home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23284
  0 Brugere, 519 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: reportajme
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2018
| |-+  Kategori: Omklædningrummet
| | |-+  Spørgsmåltråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 32 Udprint
Forfatter Emne: Spørgsmåltråden  (Læst 150718 gange)
Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #225: 11 Dec 2017, 21:31 »

Mange tak, Nodiem  Thumbs Up

Betragt det som en julegave Opstemt
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

DANzin22
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #226: 11 Dec 2017, 21:40 »

Betragt det som en julegave Opstemt

Haha, det vil jeg gøre!  Wink
Logged

Roberto_Baggio
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #227: 13 Dec 2017, 22:41 »

er jeg den eneste der oplever absurd mange skader - og hele tiden.?
ikke vanvittigt langvarige skader, men dog skader konstant...
jeg har hele tiden 4-7 skader i min Milan trup....
Logged

Love the Blues

sorte
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #228: 13 Dec 2017, 23:01 »

Jeg har også konstant 2-3 skader men det er kun små 1-3 dages skader, og er ret sikker på det er fordi min taktik kræver højt intensitet samt at jeg spiller i championship så har jo kampe hver 3-4 dag Smiley
Logged

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #229: 13 Dec 2017, 23:11 »

er jeg den eneste der oplever absurd mange skader - og hele tiden.?
ikke vanvittigt langvarige skader, men dog skader konstant...
jeg har hele tiden 4-7 skader i min Milan trup....

Nope, jeg har det samme med mit Liverpool-hold. Det værste er næsten, at der konstant kommer minimum én ny skade i hver kamp...
Logged

Forlan
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #230: 14 Dec 2017, 07:40 »

Det er sjovt at mange brokker sig over skader i hvert spil, dog altid mest i betaen...

Jeg har aldrig oplevet, i nogen af de sidste 25 spil, at have mange skader..

Og jeg kører endda altid med en smal trup på 20 mand - alle får ca. lige meget spilletid - men jeg har aldrig mere end max 3-4 skader på en gang, og normalt er der vel 0-2 skader...

Jeg har på fornemmelsen af mange af jer bruge de samme 11 spillere hele tiden og skifter kun ud når der er skader.. Dum ide.. Så får de jo nemmere skader og spilleren som skal afløse den skadede spiller, har ikke spillet i 2 måneder, så tror jeg os han nemmere får skader...

Jeg kører vanvittig meget rotation og får aldrig skader, men måske er jeg bare heldig...
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #231: 14 Dec 2017, 07:55 »

Det er sjovt at mange brokker sig over skader i hvert spil, dog altid mest i betaen...

Jeg har aldrig oplevet, i nogen af de sidste 25 spil, at have mange skader..

Og jeg kører endda altid med en smal trup på 20 mand - alle får ca. lige meget spilletid - men jeg har aldrig mere end max 3-4 skader på en gang, og normalt er der vel 0-2 skader...

Jeg har på fornemmelsen af mange af jer bruge de samme 11 spillere hele tiden og skifter kun ud når der er skader.. Dum ide.. Så får de jo nemmere skader og spilleren som skal afløse den skadede spiller, har ikke spillet i 2 måneder, så tror jeg os han nemmere får skader...

Jeg kører vanvittig meget rotation og får aldrig skader, men måske er jeg bare heldig...


Jeg tilslutter mig din forklaring! Opstemt
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

DANzin22
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #232: 14 Dec 2017, 08:25 »

Jeg købte De Ligt i 1. sæson med Fiorentina, men er/var så uheldig, at han kunne ville skrive under frem til 2020. Jeg er i marts 2019 nu, og han er utilfreds og vil stadig ikke forlænge - det har han ikke villet det sidste år. Jeg har derfor 9 måneder til at få underskrevet en ny aftale med ham, men har i idéer til, hvordan jeg kan få en ny handel i hus? Smiley

- Håber på hurtig hjælp, på forhånd tak!
Logged

Forlan
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #233: 14 Dec 2017, 08:39 »

Jeg købte De Ligt i 1. sæson med Fiorentina, men er/var så uheldig, at han kunne ville skrive under frem til 2020. Jeg er i marts 2019 nu, og han er utilfreds og vil stadig ikke forlænge - det har han ikke villet det sidste år. Jeg har derfor 9 måneder til at få underskrevet en ny aftale med ham, men har i idéer til, hvordan jeg kan få en ny handel i hus? Smiley

- Håber på hurtig hjælp, på forhånd tak!

