17.

Så det har i hvert fald intet med den nye opdatering at gøre.. Smiley
Logged

Doncaster Rovers på vej i PL..

lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #378: 09 Mar 2018, 08:47 »

Hvordan kan det være at f.eks FCK har de rigtige trøjer på i kampene, altså med sponsor og det hele på, men Barcelona ikke har? Er det noget man kan få?
Logged

champione
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #379: 09 Mar 2018, 08:57 »

Hvordan kan det være at f.eks FCK har de rigtige trøjer på i kampene, altså med sponsor og det hele på, men Barcelona ikke har? Er det noget man kan få?

Det kan være add-on, ligesom nogle klubber er licenseret i spillet  Wink

Du kan se og hente add-on her: https://www.fmscout.com/c-fm18-graphics.html
Logged

Forlan
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #380: 09 Mar 2018, 09:08 »

Jeg har spillet over 10 sæsoner med samme hold, og helt fra start af spillet, har de ALTID været der, når du beder bestyrelsen om noget, som de siger ja til at undersøge.

Har aldrig i nogle save oplevet de forsvinder, heller ikke i FM17.

Så det har i hvert fald intet med den nye opdatering at gøre.. Smiley

Jeg er i 2050 og har spurgt bestyrelsen om forskellige ting ca. 200 gange. Lige nu står der kun de to seneste ved mig.. Så problemet er i hvert fald ikke hos alle...

PS.
Er det kun hos mig at det er møg irriterende at skrive en besked herinde. Jeg skriver og skriver men der går lige 4-6 sek. før det kommer frem på skærmen.. Det er både derhjemme og når jeg er på job at jeg har problemer med at skrive herinde.. Så det kan jo ikke være computerne der er galt med.
Logged

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #381: 09 Mar 2018, 09:22 »

PS.
Er det kun hos mig at det er møg irriterende at skrive en besked herinde. Jeg skriver og skriver men der går lige 4-6 sek. før det kommer frem på skærmen.. Det er både derhjemme og når jeg er på job at jeg har problemer med at skrive herinde.. Så det kan jo ikke være computerne der er galt med.

Kan desværre fortælle dig at det hverken er et problem på min PC, MAC eller arbejds PC :/
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

HrJensen
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #382: 09 Mar 2018, 09:49 »

Jeg husker en gammel FM bibel til taktik mv. Jeg kan godt lide at nørde, men nægter at downloade andres taktikker.

Hvilke sider bruger idag for at få forklaret forskellige taktiske setups (holdmentalitet, spillerroller - you name it). Har fundet Guidetofootballmana ger.com - men er der andre?
Logged

QuesT
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #383: 09 Mar 2018, 10:30 »

Jeg er i 2050 og har spurgt bestyrelsen om forskellige ting ca. 200 gange. Lige nu står der kun de to seneste ved mig.. Så problemet er i hvert fald ikke hos alle...

PS.
Er det kun hos mig at det er møg irriterende at skrive en besked herinde. Jeg skriver og skriver men der går lige 4-6 sek. før det kommer frem på skærmen.. Det er både derhjemme og når jeg er på job at jeg har problemer med at skrive herinde.. Så det kan jo ikke være computerne der er galt med.

Ok, ved du hvor længe der går inden de forsvinder?
Bare om det er mig der ikke venter længe nok?

Jeg har ikke problemer med at teksten ikke kommer frem med det samme når jeg skriver.
Logged

Forlan
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #384: 09 Mar 2018, 11:26 »

Ok, ved du hvor længe der går inden de forsvinder?
Bare om det er mig der ikke venter længe nok?

Jeg har ikke problemer med at teksten ikke kommer frem med det samme når jeg skriver.

Tror de går væk efter 6-12 måneder... Det har jeg ikke lige lagt mærke til..

Det er lidt mærkeligt at det kun er mig der har problem med at skrive herinde.. Eneste løsning er at smide arbejdscomputeren ud af vinduet (2. sal).. Og så må de give mig en ordentlig computer.. Min egen computer beholder jeg.. Så nøjes jeg bare med at skrive herinde når jeg er på job..
Igen var den irriterende med teksten.. Mystisk...

Logged

lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #385: 09 Mar 2018, 13:03 »

Det kan være add-on, ligesom nogle klubber er licenseret i spillet  Wink

Du kan se og hente add-on her: https://www.fmscout.com/c-fm18-graphics.html

Hvad skal jeg kigge efter? Og er det noget man kal tilføje ligesom logo og face packs?
Logged

QuesT
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #386: 09 Mar 2018, 13:27 »

Tror de går væk efter 6-12 måneder... Det har jeg ikke lige lagt mærke til..

Det er lidt mærkeligt at det kun er mig der har problem med at skrive herinde.. Eneste løsning er at smide arbejdscomputeren ud af vinduet (2. sal).. Og så må de give mig en ordentlig computer.. Min egen computer beholder jeg.. Så nøjes jeg bare med at skrive herinde når jeg er på job..
Igen var den irriterende med teksten.. Mystisk...

Ok, så venter jeg lige nogle måneder, må tælle hvad der er nu, og se efter nogle måneder.

Ja, de må give dig en ordentlig computer.

Hvad browser bruger du?
Logged

Forlan
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #387: 09 Mar 2018, 13:32 »

Ok, så venter jeg lige nogle måneder, må tælle hvad der er nu, og se efter nogle måneder.

Ja, de må give dig en ordentlig computer.

Hvad browser bruger du?


Chrome både her og derhjemme..  Men det er nu heller ikke sådan at jeg skriver 4 linjer og så kommer teksten lige så stille bagefter.. Nogle gange stopper den bare og hakker lidt og teksten kommer lidt langsomt...
Logged

jepze
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #388: 09 Mar 2018, 14:06 »

Chrome både her og derhjemme..  Men det er nu heller ikke sådan at jeg skriver 4 linjer og så kommer teksten lige så stille bagefter.. Nogle gange stopper den bare og hakker lidt og teksten kommer lidt langsomt...

Jeg bruger også Chrome, og har lidt samme problem, dog ikke hele tiden. Men det kommer af og til. Kan ikke lige forklarer dig hvad der er galt, men du er ikke den eneste Wink
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #389: 09 Mar 2018, 14:56 »

Jeg har også selv oplevede det for et par dage siden, men havde problemer med crashes på min pc der så gik udfra det var derfor, det er i alt fald gået væk pt efter jeg fik styr på min pc. men når andre oplever det har jeg lige bragt det videre til Acido, for så var det jo ikke min pc
Logged

Sider: 1 ... 24 25 [26] 27 28 ... 32 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010