home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 384 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2018
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Liverpool FC
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool FC  (Læst 36110 gange)
Roberto_Baggio
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #30: 19 Jan 2018, 16:12 »

- Nu har jeg hentet en foreløbig opdatering af dette transfer vindue.
Har i nogle forslag til en erstatning for Coutinho 😅

- og er der en spiller i altid køber til jeres Liverpoolhold😊


Det er ikke specifikt til Liverpool - Felice D'Amico fra Inter... kostede mig 8mil dkr fordi han er youth player..
Han lavede over 30 assist i sin 2.sæson for mig. Opstemt Opstemt
Og han kan spille alle 3 pladser bag angriberen + CM... Køb ham, giv ham tid og du vil ikke fortryde det.. Thumbs Up
Logged

Love the Blues

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #31: 19 Jan 2018, 16:21 »

@ bøvle..

Måtte jeg se et billede af din assymmetriske 451.?

Jeg spiller ikke en assymetrisk 4-5-1? Smiley  Jeg spiller denne for opstilling:



Jeg spillede med ham som indvendig angriber i venstre side 😀

Jeg tænker umiddelbart at spillere som Pulisic og Hirving Lozano kunne være rigtig interessante bud. Ellers bruger jeg også gerne Mané derovre hvis det kniber. Ellers er Woodburn jo også ganske godt på vej frem. Men jeg ville gå efter en af de to som jeg nævnte i første omgang.
Logged

Roberto_Baggio
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #32: 19 Jan 2018, 16:27 »

Jeg spiller ikke en assymetrisk 4-5-1? Smiley  Jeg spiller denne for opstilling:



Jeg tænker umiddelbart at spillere som Pulisic og Hirving Lozano kunne være rigtig interessante bud. Ellers bruger jeg også gerne Mané derovre hvis det kniber. Ellers er Woodburn jo også ganske godt på vej frem. Men jeg ville gå efter en af de to som jeg nævnte i første omgang.

Så er det nok mig der blander 2 posts sammen - flot af mig  Grin Grin
Logged

Love the Blues

mig700
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Liverpool FC
« Svar #33: 19 Jan 2018, 23:20 »

jeg vil prøve at kigge på dem og hvad de kan købes for Wink tak Opstemt
Logged

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #34: 21 Jan 2018, 16:36 »

Endte du med at købe nogen af dem? Peace
Logged

mig700
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Liverpool FC
« Svar #35: 23 Jan 2018, 21:05 »

Købte pulisic, men han slog ikke til de første 5 kampe. Så prøvede jeg med Mane og han slog til med 3 mål og 2oplæg i de 2 første kampe Grin så han er valgt lige nu. Men Pulisic er bestemt fremtiden! Cool
Logged

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #36: 25 Jan 2018, 20:56 »

Købte pulisic, men han slog ikke til de første 5 kampe. Så prøvede jeg med Mane og han slog til med 3 mål og 2oplæg i de 2 første kampe Grin så han er valgt lige nu. Men Pulisic er bestemt fremtiden! Cool
Hvad måtte du slippe?
Dortmund vil ikke slippe den unge kantspiller for mindre end 700 mio  ticked off
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #37: 30 Jan 2018, 13:45 »

Halløj Reds.
Har et lille problem. Kunne godt tænke mig at udskifte på et par forskellige pladser, så måske I kan inspirere mig lidt ift. jeres egne erfaringer og indkøb. Det drejer sig om:
- Målmandsposten (Mignolet skal skiftes ud)
- Venstrekant (Mane er solgt, og kunne godt foretrække Coutinho på OMC)
- Og ellers, hvis I kommer på nævnværdige talenter, som efter et par sæsoner, kan slå igennem på den helt store scene.
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #38: 31 Jan 2018, 07:43 »

Rulli (Sociedad) på mål og Pulisic på venstrekant.. Wink Det ville ihvertfald være mit bud på klassespillere med fremtid i, som også kan præstere med det samme! Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

duno
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #39: 03 Feb 2018, 19:53 »

Halløj Reds.
Har et lille problem. Kunne godt tænke mig at udskifte på et par forskellige pladser, så måske I kan inspirere mig lidt ift. jeres egne erfaringer og indkøb. Det drejer sig om:
- Målmandsposten (Mignolet skal skiftes ud)
- Venstrekant (Mane er solgt, og kunne godt foretrække Coutinho på OMC)
- Og ellers, hvis I kommer på nævnværdige talenter, som efter et par sæsoner, kan slå igennem på den helt store scene.


Leon Bailey fra Leverkusen til venstrekanten er en mulighed.
Logged

malmquist
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Liverpool FC
« Svar #40: 04 Feb 2018, 10:17 »

Halløj Reds.
Har et lille problem. Kunne godt tænke mig at udskifte på et par forskellige pladser, så måske I kan inspirere mig lidt ift. jeres egne erfaringer og indkøb. Det drejer sig om:
- Målmandsposten (Mignolet skal skiftes ud)
- Venstrekant (Mane er solgt, og kunne godt foretrække Coutinho på OMC)
- Og ellers, hvis I kommer på nævnværdige talenter, som efter et par sæsoner, kan slå igennem på den helt store scene.

Timo Horn har jeg hentet til målmandsposten - han gør det fremragende! Jeg vælger dog at bruge coutinho på venstrekanten, hvor han sprudler
Logged

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #41: 07 Feb 2018, 19:49 »

Timo Horn har jeg hentet til målmandsposten - han gør det fremragende! Jeg vælger dog at bruge coutinho på venstrekanten, hvor han sprudler
Bruger du ham som Invdvendig Angriber (sup) eller hvad?
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #42: 08 Feb 2018, 08:07 »

Det er hans foretrukne rolle, men personligt har jeg selv spillet ham som fremskudt playmaker fra netop positionen som venstre wing - det har også virket over alt forventning. Efter en første sæson, hvor han som indvendig angriber bestemt ikke præsterede tilfredsstillende.. . Smiley
Logged

Enrique83
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Liverpool FC
« Svar #43: 08 Feb 2018, 13:18 »

Halløj Reds.
Har et lille problem. Kunne godt tænke mig at udskifte på et par forskellige pladser, så måske I kan inspirere mig lidt ift. jeres egne erfaringer og indkøb. Det drejer sig om:
- Målmandsposten (Mignolet skal skiftes ud)
- Venstrekant (Mane er solgt, og kunne godt foretrække Coutinho på OMC)
- Og ellers, hvis I kommer på nævnværdige talenter, som efter et par sæsoner, kan slå igennem på den helt store scene.

Du er simpelthen nødt til at bruge Harry Wilson, hvis ikke du har solgt ham! Er i 2. sæson med Liverpool og efter at han vist var udlånt den først sæson er han blevet helt vild og ellers blir han det! Har overgået alt og alle og laver mål og assist i vildskab. Langt bedre tal end Woodburn endda, som også bruges på venstrekanten. Så du har et lækkert eget talent lige der :-)
Logged

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #44: 09 Feb 2018, 09:38 »

Har andre også oplevet at mængden af TV-penge er væsentlig mindre i 2. og 3. sæson end den er i den første? Smiley
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010