home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23283
  0 Brugere, 320 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: hotpayalkapoor
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2018
| |-+  Kategori: Omklædningrummet
| | |-+  Spørgsmåltråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 32 Udprint
Forfatter Emne: Spørgsmåltråden  (Læst 150691 gange)
tojosular
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #165: 26 Nov 2017, 20:31 »

Er det muligt at overlade Dynamics til en assistent.?

Nøj, hvor er jeg træt af at skulle forholde mig til sure spillere med manglende spilletid..

Nope det er ikke muligt. Du fortæller vel bare de spillere at du sælger dem?. Alternativt er selvfølgelig at rotere lidt mere og lade dem på lidt spilletid, men hvis du alligevel aldrig har tænkt dig at bruge dem, så kan du fortælle dem at du vil sælge dem, så plejer de at blive nogenlunde tilfredse.

Det bedste er at have 22 spillere 1 til hver position, hvor man egentlig har lyst til at bruge dem alle sammen og så være meget ops på hvem der har hvilke roller. Jeg har sjældent nøglespillere, så jeg laver tit nye kontrakter når jeg ankommer til en klub og ved hvem jeg vil bruge og hvem jeg nok ikke kommer til at bruge så meget.

Desværre ingen mulighed for at lade assistenten klare den slags, så man skal selv være over det, men det er nu nemt nok ved at starte med at lave kontrakterne om for dem man ikke bruger til Backup eller Rotation.
Logged

manutdman
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #166: 27 Nov 2017, 18:55 »

Hvor mange ligaer og spillere skal man spille med?
Jeg vil starte med crewe fra League 2 og vil kun være manager i England.

Skal jeg så bare kun have England som spilbar? Og er det bedst at loade spillere fra bestemte lande eller fra selve ligaerne .

Undskyld hvis det er rodet har ikke så godt styr på lige præcis det her
« Seneste Redigering: 27 Nov 2017, 19:01 af manutdman » Logged

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #167: 27 Nov 2017, 19:14 »

Det er en smagssag Smiley
Jeg personlig tager de ligaer som ligger geografisk opad eller tæt på, fordi det er naturligt at kigge hos nabolandet efter spillere Smiley

Mens andre tager de 4 store og så nogle fra sydamerika pga. de stærke talenter som kommer.
i min optik bliver spillet lettere jo flere store og talentfulde ligaer du tager med, men mere realistisk ved nabolande.

Var jeg dig havde jeg taget: England, Skotland, Irland, Wales, Nordirland, Frankrig, Belgien og Holland Smiley Hvis din PC kan trække det, kan du tage nogle af de gamle britiske imperie lande med som Indien, Singapore og Australien Smiley
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

manutdman
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #168: 27 Nov 2017, 19:18 »

Det er en smagssag Smiley
Jeg personlig tager de ligaer som ligger geografisk opad eller tæt på, fordi det er naturligt at kigge hos nabolandet efter spillere Smiley

Mens andre tager de 4 store og så nogle fra sydamerika pga. de stærke talenter som kommer.
i min optik bliver spillet lettere jo flere store og talentfulde ligaer du tager med, men mere realistisk ved nabolande.

Var jeg dig havde jeg taget: England, Skotland, Irland, Wales, Nordirland, Frankrig, Belgien og Holland Smiley Hvis din PC kan trække det, kan du tage nogle af de gamle britiske imperie lande med som Indien, Singapore og Australien Smiley

Hmm okay tak Smiley skal jeg tage landende med eller bare ligaerne  Smiley
Og skal jeg bare gøre kun England spilbar fordi jeg kun skal spille der eller er der også ulemper ved det Smiley
Logged

Roberto_Baggio
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #169: 27 Nov 2017, 19:23 »

Nope det er ikke muligt. Du fortæller vel bare de spillere at du sælger dem?. Alternativt er selvfølgelig at rotere lidt mere og lade dem på lidt spilletid, men hvis du alligevel aldrig har tænkt dig at bruge dem, så kan du fortælle dem at du vil sælge dem, så plejer de at blive nogenlunde tilfredse.

