home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 344 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2018
| |-+  Kategori: Challenges
| | |-+  Din HELT personlige challenge :-)
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint
Forfatter Emne: Din HELT personlige challenge :-)  (Læst 33637 gange)
Guti14
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Din HELT personlige challenge :-)
« : 27 Okt 2017, 15:21 »

Ideen er den samme, blot med nogle små småjusteringer, spillet er naturligvis 2018 versionen, og SELVFØLGELIG har du selvtillid nok til at sætte dine hårdtjente Freak$ på højkant i en challenge  Rullende Øjne

Du skal prøve kræfter med din helt egen personlige challenge, det eneste du skal gøre er, at udfylde de 10 spørgsmål nedenunder og poste det i tråden. Derefter går vi straks i gang med at designe en challange helt personligt til dig.

Der kan i få tilfælde være genbrug af challenges fra sidste sæson, vi bestræber os dog på at skabe så mange unikke challenges som muligt. Det kan tage op til 0-2 dage at skabe en personlig challenge. Hvis udsigten er længere end dette, vil brugeren få besked via PB.

Udfyld følgende:
1.   Min personlige challange skal tage: Max 5 år – Max 10 år – Max 25 år-  Max 50 år
2.   Jeg elsker følgende: hold, liga, spiller og manager
3.   Jeg synes ikke helt så godt om følgende: hold, liga, spiller og manager
4.   Jeg spiller normalt: LLM, bundhold, midterhold eller tophold
5.   Jeg spiller ofte: Nation, liga, hold
6.   Jeg satser x-antal Freak$ (Minimum 15k Freak$ - Max: 1 mio. Freak$) (Har du under 15k på balancen så skal du gå All In)
7.   Jeg nægter at spille et savegame der:
8.   Hvad har været dit bedste spil nogensinde?
9.   Skal den være ekstra svær?


Regler mm.
•   De specifikke regler kommer når challengen er færdig designet
•   Odds 2.00 for gennemføre din challenge
•   Deadline er onsdag den 31. august 2018
•   Hver bruger kan kun bestille 2 personlig challenge i løbet af FM18 sæsonen
« Seneste Redigering: 30 Okt 2017, 14:25 af Sunbao » Logged

Guti14
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Din HELT personlige challange :-)
« Svar #1: 29 Okt 2017, 12:04 »

Att. Sunbao :-)

1.   Min personlige challange skal tage: Max 5 år – Max 10 år – Max 25 år-  Max 50 år

Max 25 eller 50 år

2.   Jeg elsker følgende: hold, liga, spiller og manager

BIF, Liverpool, Brommapojkarne, Ayr, Elmander, Ligaer som ikke er top 4 i Europa

3.   Jeg synes ikke helt så godt om følgende: hold, liga, spiller og manager

FCK, Man Utd, Barca, Jose M,

4.   Jeg spiller normalt: LLM, bundhold, midterhold eller tophold

Blandet, men er aldrig tophold og bliver altid i den samme klub

5.   Jeg spiller ofte: Nation, liga, hold

Europa, men ikke de 4 store lande

6.   Jeg satser x-antal Freak$ (Minimum 15k Freak$ - Max: 1 mio. Freak$) (Har du under 15k på balancen så skal du gå All In)

100.000

7.   Jeg nægter at spille et savegame der:

Kræver andet end den alm. database.

8.   Hvad har været dit bedste spil nogensinde?

Vandt CL med Brommapojkarne efter 26 år.

9.   Skal den være ekstra svær?

Den skal i hvert fald ikke være let :-)

(Fik fjumret rundt i den og slettet den, derfor genopslaget  crazy )
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Din HELT personlige challange :-)
« Svar #2: 29 Okt 2017, 18:05 »

Så der en frisklavet Challenge klar til Guti.

Du har 25 år til at gennemføre projektet.
Grundet din hang til Johan Elmander, skal du altid spille med en svensk angriber i start 11’ern.
Elmander er en skøn person og derfor må vi i hans fodspor, vi skal derfor forsøge at bringe,

Örgryte IS, Brøndby, Bolton, Toulouse, Feyenoord & Galatasaray til mesterskaber. Dog starter din karriere et helt andet sted nemlig på Island grundet din hang til Ayr. På Island skal guldet naturligvis også i hus.

derpå skal du ud og forfølge mesterskaber i Elmanders lande allerhelst hos hans gamle hold. På Island starter du med det dårligst seedede hold i ligaen.


