home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23286
  0 Brugere, 453 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pinkcitymodel
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2018
| |-+  Kategori: Omklædningrummet
| | |-+  Spørgsmåltråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 32 Udprint
Forfatter Emne: Spørgsmåltråden  (Læst 150826 gange)
MunkKasper
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #180: 01 Dec 2017, 10:57 »

Hej freaks.
Hvordan kan man, som i tidligere spil, gå ind og studere spillertruppen inden man vælger hvilket hold man ønsker at starte en karriere med?
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #181: 01 Dec 2017, 11:05 »

I starten - inden du loader dine ligaer, er der en mulighed for at "vælge hold senere" i venstre side - øverst i oversigten over de hold du kan vælge fra start. Den skal du vælge, så loade dine ligaer, og så kommer du ind til den oversigt hvor du vælger hold, som er magen til tidligere år. Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

sorte
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #182: 02 Dec 2017, 19:35 »

Kan det virkelig passe at de har fjernet kameravinklen 2D i FM18? - Ved godt der stadigvæk er 2D klassisk men det er virkeligt grynet og irreterende at se på og når man i alt sin tid har spillet FM med 2D så er det ikke det samme at man nu skal til at vænne sig til 3D kameravinkler!!
Logged

lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #183: 04 Dec 2017, 18:41 »

Er det normalt for jer andre herinde, at når spillet loader imellem dagene at det så hakker en del? Jeg synes det er lidt træls. Er det noget man kan gøre ved det? Min com har gode specs i forhold til at køre spillet problemfrit
Logged

Forlan
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #184: 04 Dec 2017, 19:01 »

Det er normalt hos mig i hvert fald.... Jeg har også en ganske go PC..

Jeg har fjernet de fleste lande, og spiller kun med 6 ligaer nu, men det kører stadig ikke lige så godt som 30 ligaer gjorde i FM17..
Logged

Roberto_Baggio
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #185: 04 Dec 2017, 20:54 »

Jeg synes jeg oplever en fejl i kampafvikling..

Når jeg har givet teamtalk og trykker mig ind i kampen, så forbliver mit taktik panel faded og jeg kan ikke trykke på shouts, subs, mentalitet osv...

Andre der oplever det.?

Endvidere blev min VB skadet og jeg vil skifte ud, fair nok der stopper spillet selv og jeg kan lave ændringer, MEN, min udskiftning sker ikke efter jeg har givet indskifteren teamtalk!!??! Min VB bliver taget ud, men jeg spiller nu i undertal, fordi min indskiftning ikke kommer ind.
Så kommer jeg frem til halvleg, så kan jeg ikke foretage nogle ændringer, altså som i INGEN ændringer.. Kun teamtalk..
Der blev det for meget: Ctrl Q og forfra..

Andre der oplever det??
Logged

Love the Blues

lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #186: 05 Dec 2017, 09:14 »

Det er normalt hos mig i hvert fald.... Jeg har også en ganske go PC..

Jeg har fjernet de fleste lande, og spiller kun med 6 ligaer nu, men det kører stadig ikke lige så godt som 30 ligaer gjorde i FM17..

Hvad sker der for det? Er det langt mere krævende end fm17 da?
Logged

micgro
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #187: 05 Dec 2017, 21:10 »

Kan man ikke få samme kampskærm som i FM17. Hvor man deler skærmen så trøjer er på den ene side og så spiller statistik på den anden side???
Logged

Nephilim
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #188: 05 Dec 2017, 21:17 »

Kan man ikke få samme kampskærm som i FM17. Hvor man deler skærmen så trøjer er på den ene side og så spiller statistik på den anden side???

