home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 380 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2017
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  Tilbagekøbsklausuler
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Tilbagekøbsklausuler  (Læst 2930 gange)
Marchang
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Tilbagekøbsklausuler
« : 28 Jul 2017, 10:37 »

Hej Freaks!

Jeg har et spørgsmål til jer derude angående tilbagekøbsklausule r. Hvor mange bruger sådan nogen både i køb og salg af spilere, og hvad er jeres erfaring?

Jeg står i den situation, at min sportsdirektør kan købt ungdomspillere med tilbagekøbsklausule r. Jeg er selvfølgelig ikke interesseret i at miste dem, men hvordan fungere det i praksis?

Jeg kan se, at jeg kan afgive et bud på et tidspunkt, men er det først når spillerens værdi overstiger tilbagekøbsprisen? 

/Marchang
Logged

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tilbagekøbsklausuler
« Svar #1: 28 Jul 2017, 11:23 »

Jeg bruger det kun hvis jeg sælger et stort talent, som er utilfreds, så jeg har chancen for at hente ham tilbage.
Logged


b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tilbagekøbsklausuler
« Svar #2: 28 Jul 2017, 11:26 »

Har aldrig rigtig brugt det, så har ingen forslag til dig Smiley
Tænker man kun bruger det, hvis man er en stor klub, hvor et talent er utilfreds med spilletiden, og ikke vil lejes ud, kun sælges. Så er det da en god idé.

Men du kan jo altid byde på spilleren, og så er de jo forpligtet til at acceptere hvis du byder det I har aftalt, ligesom frikøbsklausuler, som man har i Spanien.
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Marchang
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tilbagekøbsklausuler
« Svar #3: 31 Jul 2017, 10:03 »

Har aldrig rigtig brugt det, så har ingen forslag til dig Smiley
Tænker man kun bruger det, hvis man er en stor klub, hvor et talent er utilfreds med spilletiden, og ikke vil lejes ud, kun sælges. Så er det da en god idé.

Men du kan jo altid byde på spilleren, og så er de jo forpligtet til at acceptere hvis du byder det I har aftalt, ligesom frikøbsklausuler, som man har i Spanien.

Ja det er jo også sådan, at det plejer at være. Jeg tænkte mere i forhold til, at jeg er den købene klub, og jeg gerne vil beholde mine talenter, uden at de bliver købt tilbage af de sælgene klubber til de aftalte tilbagekøbspriser.

Det er selvfølgelig ikke noget problem, hvis de sælgene klubber ikke har økonomi til at købe dem tilbage, men min Sportsdirektør har bla. købt et talent fra Bayern, hvor jeg egentlig ikke har nogen interesse i at bruge ham på længere sigt, hvis det er sådan, at de "bare" kan købe ham tilbage for en slik, hvis han udvilker sig til en klassespiller.
Logged

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010