Challenge:
Star på Island med laveste manager rangering og erfaring, samt med det hold som har dårligste forventede placering.
Vind mesterskaber i Island, Sverige, Danmark, England, Holland & Tyrkiet.
Spil altid med en svensk angriber fra start.
Brug max 25 år.
Du må gerne tage andre hold i de nævnte lande som byder sig til så længe de er på forventet rangering under det hold du skulle havde haft.  Dog ryger der 2 år af den samlede spilletid til at nå mesterskaberne for hvert hold Elmander ikke har spillet for som du siger ja til.

Regler

•   Der spilles med den seneste officielle patch.

•   Deadline er onsdag den 31. august 2018 kl.23.59.

•   Post savegame i tråden til gennemtjek efter gennemført challenge

•   Challenges er en gentleman sport. Så alt brug af editor, ingame editor, scouting programmer, save/reload, ekstra brug af editor osv. er ikke tilladt. Det giver sig selv.
Logged

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Din HELT personlige challange :-)
« Svar #3: 29 Okt 2017, 19:59 »

Lad se hvad det bliver til !

Udfyld følgende:
1.   Min personlige challange skal tage: Max 5 år – Max 10 år – Max 25 år-  Max 50 år
Max 50 år
2.   Jeg elsker følgende: hold, liga, spiller og manager
Østeuropa, Nitra, Aluminij, ACS Poli Timisoara, ASU Politehnica Timisoara, Lupa Roma, Marcello Salas, Jardel (den originale rigtige)
3.   Jeg synes ikke helt så godt om følgende: hold, liga, spiller og manager
Brøndby, Top 5 ligaer
4.   Jeg spiller normalt: LLM, bundhold, midterhold eller tophold
Bundhold
5.   Jeg spiller ofte: Nation, liga, hold
Østeuropa, små hold, tidligere tophold som er faldet i niveau eksempelvis NK Zagreb
6.   Jeg satser x-antal Freak$ (Minimum 15k Freak$ - Max: 1 mio. Freak$) (Har du under 15k på balancen så skal du gå All In)
50.000 Freak$
7.   Jeg nægter at spille et savegame der:
Sender mig til en topklub, blot handler om at vinde
8.   Hvad har været dit bedste spil nogensinde?
Puskas Akademi spillet i FM 17, fokuset lå på at skabe de bedste ungdomstrænere og denvej igennem få de bedste unge spillere, blev til flere verdensklasse spillere fra klubben !
Eller spillet som på siden her hed "Østens Mystik" i FM 16 tror jeg, hvor jeg startede i Pyunik i Armenien og endte rundt om i Østeuropa <3 (Av det var i FM 15)
9.   Skal den være ekstra svær?
Den behøver ikke være umulig, men ej heller nem Smiley
« Seneste Redigering: 29 Okt 2017, 20:26 af Nodiem » Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Fynbo
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: Din HELT personlige challange :-)
« Svar #4: 29 Okt 2017, 20:44 »

1.   Min personlige challange skal tage: Max 5 år – Max 10 år – Max 25 år -  Max 50 år

Max 50 år

2.   Jeg elsker følgende: hold, liga, spiller og manager

Chelsea

3.   Jeg synes ikke helt så godt om følgende: hold, liga, spiller og manager

Der er ingen i manager

4.   Jeg spiller normalt: LLM, bundhold, midterhold eller tophold

Blandet

5.   Jeg spiller ofte: Nation, liga, hold

Blandet

6.   Jeg satser x-antal Freak$ (Minimum 15k Freak$ - Max: 1 mio. Freak$) (Har du under 15k på balancen så skal du gå All In)

1 mio.

7.   Jeg nægter at spille et savegame der:

Skal bruges for lang tid uden for Europa

8.   Hvad har været dit bedste spil nogensinde?

Alle mine +10 sæsoner, hvor jeg er i flere klubber, og ikke kun i samme land

9.   Skal den være ekstra svær?

Bare kom an
Logged

Robberman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Din HELT personlige challange :-)
« Svar #5: 29 Okt 2017, 21:00 »

Du er en modig mand, Fynbo Wink Er spændt på hvad Guti får strikket sammen til dig!
Logged

He cheats! he dives! he hates the Jackson 5, Luis Suarez, Luis Suarez

Fynbo
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: Din HELT personlige challange :-)
« Svar #6: 29 Okt 2017, 21:28 »

Du er en modig mand, Fynbo Wink Er spændt på hvad Guti får strikket sammen til dig!

Jeg skal alligevel have et par lange save, så hvorfor ikke bruge et af dem på en dejlig udfordring  Wink
Logged

Guti14
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Din HELT personlige challange :-)
« Svar #7: 29 Okt 2017, 21:48 »

@Sunbao

Ayr er nu fra Skotland, men FUCK det er en fed challange  Smiley Den går jeg i gang med nu, dog har jeg lige et par spørgsmål:


Når jeg har vundet et mesterskab i et land, så er det ligegyldigt hvad det næste land bliver, bare jeg vinder mesterskaber i Island, Sverige, Danmark, England, Holland & Tyrkiet, korrekt?

