home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:12:15 TindraTindra Blogs Chat GPT Gratis: En oö...
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23281
  0 Brugere, 236 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2018
| |-+  Kategori: Omklædningrummet
| | |-+  Spørgsmåltråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 32 Udprint
Forfatter Emne: Spørgsmåltråden  (Læst 150411 gange)
DANzin22
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #105: 14 Nov 2017, 08:10 »

Det er alle spillere som ikke er britiske... Max 13 af dem...

Tænker også at jeg ikke har været særlig heldig..

Det lyder som den "hårde" udgave af brexit.
Logged

Forlan
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #106: 14 Nov 2017, 10:07 »

Lidt træls at blive ramt af den hårde udgave af brexit...

Efter 2 oprykninger i træk med Blackburn er det ikke ligefrem aktuelt at starte et nyt spil... Håber bare på lidt mere held næste gang..
Logged

øbo
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #107: 14 Nov 2017, 15:40 »

Nogen der ved hvad der spiller ind angående arbejdstilladelser? Synes ikke rigtig jeg får yngre spillere til England, specielt fra Argentina? Er det umuligt eller en smule tilfældigt?
Logged

jonesg
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #108: 14 Nov 2017, 19:57 »

Editor ..

Nogle der ved hvornår man kan hente det i Steam?
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #109: 14 Nov 2017, 20:14 »

Hvordan får man rettet Schalke 04 navn fra Gelsenkirchen til Schalke 04?

Jeg har slettet alle filer i Inc-All, hvilket hjalp på det tyske landshold, men ikke Schalke. Har også lige hentet name-fix her på siden, men det virker heller ikke.. 

Hvad har i andre gjort?
Logged

Nephilim
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #110: 15 Nov 2017, 07:54 »

Nogen der ved hvad der spiller ind angående arbejdstilladelser? Synes ikke rigtig jeg får yngre spillere til England, specielt fra Argentina? Er det umuligt eller en smule tilfældigt?

For at få en arbejdstilladelse skal en spiller have spillet 75% af hans lands landskampe de seneste 3 år (Venskabskampe tæller ikke), eller være "et stort navn" eller et "stort prospekt" inden for fodboldverdenen. Så unge spillere man aldrig har hørt om, får med 99% sikkerhed ikke arbejdstilladelser.
Logged

Hodie Mecum Eris In Paradiso

Nephilim
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #111: 15 Nov 2017, 07:59 »

Hvordan får man rettet Schalke 04 navn fra Gelsenkirchen til Schalke 04?

Jeg har slettet alle filer i Inc-All, hvilket hjalp på det tyske landshold, men ikke Schalke. Har også lige hentet name-fix her på siden, men det virker heller ikke.. 

Hvad har i andre gjort?

Går ud fra du har lagt den ind igen efter updaten til det fulde spil?

Anyways, så skal følgende filer slettes:
fake.inc
nleague.inc
lic_dan_swe_fra.inc
Licensing2.dbc
brazil_kits.dbc
forbidden names.dbc
fake.edt
Logged

Hodie Mecum Eris In Paradiso

dunner87
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #112: 15 Nov 2017, 09:32 »

Hej gutter.
Hvad siger i til spillerne når i er favoritter på hjemmebane??
Jeg har virkelig svært ved at vinde på hjemmebane, selv mod bundholdene.
På forhånd tak for hjælpen
Logged

Wolves, pride of the midlands.

Shit on the Baggies

Fidjof
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #113: 15 Nov 2017, 19:54 »

Er jeg den eneste der syntes det er helt gak med de priser når det gælder køb/salg

I mit dynamo save er Burma fra Redbull sat tilsalg i anden sæson. Hans værdi er 15 mio dkk. Jeg byder 12, de vil ha 49 funny
Jeg har et kæmpe talent på ungdomsholdet, (regen) som samtlige klubber er ude efter , de byder alt fra 2-7 mio. Forsøger jeg omvendt at byde på deres helt unge spillere forlanger de alt fra 400-1,1 mia. funny

Jeg har flere spillere som er eftertragtet af andre klubber, men modtager ikke andet end skambud. Fx en spiller som har en værdi på 27 mio, får bud på 8-9 stykker.  Shockeret what to do  Opstemt
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #114: 15 Nov 2017, 20:05 »

Går ud fra du har lagt den ind igen efter updaten til det fulde spil?

