|
bachpoulsen
|
|
Jeg vil lave en blog med fra den amerikanske liga osse kaldt Major league soccer (MLS) men jeg ved ikke hvilket hold jeg skal være! Og derfor skal i nu vælge for mig!
Valget står imellem:
Chicago Fire CD Chivas USA Colorado Rapids Columbus Crew D.C. United FC Dallas Houston Dynamo Kansas City Wizards Los Angeles Galaxy New England Revolution New York Red Bulls Real Salt Lake
Jeg håber på en masse god respons!
|
|
|
|
|
|
"Og der har vi ham med hans karateristiske hårpagt. Sat med en ribbensteg."
|
|
|
|
|
JosepGuardiola
Gæst
|
|
D.C. United - Dem har jeg selv haft ufatteligt gode spil med.. :-)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chelidze90
Gæst
|
|
Mit bud kommer promte på D.C. United. Det er det fedeste hold derovre. De har en virkelig klasse spiller i Jaime Moreno Har selv spillet en masse derovre og det er en genial liga 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
bachpoulsen
|
|
Havde læst om den og fik sådan en trang til at brede ordet om denne liga, som er meget spænende!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cube
|
|
Jeg er enig med de to  DC United er klart det mest spændende valg.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zone 43
|
|
D.C. United. Det er det fedeste hold derovre.
Rettelse: Næstfedeste  Havde læst om den og fik sådan en trang til at brede ordet om denne liga, som er meget spænende!
Helt enig, meget spænende og fed liga. Hvor der også er rigtig mange gode spillere undtagen dem fra D.C. United!  Min stemme går til: Colorado all the way. Rigtig god trup, med rigtig mange gode spillere.
|
|
|
|
|
|
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig - Daniel Agger.
|
|
|
|
|
Emillionaire
Gæst
|
|
jeg har ikke prøvet amerika men jeg ved at Los Angeles Galaxy er et godt hold med Landon Donovan
man du ku også være sjovt at spille med D.C. så har man jo Freddy Adu
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
iaurdae
|
|
Da der stadig ikke er én af jer der har nævnt holdet, må jeg sige Columbus Crew! Det er et mega fedt hold at spille med, udfordring og masser af den  derfor skal man vælge Crew. Der er en fed stemning til alle deres kampe, har selv set et par stykker og selvom det ikke er det største i Ohio, da de har en masse basketball og football som er meget større, kommer der alligevel rundt 20.000 til deres kampe. Må sige at for mig er der kun det hold i USA. Så prøv dem.
|
|
|
|
|
|
Our Honor Defend! We will fight to the end!
|
|
|
|
|
Badefar
|
|
hvis du kan tåle at gå længere ned så tag miami fc det har romario og kong4en over dem alle SEAN FRASER
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Erfurt
|
|
D.C. United helt klart 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SLEORT
|
|
New York metrostars.Af den simple grund at Peguero har spillet der. FO SHO!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
bachpoulsen
|
|
New York metrostars.Af den simple grund at Peguero har spillet der. FO SHO!
For at rette på dig hedder de New York Red Bulls! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zone 43
|
|
Et andet godt hold ville være New England. De har også masser af gode spillere. Så jeg vil enten stemme på dem eller Colorado 
|
|
|
|
|
|
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig - Daniel Agger.
|
|
|
|
|
Nibali
|
|
D.C. United
|
|
|