home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 428 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2017
| |-+  Challenges
| | |-+  Kategori: Mine FM17 saves
| | | |-+  Den engelske kærlighed
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Den engelske kærlighed  (Læst 2132 gange)
Robberman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Den engelske kærlighed
« : 19 Okt 2017, 17:10 »

Football Manager 2017 var oprindeligt ikke ment som den tidsrøver den blev. Jeg startede studie op sidste sommer, og havde lovet mig selv at der skulle trappes ned i år. Det blev dog ikke helt tilfældet, og særligt min kærlighed til engelsk fodbold blev atter min svaghed.


Jeg havde saves med hjerteklubberne United & Brighton, men de saves jeg særligt vil fremhæve er mit Crewe og FC Nordsjælland save. Med Crewe tog jeg hele vejen fra Leauge Two til Champions Leauge-vinder inden for 10 år, og det samme med Nordsjælland. Jeg klarede det "umulige", og fik endelig en dansk klub som verdens bedste.


Det var dog ikke kun en dans på røde roser....

... I Crewe døde den fra den ene dag til den anden. Jeg havde det bedste hold, med en engelsk ung stamme. Det eneste jeg manglede, var at få et stadion opkaldt efter mig (Det har jeg til den dag idag stadig ikke opnået i FM). Rammen var perfekt. Crewe Stadion var gammelt, og der skulle et opføres et nyt, særligt med deres forbedrede status i engelsk fodbold. Jeg havde opnået legendestatus i klubben, sammen med en tidligere manager som havde været hos dem i mange år for flere årtier siden - dog uden at hente noget sølvtøj hjem.

Da beskeden om opførelsen af det nye stadion så kom, havde jeg på givent tidspunkt vundet to Premier Leauge titler, en Champions Leauge-titel og en FA Cup de seneste 3 år. De valgte i kølvandet på det at opkalde det nye station efter den tidligere manager. Der døde den for alvor, desværre. Motivationen kom aldrig tilbage.


... I Nordsjælland døde mit save lidt da jeg havde vundet Champions Leauge. Jeg havde haft det som mål siden jeg startede savet, og da jeg kunne sætte kryds ved det, var der ikke meget mere at spille for. Dertil nægtede min bestyrelse at bygge nyt eller udvide det gamle stadion. Dette betød, at de forsvarende Champions Leauge-vindere stadig spillede på "Right to Dream Park", med plads til hele 15.000 tilskuere. Stadionet blev udvidet i 2017/2018 sæsonen, men bestyrelsen mente ikke fanskaren var stor nok til mere - trods fyldt stadion hver kamp, selv mod en klub som Marienlyst, som var rykket op i Suppen. Christ.

Nordsjælland-savet var nok det jeg ser tilbage som det mest succesfulde. Fik en regen jeg solgte videre til Tottenham for 115.000.000 Euro. EURO! Han var også fantastisk, og skal jeg nogensinde have en Nordsjælland-trøje (Selvfølgelig skal jeg aldrig have en FCN trøje) - skal der stå hans navn på. Lucas Lassen.


Jeg har ikke haft direkte dårlige saves i FM17, da jeg aldrig går helt ind i saves. Jeg starter kun saves når jeg ved at jeg har tid de kommende dage til at komme seriøst igang med dem. Så de saves der ikke blev til noget, døde allerede efter en halv times tid.



Når FM kommer ud om 3 uger penge, så vil jeg atter side klar. Jeg kunne love mig selv andet, velvidende hvad det ender med. I år passer det dog relativt godt, da jeg har eksamen på mandag som den sidste indtil midtterms i december. Jeg starter som altid nok med United, selvom Brighton trækker mere og mere i mig, især da vi starter i Premier Leauge i år! Nu håber jeg blot at være lige så heldig med BREXIT i det kommende spil, som jeg var i det snart foregående. Kun i mit FCN-save blev "jeg" ramt at hårdt BREXIT, eneste save som ikke foregik i England. Stærk timing!




Men hvad det ender med må tiden vise - kan dog afsløre så meget, at det som altid vil blive i det engelske.
Logged

He cheats! he dives! he hates the Jackson 5, Luis Suarez, Luis Suarez

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010