Og jeg skifter land, ved at søge ledige jobs som alle andre?

Mvh
Guti
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Din HELT personlige challange :-)
« Svar #8: 29 Okt 2017, 21:50 »

@Sunbao

Ayr er nu fra Skotland, men FUCK det er en fed challange  Smiley Den går jeg i gang med nu, dog har jeg lige et par spørgsmål:


Når jeg har vundet et mesterskab i et land, så er det ligegyldigt hvad det næste land bliver, bare jeg vinder mesterskaber i Island, Sverige, Danmark, England, Holland & Tyrkiet, korrekt?

Og jeg skifter land, ved at søge ledige jobs som alle andre?

Mvh
Guti

Lol trætte mig, det er de da også kom jo enda ham cm legenden derfra hvem søren var det hmm.
ja du hopper brare til det land du får bud fra. ja du skal søge jobs.
Logged

Guti14
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Din HELT personlige challange :-)
« Svar #9: 29 Okt 2017, 22:12 »

@Fynbo

Ahh.... jeg håbede sådan du ville skrive, for jeg havde en challange klar på forhånd til dig :-)  Jeg gætter på at du kommer fra det Fynske - som jeg - og vi tager udgangspunkt i dit FMFreaks navn, nemlig F Y N B O

For du skal både vinde et mesterskab, en pokal title og en international turnering, i 5 forskellige klubber.
Klubberne skal hver især starte med et af de 5 bogstaver i dit navn, så det er vigtigt at du har en masse ligaer med i dit Save.

Du starter med laveste manager rangering og erfaring og så enten i Dalum, Marienlyst eller Næsby og derfra er det bare i gang med at søge nye jobs, der er ingen krav til nogen resultater i din startklub.

Du har max 50 år til at gennemføre din challange.

Regler

•   Der spilles med den seneste officielle patch.

•   Deadline er onsdag den 31. august 2018 kl.23.59.

•   Post savegame i tråden til gennemtjek efter gennemført challenge

•   Challenges er en gentleman sport. Så alt brug af editor, ingame editor, scouting programmer, save/reload, ekstra brug af editor osv. er ikke tilladt. Det giver sig selv.
Logged

Fynbo
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: Din HELT personlige challange :-)
« Svar #10: 29 Okt 2017, 22:18 »

@Fynbo

Ahh.... jeg håbede sådan du ville skrive, for jeg havde en challange klar på forhånd til dig :-)  Jeg gætter på at du kommer fra det Fynske - som jeg - og vi tager udgangspunkt i dit FMFreaks navn, nemlig F Y N B O

For du skal både vinde et mesterskab, en pokal title og en international turnering, i 5 forskellige klubber.
Klubberne skal hver især starte med et af de 5 bogstaver i dit navn, så det er vigtigt at du har en masse ligaer med i dit Save.

Du starter med laveste manager rangering og erfaring og så enten i Dalum, Marienlyst eller Næsby og derfra er det bare i gang med at søge nye jobs, der er ingen krav til nogen resultater i din startklub.

Du har max 50 år til at gennemføre din challange.

Spændende, spændende, spændende.

Glæder mig allerede til at komme igang, med en af de små klubber på fyn  Thumbs Up
Logged

Guti14
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Din HELT personlige challange :-)
« Svar #11: 29 Okt 2017, 23:05 »

@Nodiem

Jeg husker faktisk godt din Østens Mystik, den var rigtig godt skruet sammen, meget spændende.

Din challange kommer til at være 3 delt og du skal opnå lidt forskellige ting med de 3 klubberr:

Du skal starte i Serbien, nærmere betegnet i Rad Beograd.
Deres lokalrivaler er Røde Stjerne, og dem skal du overhale :-)

3 år i træk skal du være placeret bedre end dem når sæsonen er over, men der er lidt regler for hvilke spillere du må bruge.. For at sæsonen skal tælle, så må du kun have brugt spillere fra Serbien eller Danmark.

Når 1. del er overstået, så er det rask videre til Bulgarien, hvor det er den sidste Europæiske klub som Mario Jardel spillede i, som venter... nemlig Cherno More Varna.
Her skal du gøre dig selv legandarisk og vinde en europæisk finale - CL eller EL - men det skal naturligvis ikke være alt for let. For at minde Jardel, så må du kun bruge spillere fra Bulgarien og Brasilien.
Der må kun købes spillere som er 23 år eller yngre.

