home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23580
  0 Brugere, 591 Gæster Online.

Nyeste Bruger: susankeaton
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Hvordan går det dig?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Hvordan går det dig?  (Læst 1611 gange)
Metsu1
Manager

Sv: Hvordan går det dig?
« Svar #15: 26 Nov 2006, 02:12 »

Ja, JG gode resultater, det skal du have, men det er desværre fuldstændig urealistisk og jeg synes faktisk det er lidt ærgeligt, at det kan lade sig gøre.

Selvfølgelig skal man kunne vinde med alle hold, men man skal ikke kunne CL med et dansk hold efter et par sæsoner, det skal tage noget længere tid efter min mening.

FCK88
Manager

« Svar #16: 26 Nov 2006, 03:42 »

For mit vedkommende i mit FCK-spil gik 1.sæson således: Vandt ligaen, DONG-Cuppen, DONG-Supercuppen, Royal League og UEFA-Cuppen... 2.sæson endte således: Vandt ligaen, DONG-Cuppen, DONG-Supercuppen, Europæisk Supercup, Royal League og UEFA Champions League... er i gang med 3.sæson nu.. i skrivende stund forløber det således: nr.2 i ligaen, DONG-Supercup vundet, 4.runde i DONG-Cuppen, CL-gruppespillet, tabte dog Europæisk Supercup...

Har også en god økonomi.. Balance 325 mio kr.
Transferbudget: 450 mio kr.

Peace Wink Opstemt

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.

Say what?! Shockeret Djævel

molle
Landsholdsspiller

« Svar #17: 26 Nov 2006, 03:58 »

I min 5. sæson ligger jeg i den bedste række med Cordoba (startede i den dårligste række). Har ingen penge til spiller indkøb, så jeg må håbe at mine talenter kan klare Barcelona og real Forlegen

Jeg er lige blevet fyret som spansk landstræner et kvartfinale nederlag på 1-0 mod saudi arabien... det var mit første nederlag i 2 år som landstræner.... men nu er jeg blevet ansat som Amerikansk landstræner..

Woodfarm
Reserveholdsspiller

« Svar #18: 26 Nov 2006, 09:41 »

Jeg har spillet 3 sæsoner med Atletico Madrid, og mesterskabet er kommet i hus alle 3 gange. I den netop overståede sæson allerede efter 33 kampe.

I CL er jeg, begge de år jeg har været med, røget ud i 1. knockout-runde.

I pokalenturneringen glippede det, de første 2 år, i semifinalen, mens jeg allerede i 5 runde, i 3. sæson, må + tte vinke farvel til pokalen.

Mine stjerner er Pablo, Tranquillo Barnetta og selvfølgelig F. Torres + Agüero, som ser ekstremt spændende ud her før 4. sæson.

Tribute
Reserveholdsspiller

« Svar #19: 26 Nov 2006, 10:46 »

Jeg ligger nummer et I Premier league,,, vi er lige kommet til januar,,, Jeg har tabt 1 kamp, spillet 1 uafgjort, og vundet resten,,, I CL gik det godt de 3 første kampe, men så tabte vi til steaua, og vi var lige ved at glippe Videre kvalifikation men nåede det med en stor sejr over Roma,,, I ligacuppen ville jeg Eksperimentere med mit andet hold mod Leeds, de gik galt og vi tabte 3-2,,, af nye spillere har jeg Hentet David Villa, Cardenas ( han er allerede en stjerne med et gennem snit på (7.98) og Celsinho... Af nye Køb Forventer jeg at Hente Mikkel Thygesen fra FCM... 

PS Jeg er MAN UNITED

BOYKOT EA GAMES!

F.C.K.
Gæst

« Svar #20: 26 Nov 2006, 17:59 »

Godt JG. Du ska bare sige til når du laver en ny ´´update´´. Har desværre først fået det læst nu Skuffet

Chriz
Førsteholdsspiller

« Svar #21: 28 Nov 2006, 15:44 »

En fortsættelse skal du få, om end jeg kun har spillet en sæson siden jeg sidst skrev.

I sæsonen hvor jeg fik 7 sejre i 7 mulige kampe, fortsatte jeg stimen i ligaen, og jeg så mig aldrig tilbage. Sejre, sejre, sejre var hvad der kom ind på kontoen hele 31 gange ud af 33 kampe! De sidste to kampe endte målløst, og jeg kunne altså gå igennem en sæson uden et eneste nederlag – hvis alt skal værre korrekt, oplevede jeg faktisk to nederlag, begge i CL.

