home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 392 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2018
| |-+  Kategori: Omklædningrummet
| | |-+  Debat om nye features i FM2018
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Debat om nye features i FM2018  (Læst 9875 gange)
Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Debat om nye features i FM2018
« : 29 Sep 2017, 12:00 »

Så fik vi det første indblik i FM18 ikke meget men dog værd at tage med hvad siger folket til det ?

Det lyder personligt for mig spændende med trup hiraki, ligeledes ser jeg frem til at lære de nye grupper i truppen at kende, spændende de er kommet længere ind i virkelighedens omklædningsrum denne gang.
Hvor meget det reelt har at sige i forhold til end præstationer er jo så for mig det helt store spørgsmål ?

Hvad tænker i andre om det.
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Debat om nye features i FM2018
« Svar #1: 29 Sep 2017, 12:41 »

Helt sikkert spændende! Men derfor skal vi selvfølgelig fortsat lige se hvor meget det egentlig har af betydning for spillet. Er det "bare" en tidsrøver, eller kan du vinde eller tabe kampene hvis der er nogle forhold der afviger i forhold til de andre hold. Smiley

Jeg glæder mig kun endnu mere til det nye FM, da det helt sikkert er et interessant tiltag! Tiden kan kun gå for langsomt fra nu af! Opstemt
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Debat om nye features i FM2018
« Svar #2: 29 Sep 2017, 12:56 »

Dynamics ser spændende ud. Men som Broen nævner, kan jeg godt være bange for at det er en "tidsrøver" og har en minimal indflydelse.
Derudover så er vi da godt nok skudt tilbage til 00'erne med det "nye" interface, jøsses.
Logged


Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Debat om nye features i FM2018
« Svar #3: 29 Sep 2017, 14:42 »

Jeg vil så til gengæld sige at jeg er mere ligeglad med interface, hvis bare det fungerer, og i øvrigt er gennemtænkt. Det glæder jeg mig til at teste af. Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Debat om nye features i FM2018
« Svar #4: 29 Sep 2017, 15:43 »

Synes nu ikke interface ser 00'er agtigt ud men uanset kommer der jo andre skins.
Logged

blybzzer
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Debat om nye features i FM2018
« Svar #5: 02 Okt 2017, 17:30 »

Jeg glæder mig over den opdaterede scout version - har aldrig rigtig gjort brug af downloads fra steam, der giver dig svarene på alle Vidunderdrenge, så jeg håber den kan booste scoutingen lidt.
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Debat om nye features i FM2018
« Svar #6: 02 Okt 2017, 22:48 »

Jeg glæder mig over den opdaterede scout version - har aldrig rigtig gjort brug af downloads fra steam, der giver dig svarene på alle Vidunderdrenge, så jeg håber den kan booste scoutingen lidt.

Well nu er der vel ikke nogen der siger man skal hente dem, men ja ikke så sjovt når man signer de samme spil efter spil.
Logged

blybzzer
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Debat om nye features i FM2018
« Svar #7: 03 Okt 2017, 09:15 »

Well nu er der vel ikke nogen der siger man skal hente dem, men ja ikke så sjovt når man signer de samme spil efter spil.

Nej også det jeg mener Smiley

Med det nye package scouting håber jeg på lidt mere diversitet i de spillere der kommer ind til mig! Tror det bliver rigtig fedt i de lidt lavere ligaer, hvor der er mange spillere der kan berige ens hold.
Logged

Nephilim
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Debat om nye features i FM2018
« Svar #8: 08 Okt 2017, 00:13 »

Jeg synes godt nok også interface har taget et skridt tilbage... Heldigvis kommer der ret hurtigt nye skins ud.
Logged

Hodie Mecum Eris In Paradiso

mama99ai
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Debat om nye features i FM2018
« Svar #9: 09 Okt 2017, 19:17 »

Jeg har lige set videoen for det nye Dynamics... jeg er ikke fan  Forlegen Det virker vildt overkompliceret, og jeg frygter at det blot er en tidsrøver. Jeg kan se noget ide i at kunne bruge nøglespillere til at skabe god stemning, men alt det omkring de primære og sekundære sociale grupper m.m. - og at hele gruppen pludselig kan vende sig mod dig - virker noget søgt... hmm..   Ubeslutsom spillet er bestilt og det skal nok blive klasse, men....  Smiley
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Debat om nye features i FM2018
« Svar #10: 09 Okt 2017, 20:49 »

Jeg har lige set videoen for det nye Dynamics... jeg er ikke fan  Forlegen Det virker vildt overkompliceret, og jeg frygter at det blot er en tidsrøver. Jeg kan se noget ide i at kunne bruge nøglespillere til at skabe god stemning, men alt det omkring de primære og sekundære sociale grupper m.m. - og at hele gruppen pludselig kan vende sig mod dig - virker noget søgt... hmm..   Ubeslutsom spillet er bestilt og det skal nok blive klasse, men....  Smiley

Ja, det er jo øget realisme, men jan det tager tid det sigeer sig selv, og komplicere spillet.
Logged

Mejse
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Debat om nye features i FM2018
« Svar #11: 09 Okt 2017, 23:53 »

tænker der ser spændende ud, men uden tvivl kompliceret og en tidsrøver, men ikke i den der sports scientist kind of way, hvor det ingen indflydelse har.
Logged

mama99ai
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Debat om nye features i FM2018
« Svar #12: 12 Okt 2017, 17:48 »

Vi må se det når det kommer.  Smiley

Til gengæld virker scouting delen ret interessant. Hvor det er blevet både lidt nemmere håndteringsmæssigt, men også mere omkostnings tungt at scoute spillere, så det vil tage længere tid at opbygge et scouting netværk.

<a href="https://www.youtube.com/v/SDfaNEjK9hc" target="_blank">https://www.youtube.com/v/SDfaNEjK9hc</a>
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Debat om nye features i FM2018
« Svar #13: 12 Okt 2017, 22:22 »

Yeah, det virker spændende og meget mere realistisk, hvilket for mig er vigtigt, hele formålet er vel at vi skal agere som i virkeligheden.
Logged

krosang
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Debat om nye features i FM2018
« Svar #14: 17 Okt 2017, 09:57 »

for mig handler det om en blanding. Realisme er bestemt velkomment, men i bund og grund har jeg også brug for progression, så for mig er det en balance, da jeg godt kan lide at få nogle kampe under neglene, og det bliver som andre her skriver spændende at se hvordan de nye features fungerer.
Logged

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010