Anyways, så skal følgende filer slettes:
fake.inc
nleague.inc
lic_dan_swe_fra.inc
Licensing2.dbc
brazil_kits.dbc
forbidden names.dbc
fake.edt

Ja, jeg har været inde i 1810 mappen og slette alle filerne.. Forstår bare ikke, hvordan det tyske landshold kan være fixet, men ikke Schalke 04..  Har aldrig haft problemer i de tidligere udgaver   Huh

Er der et flueben der skal krydses af et eller andet sted...?   Rullende Øjne
Logged

Nephilim
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #115: 15 Nov 2017, 21:21 »

Kun ved grafik, så vidt jeg ved... Det virker helt fint for mig.
Logged

Hodie Mecum Eris In Paradiso

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #116: 15 Nov 2017, 22:03 »

Muligvis et dumt spørgsmål, men jeg er lige stødt på et "problem" med en forhandling af en kontrakt, hvor jeg ikke kan hæve frikøbsklausulen på min spiller, som jeg ellers mener er sat ALT for lavt. Er der nogen der kan specificere den er "grænse" og/eller forklare mig om der er noget at gøre for at få en højere frikøbsklausul på spilleren? Jeg mener selv at Vavro nemt burde kunne sælges for meget mere end 19 mio.




EDIT:
Nevermind, jeg fandt ud af det var fordi jeg havde givet ham løftet om at lade klubben være springbræt. Det giver åbenbart et vanvittigt lavt beløb som frikøbsklausul Opstemt
« Seneste Redigering: 15 Nov 2017, 22:14 af JaWocKa » Logged

JaWocKa

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #117: 16 Nov 2017, 08:02 »

Er jeg den eneste der syntes det er helt gak med de priser når det gælder køb/salg

I mit dynamo save er Burma fra Redbull sat tilsalg i anden sæson. Hans værdi er 15 mio dkk. Jeg byder 12, de vil ha 49 funny
Jeg har et kæmpe talent på ungdomsholdet, (regen) som samtlige klubber er ude efter , de byder alt fra 2-7 mio. Forsøger jeg omvendt at byde på deres helt unge spillere forlanger de alt fra 400-1,1 mia. funny

Jeg har flere spillere som er eftertragtet af andre klubber, men modtager ikke andet end skambud. Fx en spiller som har en værdi på 27 mio, får bud på 8-9 stykker.  Shockeret what to do  Opstemt

Fidjof: Jeg plajer at sætte en salgspris på de spillere der bliver budt på, og ofte overholder klubberne disse synes jeg. Jeg er enig i at der er mange der skambyder INDEN man gør dette. Til gengæld har jeg også oplevet at der er startet budkrig for en spiller jeg har sat til salg (værdi omkring 700.000 kr.) og er endt med at sælge ham for 10 mio. kr. bare fordi der var mange om buddet. Smiley

Jeg er enig i at priserne på talenter er helt vilde, men det skal nok nærmere ses som en indikation for at de ikke ønsker at sælge spilleren, fremfor at det er fordi de nødvendigvis mener spilleren er det værd.
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #118: 16 Nov 2017, 10:12 »

Altså lige en sidenote - Priserne på talenter afspejler desværre ret fint hvordan markedet ser ud hvis du henter fra en "storklub" mens små klubber ofte takker ja til mindre - et eksempel er Dolberg Silkeborg var nød til at sælge ham "billigt" da klubben skal leve af at unge talenter kan få chancen - Ajax kan sælge ham dyrt da har formet ham og har økonomien til at sige nej (talenterne ved at Ajax er et oplagt udstillingsvindue)

Så jo mindre omdømme og økonomi de har, jo mindre skal du relativt slippe end hvis du vil hente samme talent i Dortmund.
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Forlan
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #119: 16 Nov 2017, 18:28 »

Jeg har go tid, så jeg stiller lige et spørgsmål imens...

FM kører i bagrunden - jeg har lige spillet en lørdagskamp og der er 7 dage til næste kamp... Spillet kører bare og jeg gør intet..

Spørgsmålet lyder hvor længe jeres computer er om at køre de 7 dage uden i laver noget.. Her tager det ca. 20 min.. Det er fandme lang tid.. Jeg vil skyde på at det tog 3 min i FM17..

Jeg har fjernet næsten alle ligaer - så jeg nu kører med 6 ligaer i 5 lande... Startede med omkring 25 ligaer.. Er i 3. sæson.. Det går langsommere og langsommere for hvert år..

Computerens ydeevne er 4/5 og anslået spilhastighed er 4/5...

Syns satme det går langsomt... Gør det også det hos jer andre...
Logged

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 32 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010