Nej... Som jeg også svarede til dit samme spørgsmål på side 10 i denne tråd  Smiley
« Seneste Redigering: 05 Dec 2017, 21:19 af Nephilim » Logged

Hodie Mecum Eris In Paradiso

micgro
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #189: 05 Dec 2017, 21:46 »

Kunne være der var kommet et eller andet så man kunne
Logged

Nephilim
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #190: 05 Dec 2017, 21:49 »

Det bedste du kan gøre er hvis du kører udelukkende med kommentarer, så kan du have de to holdopstillinger i hver side, med kampstatistikkerne i midten, mens kommentarerne kører i bunden.
Logged

Hodie Mecum Eris In Paradiso

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #191: 06 Dec 2017, 08:24 »

Har set spørgsmålet herinde tidligere, men kan simpelthen ikke finde det frem igen, og sidst var der heller ikke kommet et svar, så håber I kan hjælpe mig.

Hvis man overtager en klub, hvor der er en række "fremtidige handler" der allerede er faldet på plads, er de penge til disse handler så trukket, eller bliver de trukket af det fremtidige transferbudget man endnu ikke kender?

Eksempelvis kunne det være Liverpool, der som bekendt henter Naby Keita for +500 millioner efter den første sæson. Kommer han så at sige "gratis" eller vil Liverpool blive trukket 500 mio fra deres transferbudget op til anden sæson? Smiley
Logged

Forlan
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #192: 06 Dec 2017, 08:37 »

Har set spørgsmålet herinde tidligere, men kan simpelthen ikke finde det frem igen, og sidst var der heller ikke kommet et svar, så håber I kan hjælpe mig.

Hvis man overtager en klub, hvor der er en række "fremtidige handler" der allerede er faldet på plads, er de penge til disse handler så trukket, eller bliver de trukket af det fremtidige transferbudget man endnu ikke kender?

Eksempelvis kunne det være Liverpool, der som bekendt henter Naby Keita for +500 millioner efter den første sæson. Kommer han så at sige "gratis" eller vil Liverpool blive trukket 500 mio fra deres transferbudget op til anden sæson? Smiley

Uden at vide det, vil jeg tro at pengene er trukket fra dit transferbudget.. Hvis du kun har 100 mio tilbage når han hentes og ikke kan regulere nok fra lønbudgettet, så har du jo ikke råd til handlen og den burde blive annulleret... Men det sker jo aldrig..

Men det skal siges at det er et gæt - og det kan nemt være modsat...

Nogen der kan spillet en sæson med Liverpool burde kunne give det svaret...
Logged

Forlan
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #193: 06 Dec 2017, 08:50 »

Er der nogen som før har begivet sig ud i den ultimative challenge...

Vind CL med udelukkende spillere fra eget akademi...

Altså man må ikke købe spillere, heller ikke unge på 15-17 år..

Man må kun bruge de spillere som kommer én gang om året..

Alle køb er forbudt...

Hvis man kan vinde CL med spillere udelukkende bestående af egne akademispillere - så vil jeg mene at man har vundet spillet..

Bilbao kan være en mulighed.. De må jo nærmest ikke købe alligevel...

Er der nogen der har prøvet det - så ræk lige hånden op...
Logged

QuesT
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #194: 06 Dec 2017, 10:22 »

Har set spørgsmålet herinde tidligere, men kan simpelthen ikke finde det frem igen, og sidst var der heller ikke kommet et svar, så håber I kan hjælpe mig.

Hvis man overtager en klub, hvor der er en række "fremtidige handler" der allerede er faldet på plads, er de penge til disse handler så trukket, eller bliver de trukket af det fremtidige transferbudget man endnu ikke kender?

Eksempelvis kunne det være Liverpool, der som bekendt henter Naby Keita for +500 millioner efter den første sæson. Kommer han så at sige "gratis" eller vil Liverpool blive trukket 500 mio fra deres transferbudget op til anden sæson? Smiley

Altså hvis du selv køber en spiller der først kommer et år frem, så trækker den jo også beløbet fra med det samme, så du ikke kan bruge det to gange, sådan var det i hvert fald i FM 17, jeg har ikke noget budget endnu i FM 18, så skal ikke kunne sige om det er sådan.
Logged

Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 32 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010