|
20LEGEND
|
|
Det er skam også fuld version i betaen og forskellen på den beta folk pt spiller og det spil der udkommer om et par timer er minimal, derudover kan save games fiint bruges i det færdige spil også
Er vi enige om at pt kan man f.eks. kun vælge ligaer fra tre lande af gangen? :-) Hvad tid udkommer den fulde version?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fynbo
Odds-hjælper
|
|
Er vi enige om at pt kan man f.eks. kun vælge ligaer fra tre lande af gangen? :-)
Hvad tid udkommer den fulde version?
Altså jeg kan vælge alle ligaer, fra alle lande, på en gang. Beta'en er det fulde spil!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
20LEGEND
|
|
Altså jeg kan vælge alle ligaer, fra alle lande, på en gang.
Beta'en er det fulde spil!
Jeg havde åbenbart kun fået installeret touch.. skørt. #tungfest. Tak for svar.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nephilim
|
|
Er vi enige om at pt kan man f.eks. kun vælge ligaer fra tre lande af gangen? :-)
Hvad tid udkommer den fulde version?
Tror du ikke det er demoen du har, istedet for Beta'en?
|
|
|
|
|
|
Hodie Mecum Eris In Paradiso
|
|
|
|
|
Esmark11
|
|
Hej champs, Jeg gamer med betaen og med Arsenal. Overvejer at købe Ahmed Musa fra Leicester, da han er hurtig og billigt til salg. Men jeg kan ikke huske, hvor mange jeg har registreret til Premier League, hvor kan jeg se det i spillet?På forhånd Rigtig held og lykke med det nye spil.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
JaWocKa
|
|
Hej champs, Jeg gamer med betaen og med Arsenal. Overvejer at købe Ahmed Musa fra Leicester, da han er hurtig og billigt til salg. Men jeg kan ikke huske, hvor mange jeg har registreret til Premier League, hvor kan jeg se det i spillet?På forhånd Rigtig held og lykke med det nye spil.
Gå ind på din trup, tryk på undermenuen til trup og vælg registrering 
|
|
|
|
|
|
JaWocKa
|
|
|
|
|
Romafan
|
|
Gå ind i din trup. Oppe i toppen trykker du på drop down menuen der hedder Players/Spillere og så skulle der gerne være en mulighed der hedder Registration eller lignende. Der kan du se det.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Esmark11
|
|
Gå ind i din trup. Oppe i toppen trykker du på drop down menuen der hedder Players/Spillere og så skulle der gerne være en mulighed der hedder Registration eller lignende. Der kan du se det.
Stort tak
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
lejones
|
|
Er det normalt at spillet hakker en smule når det loader? Altså mellem dagene. Min computer har ret gode specs også mere end spillet kræver. Har 9 ligaer, stor database plus Sydamerikanske spiller fra topklubber
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Marcif
Lilleputspiller
|
|
Nogen som ved om det er muligt at benytte 2d classic?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MWibeck91
Lilleputspiller
|
|
Nogen som ved om det er muligt at benytte 2d classic?
Det er det. Heldigvis! Ellers havde jeg ikke spillet FM mere ;-)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Marcif
Lilleputspiller
|
|
Det er det. Heldigvis! Ellers havde jeg ikke spillet FM mere ;-)
Hvordan får man ændret indstillinger fra 3d til 2d? Jeg kan ikke få det til at lykkedes
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Marcif
Lilleputspiller
|
|
Hvordan får man ændret indstillinger fra 3d til 2d? Jeg kan ikke få det til at lykkedes
Så lykkedes det!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
dunner87
|
|
Hej gutter. Er igang med at hente fm18 så jeg ville høre om det er de rigtige logoer i f.eks. England eller skal man downloade det ligesom i 17 Eller skal jeg downloade den til fm17?
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 10 Nov 2017, 11:49 af dunner87 »
|
|
Wolves, pride of the midlands.
Shit on the Baggies
|
|
|