home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23281
  0 Brugere, 251 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2018
| |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | |-+  fm 18 wonderkids
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: fm 18 wonderkids  (Læst 7265 gange)
ertmann
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
fm 18 wonderkids
« : 26 Okt 2017, 16:40 »

hvem skal i hente af unge spillere i fm 18?? glæder mig til at se pietro pellegri, moise kean, vinicius og et par andre stykker.
Logged

Stefan85
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: fm 18 wonderkids
« Svar #1: 09 Nov 2017, 14:19 »

Justin Kluivert er en god spiller. Jeg bruger ham som offensiv midt(centralt). Han er søn af Patrick Kluivert og kan hentes i Ajax for 9 mio Euro.

Han havde en svær opstart, men er kommet godt i gang og er blevet månedens unge spiller PL en enkelt gang.

* Skærmbillede 2017-11-09 13.52.33.png (407,6 KB - hentet 416 gange.)
Logged

elalso
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: fm 18 wonderkids
« Svar #2: 04 Dec 2017, 11:18 »

Ved ikke, om det skal postes herinde, eller om jeg skulle oprette mit eget emne i Træningsbanen, men hvis jeg er gal på den, så sig til...

Jeg spiller med United. Gør jeg altid i mit første save. Jeg er virkelig godt besat på den sidste tredjedel af banen, men jeg er dog løbet ind i det luksusproblem, at jeg har for mange dygtige spillere til at spille indvendig angriber på venstre kanten (Rashford, Martial og Griezmann (kunne ikke lade være med at hente ham).

Jeg vil gerne omskole Rashford til angriber, for lige om lidt har jeg kun Lukaku tilbage (da Zlatan rammer topniveauet i færre og færre kampe).

Hvad siger I? Er det en god plan, eller bør jeg gøre noget andet?
Logged

AaB
Manchester United
BVB Dortmund
Atletico Madrid

DANzin22
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: fm 18 wonderkids
« Svar #3: 04 Dec 2017, 11:23 »

Ved ikke, om det skal postes herinde, eller om jeg skulle oprette mit eget emne i Træningsbanen, men hvis jeg er gal på den, så sig til...

Jeg spiller med United. Gør jeg altid i mit første save. Jeg er virkelig godt besat på den sidste tredjedel af banen, men jeg er dog løbet ind i det luksusproblem, at jeg har for mange dygtige spillere til at spille indvendig angriber på venstre kanten (Rashford, Martial og Griezmann (kunne ikke lade være med at hente ham).

Jeg vil gerne omskole Rashford til angriber, for lige om lidt har jeg kun Lukaku tilbage (da Zlatan rammer topniveauet i færre og færre kampe).

Hvad siger I? Er det en god plan, eller bør jeg gøre noget andet?

Jeg ville placere opslaget under tråden "spørgsmåls-tråden". Med hensyn til dit spørgsmål, kan du sagtens omskole Rashford til angriber, men ellers kan du vel bare bruge Griezmann på toppen? Smiley
Logged

elalso
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: fm 18 wonderkids
« Svar #4: 04 Dec 2017, 11:40 »

Jeg ville placere opslaget under tråden "spørgsmåls-tråden". Med hensyn til dit spørgsmål, kan du sagtens omskole Rashford til angriber, men ellers kan du vel bare bruge Griezmann på toppen? Smiley

Jeg havde også tænkt at bruge Griezmann på toppen, men det er faktisk også lidt fordi, at jeg vil have hans udgangspunkt på højre kant (da hans er venstrebenet) og så Martial på venstre. Så ligger Mata (og måske eventuelt med tiden Callum Gribbin, som allerede har fået mange kampe) bagved Rashford. Har sådan en lille tegning af, hvordan jeg vil have det oppe i hovedet  Opstemt
Logged

AaB
Manchester United
BVB Dortmund
Atletico Madrid

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010