home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 384 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2018
| |-+  Kategori: Challenges
| | |-+  Nodiem's personlige challenge !
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Nodiem's personlige challenge !  (Læst 6801 gange)
Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Nodiem's personlige challenge !
« : 30 Okt 2017, 19:44 »

"Din challenge kommer til at være 3 delt og du skal opnå lidt forskellige ting med de 3 klubber:

Du skal starte i Serbien, nærmere betegnet i Rad Beograd.
Deres lokalrivaler er Røde Stjerne, og dem skal du overhale :-)

3 år i træk skal du være placeret bedre end dem når sæsonen er over, men der er lidt regler for hvilke spillere du må bruge.. For at sæsonen skal tælle, så må du kun have brugt spillere fra Serbien eller Danmark.

Når 1. del er overstået, så er det rask videre til Bulgarien, hvor det er den sidste Europæiske klub som Mario Jardel spillede i, som venter... nemlig Cherno More Varna.
Her skal du gøre dig selv legandarisk og vinde en europæisk finale - CL eller EL - men det skal naturligvis ikke være alt for let. For at minde Jardel, så må du kun bruge spillere fra Bulgarien og Brasilien.
Der må kun købes spillere som er 23 år eller yngre.

Med det samme du har den fine pokal i hånden, så er det videre til den sidste del af din challange, og her skal vi til Ukraine, hvor du overtager nøglerne i Karpaty.
I Karpaty skal du få startet en fantastisk talentfabrik op, for at gennemføre din challange skal du nemlig inddirekte få Ukraines landshold til at kvalificere sig til enten VM eller EM, og mindst halvdelen af den udtagende trup, skal bestå af spillere som enten spiller hos dig eller har gjort. (Du må naturligvis ikke være landstræner)
Du må kun købe spillere som er 20 år eller yngre til din klub.
Samtidig skal du have solgt en spiller til en anden klub, for mindst 100 mio. kroner.

Du har max. 50 år til at gennemføre din challenge."


- Guti, FM Prof.


1. Del er startet, det er blevet til arbejde i FK Rad Beograd, herefter "Rad".
Målet er nu at tømme holdet for de mange udlændinge og opbygge et hold bestående af serbere, dette kommer til at tage små to sæsoner. Lad os komme i gang !
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Indsæt_Navn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Nodiem's personlige challenge !
« Svar #1: 31 Okt 2017, 04:02 »

Det virker som en spændende udfordring. Østeuropa er et interessant sted at færdes i FM-sammenhæng, og jeg er ked af, jeg ikke har spillet der oftere selv. Holder i al fald øje med din fremgang. Glæder mig især til Bulgarien-delen. Held og lykke!
Logged

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Nodiem's personlige challenge !
« Svar #2: 31 Okt 2017, 07:38 »

Fed udfordring Smiley Har aldrig selv spillet i Øst Europa, men go go go Smiley
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

QuesT
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Nodiem's personlige challenge !
« Svar #3: 31 Okt 2017, 09:22 »

Jeg følger også med, jeg kan simpelthen ikke få mig selv til at spille derovre.

Men nyder når der er en masse andre der gør Smiley
Især når de skriver om det Smiley
Logged

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Nodiem's personlige challenge !
« Svar #4: 31 Okt 2017, 17:46 »

I er søde alle sammen<3


Til at starte med, vil jeg præsentere det hold, som i 1. sæson skal sikre os en plads højere end Røde Stjerne (De svin)...



Holdet har en gammel akse, bestående af Rendulic, Marinkovic og Volkov - Disse tre skal gennem denne sæson skabe samhørighed på holdet, og til sommer forlader de alle tre klubben. Det er en meget ung trup, så vil forsøge at sikre mig at de sociale kernegrupper varetages således at de bedste elleve altid er glade !

Taktikken bliver magen til den som jeg benyttede i FM 17 med min foretrukkende 4-5-1



Derudover har jeg min overraskelse til kampe hvor vi skal blæse modstanderen ud af banen




Som udgangspunkt er den Serbiske liga stærkt, men tror jeg kan komme i mål efter de første 3 sæsoner.


N.B. Guti, jeg mener at have fundet et lovligt smuthul ved at "udenlandske" spillere med dobbelt statsborgerskab, stadig er at betragte som Serbere Opstemt <3
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Guti14
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Nodiem's personlige challenge !
« Svar #5: 31 Okt 2017, 20:44 »

Godkendt med dobbelt statsborgerskab :-)
Logged

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Nodiem's personlige challenge !
« Svar #6: 01 Nov 2017, 16:40 »

Vinterpausen er kommet er jeg må sig jeg er positivt overrasket over placeringen indtil videre - vi er stadig i 1. sæson og ser ud til vi efter 30 kampe kommer til slutspillet som planlagt dog efter Røde Stjerne

Først har vi min placering i ligaen som er FYLDT med stærke unge spillere, så det er bare at komme i gang med at kigge!