Det bedste er at have 22 spillere 1 til hver position, hvor man egentlig har lyst til at bruge dem alle sammen og så være meget ops på hvem der har hvilke roller. Jeg har sjældent nøglespillere, så jeg laver tit nye kontrakter når jeg ankommer til en klub og ved hvem jeg vil bruge og hvem jeg nok ikke kommer til at bruge så meget.

Desværre ingen mulighed for at lade assistenten klare den slags, så man skal selv være over det, men det er nu nemt nok ved at starte med at lave kontrakterne om for dem man ikke bruger til Backup eller Rotation.

Jeg er godt med på 22 spillere er optimalt..
Eksempelvis er Morata min faste mand i angrebet - hvilket betyder at Bats er backup - jeg var lige kommet over landsholdpausen i sept måned - altså efter bare 4 liga kampe..
Så var han ude og brokke sig og ville have en chance.. Argh Bats - Be patient.
Efter 6 kampe var Willian inde og brokke sig.
Pga en skade kom Drinkwater "først" efter 10 kampe og brokkede sig - det samme gjorde Rudiger.

Der blev det for meget... Så der svarede jeg bare, jeg er manageren og jeg bestemmer.!  Sur Sur

Dog på den positive side, så forstod alle de store spillere at det var ok at man skulle gøre sig fortjent til sin plads.
Logged

Love the Blues

Jharn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #170: 27 Nov 2017, 19:25 »

Jeg har efterhånden ikke spillet FM i MANGE år, men jeg overvejer kraftigt at købe det nye! Jeg er dog blevet en Mac-mand siden sidst jeg spillede - Fungerer spillet fint på en splinterny macbook air?

Og er det nye spil værd at inverstere i, såfremt man var godt tilfreds med de tidligere versioner? (Senest spillet i 2013 vidst nok)
Logged

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #171: 27 Nov 2017, 19:30 »

Hmm okay tak Smiley skal jeg tage landende med eller bare ligaerne  Smiley
Og skal jeg bare gøre kun England spilbar fordi jeg kun skal spille der eller er der også ulemper ved det Smiley

mig bekendt er "læsbar" så du kan se hvem der vandt ligaen med stillinger - jeg ville vælge landene og ligaerne Smiley
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

manutdman
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #172: 27 Nov 2017, 19:31 »

mig bekendt er "læsbar" så du kan se hvem der vandt ligaen med stillinger - jeg ville vælge landene og ligaerne Smiley

Fedt tusind tak Smiley
Logged

xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #173: 28 Nov 2017, 19:20 »


Tillader mig lige at kopiere spørgsmålet - jeg forstår heller ikke en brik af det her!
Er der en der kan forklare?

Nogle der har forstået hvad dette går ud på?
Logged


Sutharam
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #174: 28 Nov 2017, 20:23 »

Jeg går udfra det er en grafisk fejl som der også er med nogle ande ting.

Tror først at spillet fejlfrit efter jul
Logged

Forlan
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #175: 29 Nov 2017, 07:40 »

Nogle der har forstået hvad dette går ud på?

Der skulle jo stå to betalinger á 1 mio kr. Men computeren udregninger det som 1 mio pund og derefter ganger det op til dkk. Kursen ligger ca. på 8,34.. Men man kommer selvfølgelig kom af med i alt 2 mio kr i løbet af de 12 mdr.

Min egen lille teori..

Men mon ikke det bliver rettet på et eller andet tidspunkt...
Logged

Jharn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #176: 29 Nov 2017, 14:51 »

En lynhurtig guide til hvordan jeg får logoer og billeder ind på de hold som mangler i FM18? Smiley
Logged

sorte
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #177: 29 Nov 2017, 21:35 »

Virker det stadigvæk at købe FM igennen linket her på siden - altså til de 295 kr? Og er der dansk sprog med selvom det bliver købt på en engelsk side?
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #178: 29 Nov 2017, 21:58 »

Ja og ja! Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

sorte
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #179: 29 Nov 2017, 22:09 »

Super så er det bare ind med mig og få bestilt det Smiley
Logged

Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 32 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010