Med det samme du har den fine pokal i hånden, så er det videre til den sidste del af din challange, og her skal vi til Ukraine, hvor du overtager nøglerne i Karpaty.
I Karpaty skal du få startet en fantastisk talentfabrik op, for at gennemføre din challange skal du nemlig inddirekte få Ukraines landshold til at kvalificere sig til enten VM eller EM, og mindst halvdelen af den udtagende trup, skal bestå af spillere som enten spiller hos dig eller har gjort. (Du må naturligvis ikke være landstræner)
Du må kun købe spillere som er 20 år eller yngre til din klub.
Samtidig skal du have solgt en spiller til en anden klub, for mindst 100 mio. kroner.

Du har max 50 år til at gennemføre din challange.

Regler

•   Der spilles med den seneste officielle patch.

•   Deadline er onsdag den 31. august 2018 kl.23.59.

•   Post savegame i tråden til gennemtjek efter gennemført challenge

•   Challenges er en gentleman sport. Så alt brug af editor, ingame editor, scouting programmer, save/reload, ekstra brug af editor osv. er ikke tilladt. Det giver sig selv.


« Seneste Redigering: 29 Okt 2017, 23:07 af Guti14 » Logged

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Din HELT personlige challange :-)
« Svar #12: 29 Okt 2017, 23:07 »

Det lyder som en god challenge !! Jeg vil sætte i gang snarest Opstemt
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Oliver1216
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Din HELT personlige challange :-)
« Svar #13: 29 Okt 2017, 23:08 »

1.   Min personlige challange skal tage: Max 5 år – Max 10 år – Max 25 år-  Max 50 år
Max 25 år
2.   Jeg elsker følgende: hold, liga, spiller og manager
Esbjerg FB, HJK Helsinki, Vardar, Barcelona, TNS, Osnabrück. Superligaen, La Liga, Bundesligaen, Allsvensken, Veikkausliiga. Messi, Hans Henrik Andreasen, Fredrik Berglund, Eddi Gomes, Lukaku, Michael Laudrup, Roberto Carlos.
3.   Jeg synes ikke helt så godt om følgende: hold, liga, spiller og manager
Real Madrid, Sønderjyske, Lyngby, Dynamo Kiev. Den ukrainske liga. Zanka, Fisker, CR7. David Nielsen.
4.   Jeg spiller normalt: LLM, bundhold, midterhold eller tophold
LLM, Bundhold og midterhold
5.   Jeg spiller ofte: Nation, liga, hold
Engelsk LLM, Bundesliga, Superliga, La Liga.
6.   Jeg satser x-antal Freak$ (Minimum 15k Freak$ - Max: 1 mio. Freak$) (Har du under 15k på balancen så skal du gå All In)
All in
7.   Jeg nægter at spille et savegame der:
Fokuseres på at opnå noget for ligaen, og ikke for holdet man styrer.
8.   Hvad har været dit bedste spil nogensinde?
Da jeg tog Stalybridge til Premier League og vandt CL med dem i FM17, på 9 år.
9.   Skal den være ekstra svær?
Kom med det
Logged

Guti14
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Din HELT personlige challange :-)
« Svar #14: 30 Okt 2017, 10:24 »

@oliver1216

Vi holder dig i det nordiske i denne challange, hvor du skal gøre din klub til et dynasti som enten får Finland frem på den europæiske scene eller får minderne om IFK Goteborgs UEFA tilbage i Sverige.

Du vælger selv om du vil spille med IFK Mariehamn, Haka, AFC Eskilstuna eller Häcken.

Du skal inden for 25 år opnå følgende resultater:

10 mesterskaber

5 pokal titler

Have solgt en spiller til 30 mio. hvis du spiller Finland, eller 50 mio. hvis du spiller Sverige - Spilleren skal være af egen avl, eller max være 16 år på det tidspunkt hvor du købte ham.

Du må kun bruge spiller fra Norden i din  trup, dog tilsat max 3 spillere fra Argentina, Brasilien eller Guinea-Bissau.

På det tidspunkt hvor du slutter spillet, skal du ligge i top 50 på den Europæiske koefficient liste for klubber.

Du har max 25 år til at gennemføre din challange.


Regler

•   Der spilles med den seneste officielle patch.

•   Deadline er onsdag den 31. august 2018 kl.23.59.

•   Post savegame i tråden til gennemtjek efter gennemført challenge

•   Challenges er en gentleman sport. Så alt brug af editor, ingame editor, scouting programmer, save/reload, ekstra brug af editor osv. er ikke tilladt. Det giver sig selv.



PS... Vildt imponerende med Stalybridge  Smiley
« Seneste Redigering: 30 Okt 2017, 10:31 af Guti14 » Logged

Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010