home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23280
  0 Brugere, 232 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofsjaipur
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2018
| |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | |-+  Billige spillere/røverkøb
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Billige spillere/røverkøb  (Læst 23625 gange)
Tårn29
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Billige spillere/røverkøb
« Svar #15: 11 Nov 2017, 11:24 »

Nogen der har erfaringer med Predrag Rajkovic? En serbisk målmand hentet i Maccabi Tel Aviv for £10mio. Mine scouts i Liverpool er ellevilde med ham, så endte med at købe ham, da han passer fint ind i transferpolitikken og med målet om en ny målmand.  Han er 20-21 år hvilket kun gør det bedre, og han har rimelig gode evner fra start synes jeg. Lader til han kan blive ret god, men hvad siger I?

En af spillets aller bedste i FM17
Logged

szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Billige spillere/røverkøb
« Svar #16: 11 Nov 2017, 17:28 »

Nogen der har erfaringer med Predrag Rajkovic? En serbisk målmand hentet i Maccabi Tel Aviv for £10mio. Mine scouts i Liverpool er ellevilde med ham, så endte med at købe ham, da han passer fint ind i transferpolitikken og med målet om en ny målmand.  Han er 20-21 år hvilket kun gør det bedre, og han har rimelig gode evner fra start synes jeg. Lader til han kan blive ret god, men hvad siger I?

i fm 16 var han på niveau med den unge målamnd fra Milan Gianluigi Donnarumma, der er også Alban Lafont fra Toulouse som kommer op på samme niveau til ca samme pris som Predrag Rajkovic
Logged


Pirlo
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Billige spillere/røverkøb
« Svar #17: 11 Nov 2017, 19:29 »

Takker for svarene Smiley
Logged

INTERNAZIONALE MILAN

Christoffer
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Billige spillere/røverkøb
« Svar #18: 12 Nov 2017, 12:10 »

Armando Wila på en fri transfer. Rigtig god komplet angriber, der blev en stjerne for mig i den belgiske liga.
Logged

Traditionsklub siden 1924

tojosular
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Billige spillere/røverkøb
« Svar #19: 13 Nov 2017, 00:25 »

Andrija Balic kan hentes til 0 kr. kort inde i spillet (MC/OMC)
Rodri kan hentes for 20 mil (MC)
Jeandro Fuchs bør kunne hentes fra start af til 30-35 mil
Nikola Stojiljkovic 10 mil (Stærk spiller der er udviklet)
Nikola Vukcevic 20 mil (Stærk spiller der er udviklet)
Ivan Molinas 14-15 mil

De fleste af de her spillere passer til midterklubber. Balic og Molinas er de 2 der kan udvikle sig til at være stjerner i de store ligaer uden at blive ekstreme. På niveau med Eriksen kan Balic komme op på.

Molinas når nok ikke hans fulde potentiale, men tror da at han kan blive rimelig.

Rodri har lidt problemer med balancen, så der skal man sætte hårdt fokus, men ellers er han top i alt andet til at starte med og kan gå direkte ind på et midterhold eller være reserve hos et større hold.

Balic er et decideret scoop og er man midterhold, så kan man ligeså godt selv udvikle ham, mens man som tophold nok er bedre tjent med at udleje ham de første 2 sæsoner som nøglespiller og helst til et hold der har rimelige faciliteter.

Predrag Rajkovic bør ikke koste mere end 50 mil, hvis man søger en god målmand til billige penge. Han har de sidste par spil været et godt køb.
Logged

Roberto_Baggio
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Billige spillere/røverkøb
« Svar #20: 01 Mar 2018, 13:38 »

Felice D'Amico ( Inter/ Palermo )

Gennaro Ruggiero ( Palermo )
Begge er youth players og kan derfor hentes til deres værdi = ca 8mil Dkr
Logged

Love the Blues

DANzin22
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Billige spillere/røverkøb
« Svar #21: 01 Mar 2018, 13:46 »

Felice D'Amico ( Inter/ Palermo )

Gennaro Ruggiero ( Palermo )
Begge er youth players og kan derfor hentes til deres værdi = ca 8mil Dkr

De er begge gode salgsobjekter, og bliver selvfølgelig udemærket på sigt, men synes aldrig de udvikler sig til verdensstjerner i nogle saves.
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Billige spillere/røverkøb
« Svar #22: 01 Mar 2018, 15:32 »

I mit Journeysave er D'Amico eneste tilbageværende non-regen-spiller på landsholdet - 111 landskampe og 27 mål. Spiller for Man City og har været i Roma. Har ligeledes vundet den gyldne støvle i en enkelt sæson. Jeg ville ikke tøve med at signe ham! Han bliver endnu bedre hvis man selv kan bidrage med udviklingen! Opstemt

Jeg ved ikke hvad Ruggiero kan udvikle sig til - han stoppede inden jeg fik kigget.
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Roberto_Baggio
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Billige spillere/røverkøb
« Svar #23: 01 Mar 2018, 20:46 »

De er begge gode salgsobjekter, og bliver selvfølgelig udemærket på sigt, men synes aldrig de udvikler sig til verdensstjerner i nogle saves.
Jeg kendte ikke D'Amico, før mine scouts anbefalede ham i mit Milan save, som der stadig ligger et udsnit af ovre i Milan tråden..

Han var "bad-ass" i mit Milan save og i hvert save jeg har lavet siden har jeg hentet ham, selvom der går 1-2 sæsoner før han rigtigt præsterer.

Jeg kan nok godt følge med i at han ikke bliver fast mand i Bayern, Real eller Barca, men jeg vil påstå han kan bruges i det fleste top klubber.
Logged

Love the Blues

Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010