Jeg syns altid at de utilfredse spillere på et eller andet tidspunkt bliver tilfredse igen.. Medmindre man har en spiller som åbenlyst skal spille på et meget højere niveau. Jeg tror han bliver tilfredse igen i en måneds tid, også utilfreds igen bagefter.. Så er det bare med at holde øjnene åbne og forlænge med ham når han er glad for at være i klubben...

Men det er så bare min erfaring...
Logged

DANzin22
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #234: 14 Dec 2017, 08:42 »

Jeg syns altid at de utilfredse spillere på et eller andet tidspunkt bliver tilfredse igen.. Medmindre man har en spiller som åbenlyst skal spille på et meget højere niveau. Jeg tror han bliver tilfredse igen i en måneds tid, også utilfreds igen bagefter.. Så er det bare med at holde øjnene åbne og forlænge med ham når han er glad for at være i klubben...

Men det er så bare min erfaring...

Kan kun give dog ret! Har også selv oplevet gang på gang, at en spiller bliver hurtigt tilfreds igen, men det har desværre bare stået på i 1.5 år med De Ligt pga. en konstant interesse fra PSG, som jeg endda lige har sendt ud af CHL med Fiorentina i 2. sæson. Smiley
Logged

Forlan
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #235: 14 Dec 2017, 18:09 »

Andre som har fået sin taktik fuldstændig ødelagt efter dagens update...

Det kostede lige mesterskabet.. 1 nederlag i de første 31 kampe... 5 Nederlag i de sidste 7 kampe...
Logged

Christoffer
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #236: 14 Dec 2017, 19:57 »

Nogle der kan fortælle mig hvorfor de logoer jeg har lavet til Chemie Leipzig ikke virker? Har brugt samme størrelse til stort og småt logo som resten af min logopack. Den er gemt i png. og har kaldt den 35105533 som burde være deres ID.
Logged

Traditionsklub siden 1924

Roberto_Baggio
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #237: 14 Dec 2017, 20:04 »

Det er sjovt at mange brokker sig over skader i hvert spil, dog altid mest i betaen...

Jeg har aldrig oplevet, i nogen af de sidste 25 spil, at have mange skader..

Og jeg kører endda altid med en smal trup på 20 mand - alle får ca. lige meget spilletid - men jeg har aldrig mere end max 3-4 skader på en gang, og normalt er der vel 0-2 skader...

Jeg har på fornemmelsen af mange af jer bruge de samme 11 spillere hele tiden og skifter kun ud når der er skader.. Dum ide.. Så får de jo nemmere skader og spilleren som skal afløse den skadede spiller, har ikke spillet i 2 måneder, så tror jeg os han nemmere får skader...

Jeg kører vanvittig meget rotation og får aldrig skader, men måske er jeg bare heldig...


Jeg kører selv med meget rotation - dog med den undtagelse at jeg som regel har 2-4 spillere som altid spiller, pga deres vigtighed på holdet, i dette tilfælde, Donnarumma, Bonucci, Kessie og Bonaventura...
Disse 4 spillere har sjovt nok slet ikke været skadet Shockeret
Det er netop mine rotationsspillere som hiver mange skader.. Det er vildt frustrerende...

Jeg synes Milan fitness stab er temmelig dygtige, så jeg tænker ikke det er der problemet ligger...

Forslag modtages gerne..!
Logged

Love the Blues

Nephilim
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #238: 14 Dec 2017, 20:24 »

Andre som har fået sin taktik fuldstændig ødelagt efter dagens update...

Det kostede lige mesterskabet.. 1 nederlag i de første 31 kampe... 5 Nederlag i de sidste 7 kampe...

Du tror ikke bare det var nerver?
Logged

Hodie Mecum Eris In Paradiso

Kenitho
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #239: 14 Dec 2017, 20:28 »

Hejsa

Jeg oplever i mit spil med Wycombe, at danskerne har meget svær ved at få opholdstilladelse når England træder ud af EU - andre der oplever det og er der et trick eller andet man kan gøre..?
Logged

Sider: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 32 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010