home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 05:48:55 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
I går kl. 23:32:33 warmon Blogkonkur... [15] Journeyman - We a...
I går kl. 00:44:38 Bubbles Blogkonkur... #5 - Danish Viking War...
17 Maj 2024, 18:03 Wester Jr. Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
17 Maj 2024, 18:01 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23301
  1 Bruger, 336 Gæster Online.

Indlæg: 1132743 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Jøddi
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2018
| |-+  Kategori: Omklædningrummet
| | |-+  Spørgsmåltråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 32 Udprint
Forfatter Emne: Spørgsmåltråden  (Læst 152558 gange)
lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #255: 17 Dec 2017, 19:35 »

Er det ikke muligt at snakke med holdet mere, tænker hvis man er inde i en skidt stime. Jeg synes ikke jeg kan finde det nogle steder?
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #256: 18 Dec 2017, 01:03 »

Mener det er under dynamics
Logged

Nephilim
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #257: 18 Dec 2017, 07:50 »

Er der nogle herinde der spiller / har spillet i Bundesligaen, og kan svare på følgende:
Man kan registrere op til 99 spillere, men kun give spillernumre til 45 spillere. Hvad sker der, hvis man tilfældigvis skal bruge en af sine registrerede spillere der intet rygnummer har fået?
Logged

Hodie Mecum Eris In Paradiso

Sirstaal
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #258: 18 Dec 2017, 09:13 »

Er det ikke muligt at snakke med holdet mere, tænker hvis man er inde i en skidt stime. Jeg synes ikke jeg kan finde det nogle steder?

Jo da. Smiley

Holdmøder finder du under dynamikker eller hvad det hedder, der hvor du kan se hierarkiet og sådan! Smiley 

EDIT: Præcist som Svartovich skriver, så er det under dynamics/dynamikker Smiley
Logged

”Den, der opgiver at blive bedre, ophører med at være god”.

lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #259: 18 Dec 2017, 10:18 »

Perfekt mange tak for hjælpen
Logged

DANzin22
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #260: 20 Dec 2017, 08:33 »

Hej Freaks! Er i et dilemma for, jeg har et fremragende angreb bestående af, Cutrone, Kean, Pinamonti, Dembele og Dolberg.. Asensio har længe været sat til salg for 530 mio hos Real, men prisen er nu sat ned til 295 mio, hvilket jo er helt ekstremt efter min mening.. Derudover har Real sat Vallejo til salg for 215 mio.. Jeg overvejer derfor, om jeg skal sælge Dolberg (er 22 år) for omkring 800-950 mio kontant til Real for at få råd til Asensio og Vallejo? Jeg burde jo næsten gøre det, for hvad er chancen for at få begge spillere så vanvittig billigt til Fiorentina?

Jeg kunne selvfølgelig også sælge Cutrone, som der har været stor efterspørgsel på, men han er jo italiensk, hvilket er et kæmpe plus, eftersom jeg spiller med Fiorentina.

- Jeg er i øvrigt i januar 2020.

Håber på hurtig hjælp! Smiley
« Seneste Redigering: 20 Dec 2017, 08:35 af DANzin22 » Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #261: 20 Dec 2017, 10:20 »

Jeg havde solgt Dolberg for de to Real-talenter - specielt til den pris!
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

DANzin22
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #262: 20 Dec 2017, 10:30 »

Jeg havde solgt Dolberg for de to Real-talenter - specielt til den pris!

Mange tak for hurtigt svar Broen! At have Dolberg i Fiorentinas trup er selvfølgelig fedt, men når man kan få Asensio til 295 mio og Vallejo til 215 mio, så er det godt nok fristende at sælge ham. Nu må jeg se, om jeg kan få lokket dem til klubben, men det kræver naturligvis, at jeg kan få en god sum for Dolberg. Hvad tænker du, at jeg som minimum skal have for Dolberg, Broen? Tænker selv en sum i omegnen af 800-950 mio. Smiley

(Dolberg er ca. 300 mio værd såvidt jeg husker)
Logged

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #263: 20 Dec 2017, 11:24 »

Mange tak for hurtigt svar Broen! At have Dolberg i Fiorentinas trup er selvfølgelig fedt, men når man kan få Asensio til 295 mio og Vallejo til 215 mio, så er det godt nok fristende at sælge ham. Nu må jeg se, om jeg kan få lokket dem til klubben, men det kræver naturligvis, at jeg kan få en god sum for Dolberg. Hvad tænker du, at jeg som minimum skal have for Dolberg, Broen? Tænker selv en sum i omegnen af 800-950 mio. Smiley

(Dolberg er ca. 300 mio værd såvidt jeg husker)

Forsøg at sælg ham med de to i bytte og så +400 mio Smiley
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #264: 20 Dec 2017, 11:25 »

Enig med Nodiem - det må være i det prisleje - især hvis de allerede er ude efter ham - så plejer de at være nemmere at få til at byde den slags summer. Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

DANzin22
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #265: 20 Dec 2017, 11:39 »

Enig med Nodiem - det må være i det prisleje - især hvis de allerede er ude efter ham - så plejer de at være nemmere at få til at byde den slags summer. Smiley


Ja det ville være en god byttehandel - der er bare et problem.. Mit lønbudget er presset og Vallejo kræver omkring 1.25 mio om ugen og Asensio kræver omkring 2.5 mio om ugen. Jeg tænker derfor, at jeg er nødt til at sælge Dolberg for den højest mulige pris, og så bruge nogle af pengene i mit lønbudget. Jeg spiller med Fiorentina, som trods alt ikke vælter i store summer Smiley

Hvad tænker i om det? Smiley
« Seneste Redigering: 20 Dec 2017, 11:43 af DANzin22 » Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #266: 20 Dec 2017, 13:18 »

Det er rigtigt - så bliver du nødt til at sælge først for at købe.. Det burde i princippet også være muligt, det kræver bare at Real eller det hold der nu vælger at byde har pengene. Alternativt, hvis en af de to kan signes, så kan du nøjes med at bytte dig til en af dem og købe den anden.. Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Christoffer
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #267: 20 Dec 2017, 13:26 »

Nogle der kan fortælle mig hvorfor de logoer jeg har lavet til Chemie Leipzig ikke virker? Har brugt samme størrelse til stort og småt logo som resten af min logopack. Den er gemt i png. og har kaldt den 35105533 som burde være deres ID.
Tillader lige at "bumpe" den her, vil så gerne have det flotte logo med i spillet Wink
Logged

Traditionsklub siden 1924

ulle94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #268: 20 Dec 2017, 16:09 »

Tillader lige at "bumpe" den her, vil så gerne have det flotte logo med i spillet Wink

Du skal huske at opdatere/lave en ny .xml-fil Smiley
Logged

DANzin22
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #269: 20 Dec 2017, 17:22 »

Det er rigtigt - så bliver du nødt til at sælge først for at købe.. Det burde i princippet også være muligt, det kræver bare at Real eller det hold der nu vælger at byde har pengene. Alternativt, hvis en af de to kan signes, så kan du nøjes med at bytte dig til en af dem og købe den anden.. Smiley

Paris SG meldte sig på banen og overbød mig voldsomt og hentede ham for 500 mio. Jeg tænker derfor at beholde Dolberg og så satse på, at jeg kan få skrabet penge sammen på andenvis, så jeg kan købe Vallejo og Wöber, som vil forstærke forsvaret gevaldigt. Smiley
Logged

Sider: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 32 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010