Og netop i CL fik jeg store triumfer. Ligaen havde jeg stort set allerede vundet ved vinterpausen, da jeg førte med ca. 20 point, så jeg valgte at satse 100% på Champions League. Reserverne blev brugt som aldrig før i ligaen, i pokalen og i Royal League – og jeg vandt! Mine reserver slog Hammarby, Rosenborg, Brøndby, FC Midtjylland og mange flere – de spillede helt utroligt.

I mellemtiden slog mine stjerner sig løs i Champions League. Jeg var før sæsonen blevet udråbt som den anden største favorit til CL! Kun overgået af Chelsea, og dette var på trods af, at jeg endnu ikke har vundet noget uden for Skandinavien. Jeg kom i en let pulje; Man Utd, HSV, OFK Beograd. Jeg lagde ud med en 1-1’er i HSV, så vandt jeg 5-0 i Beograd, inden jeg i to omgange skulle spille mod Man Utd. Først tabte jeg 2-0, hvilket jeg ikke havde regnet med, men så tog jeg revanche og vandt 2-1. Så ventede HSV igen, og denne gang stillede jeg op med lidt flere reserver, og vandt 2-1. I den sidste kamp mod Beograd var det en fuld reserveopstilling, der sejrede 2-0. Jeg var altså videre til 1/8 finalen, hvor min store skræk ventede: Et spansk hold!

Holdet var dog heldigvis Mallorca, der lå sidst i Spanien, så det blev til to lette opgør, hvor jeg vandt 3-0 begge gange. Dette betød at jeg gik videre til min næste store skræk: En kvartfinale! Og jeg  skulle endda op i mod FC Bayern! Det kunne ikke andet end at gå galt. Men det startede godt, da jeg kunne hente en 3-0 sejr på hjemmebane! Jeg troede derfor, at jeg var videre, men i returkampen gik det grueligt galt. I halvegen var jeg bagud 2-0 og jeg frygtede, at jeg ville tabe større, så jeg satte hele holdet i forsvaret. Det holdt stand indtil det 91. minut, hvor vanden Borre begår straffe.

… men Bayern brændte, og jeg var klar til en semifinale, hvor jeg skulle møde Chelsea. Jeg startede med at tage i mod dem på hjemmebane og kampen endte 0-0. Jeg havde gode chancer for en finale, jeg skulle bare satse lidt. Så jeg drog til Stamford med et optimistisk håb – og Gud, hvor så det godt ud. Efter 29 minutter fik Agüero rødt kort, og jeg var nød til at tage en forsvarspiller ud. Efter 60 minutter faldt den første scoring til vores fordel, og jeg gik nu efter dette tilbage i defensiven, og spillede kontrafodbold – ja, jeg spillede ligesom min modstander.

Desværre har Chelsea erfaringen inden for dette grækerlignende koncept, og jeg måtte indkassere et 1-4 nederlag! Chelsea vandt i øvrigt Champions League over Roma – 2-1.

Ligaen vandt jeg hurtigt.. Efter 25 kampe mener jeg. Dong Cuppen vandt jeg også, efter en finalesejr på 4-1 over Esbjerg, og Royal League vandt jeg over FCM – 1-0. Igen, igen, igen kunne jeg løfte det lort, som ærlig talt betyder intet – jeg vil vinde CL! Og VM for klubhold!

Nå, men jeg havde nu mange penge. Jeg solgte Agüero igen, og min chairman bestemte også lige, at det var på tide at sige farvel til verdensbedste målmand – Ustari – der derfor drog til Milan for 200 millioner. Så skulle der jo købes erstatninger – og ikke talenter, men erfarne folk!

Kompany, Anderson, Adriano og Cech kom alle til klubben, og få dage efter var VM overstået. Frankrig havde slået Irland 2-1 i finalen, og dette betød af flere store landshold skulle sige farvel til deres landstræner. Brasilien, Spanien, Danmark, Argentina, Italien fyrede alle deres træner – og alle ville have mig! Jeg ville dog kun have Brasilien, så nu leder jeg dem.

Den nye sæson er startet godt. Jeg har nu 70 kampe i ligaen uden nederlag, og i CL er jeg kommet i pulje med Sparta, Porto og et elendigt hold hvis navn jeg har glemt – og hvad bedre er: FCM har gjort mig selskab i verdens bedste turnering, da de slog LIVERPOOL!!!!! ud, sammenlagt 3-2. Babajide Collins er for vild. Og nu? Verdens 12. bedste så vel som verdens 12. rigeste hold er på vej mod en CL triumf – Bookmakerne er enige… I år vinder FCK…

Har du et SS at truppen ?

Sider: 1 [2] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010