Der har været lidt problemer hvor jeg har mistet mange point til sidst i kampene, blandt andet på dødbolde og hjerne, men det er der efterhånden dæmmet op for, takket være mange timer med dødbolds-taktik-tingen Opstemt


Hernæst er der en sammenligning af de Røde hunde og mig selv Smiley



Det ser ud til at jeg har en rimelig chance for at klare første tredjedel allerede i 1. sæson Opstemt



Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Nodiem's personlige challenge !
« Svar #7: 03 Nov 2017, 01:07 »

1. Sæson er overstået og dette er holdet som har stået for dette års præstastioner !



Der er rigtig mange unge spillere som er værd at bygge videre på, selvom flere af Europa's 2. rangsklubber forsøger at snuppe disse småslebne diamanter !

Årets store overraskelse blev blot 20 årige Marko Jovic, som har været en evig trussel foran modstanderes felt - og med 14 mål i 17 kampe er det en sikker topscore titel han hiver i hus !



Ikke nok med at Jovic er årets topscore, så er yderligere tre spillere fra kåret som årets 1., 2. og 3. bedste spiller i ligaen ! En meget meget flot præstation og samtidigt var der 5 spillere på årets hold, dog kun 1 på banen, resten på bænken.





Ligaen gik over al forventet og selvom det var tæt med Røde Stjerne langt hen af vejen, slog vi et lille hul i mesterskabsslutspil let, og selvom Partizan er niveauer over os, så er det en meget godkendt 1. sæson efter som vi var seedet at slutte nummer 11. Derudover skal vi også spille Europa League næste sæson.

I Pokalen Semi-finalen slog vi Partizan over to kampe med 1-1 på udebane mål og derfor var det en lettere modstander i finalen nemlig Vojvodina som vi slog 3-1 ! Klubbens første titel i klubbens 60 år lange historie !


Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Guti14
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Nodiem's personlige challenge !
« Svar #8: 03 Nov 2017, 15:24 »

Fedt :-) OG skide gode du gider skrive om det :-)
Logged

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Nodiem's personlige challenge !
« Svar #9: 03 Nov 2017, 21:30 »

Tak Guti ! Ja, hvis man vil have lidt liv på siden må man selv byde ind jo Opstemt
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Nodiem's personlige challenge !
« Svar #10: 04 Nov 2017, 22:36 »

Sidste sæson havde jeg problemer med at kampene lå rimelig tæt, og holdet derfor ofte ikke var 100% fit op til en kamp.

Derfor gav 2. pladsen og pokaltitlen lidt grå hår over de ekstra kampe som kom i kvallen.

Det har dog givet en uforudset problematik. Kampene forløb bedre end der kunne forventes - og ja.... gruppespil i EL venter for Rad Beograd i 2018.

Det var ikke nemme modstandere, og troede faktisk vi ville ryge ud allerede i 1. runde



Selv ikke Emmanuel Adebayor og hans tre mål med Başakşehir var nok til at stoppe de unge serbere !

Jeg har dog INGEN forventning om andet end end 1 point i gruppespillet, og det er uafgjort hjemme mod Legia.

Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Nodiem's personlige challenge !
« Svar #11: 05 Nov 2017, 20:48 »

Held og lykke, jeg følger lidt med og hepper på dig Opstemt
Logged


Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Nodiem's personlige challenge !
« Svar #12: 06 Nov 2017, 14:26 »

Tak Arsrea, og er glad for at du følger lidt med Wink
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Nodiem's personlige challenge !
« Svar #13: 08 Nov 2017, 21:49 »

Således er vi kommet til vinteren 2018 og det har været noget af en neglebider !



Vi ligger godt til i ligaen, når man medregner de ekstra Europa kampe som ikke var planen, plus at vi som de eneste af top 3 stadig er med i pokalen.

Målet om at ende højere end Røde Stjerne ser mulig men svær ud, heldigvis har vi en kamp i baghånden og bedre end dem indbyrdes.




Jeg synes vi pt. er det stærkeste hold i ligaen, men har alt for få spillere til at være med i alle tre turneringer og vi betalte prisen med skader og trætte spillere.
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010