home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 270 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2017
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Randers FC
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Randers FC  (Læst 2965 gange)
stork
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Randers FC
« : 22 Jul 2017, 13:45 »

Hey...

Er der nogle der er startet med Randers? Så kunne jeg godt tænke mig og vide det? Smiley Jeg har nemlig lige købt FM17 og er lige så lige startet op med Randers Smiley

Så kunne jo godt tænke mig og vide hvem man skal hente ? Og evt taktik? for at være med i den sjove ende af tabellen Smiley

Håber og høre noget Smiley
Logged

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Randers FC
« Svar #1: 25 Jul 2017, 18:18 »

Hey...

Er der nogle der er startet med Randers? Så kunne jeg godt tænke mig og vide det? Smiley Jeg har nemlig lige købt FM17 og er lige så lige startet op med Randers Smiley

Så kunne jo godt tænke mig og vide hvem man skal hente ? Og evt taktik? for at være med i den sjove ende af tabellen Smiley

Håber og høre noget Smiley

Hey Stork, fedt du har købt FM!
Jeg har faktisk ikke prøvet Randers i år, men jeg synes du skal prøve dig frem i fht. taktik, hvis du synes det er for svært, kan du downloade taktikker online, imens du langsomt lære hvordan FM fungere, og måske selv prøve forskellige ting af!

I fht. spillere, kan du jo kigge i de andre tråde for de forskellige superliga hold, der er nok en masse gode bud på dygtige spillere til midten/toppen af superligaen Smiley
Logged


b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Randers FC
« Svar #2: 26 Jul 2017, 07:46 »

Jeg bruger ofte taktikker fra FMbase, der er et forum, hvor jeg vil mene de bedste taktikker er samlet Smiley
Ellers er det bare at prøve sig frem.

I forhold til spillere, så kender jeg ikke de der super køb man kan lave. Dem kendte jeg i gamle dage, da jeg spillede mere. Nu tager jeg udfra mine scouts osv. Smiley
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

jonesg
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Randers FC
« Svar #3: 07 Aug 2017, 10:34 »

Jeg har selv i nogle måneder haft gang i et spil med Randers FC.

Jeg er nået til slutspillet hvor jeg er med i mesterskabsgruppen og pt. ligger på 2. pladsen.
Jeg er netop røget ud af pokalkvartfinalen til AGF som stillede i stærkeste og da jeg troppede op med reserveholdet blev det for stor en mundfuld.

Jeg har været i editor og opdatere truppen så jeg spiller med Saba som er en fantastisk assistspiller for mig.
I efteråret spillede han på venstrekanten da jeg brugte Kallesøe på højre kant.
Saba er bedst på højre men jeg valgte at spille Kallesøe da jeg havde en forventning om at han kunne levere et stærkt efterår og blive aktuel for udlandet i vinterpausen.

Dette lykkedes og jeg solgte ham for 7 mio til Malaga.

Jeg skulle finde en erstatning og kiggede efter en venstre kant for at få Saba over på sin A position.
Jeg kunne ikke finde den rette permanente løsning og da jeg opdagede at Borring var på lejelisten i FCM tøvede jeg ikke.
Det har været en kanon signing og jeg får så mange assists fra mine to kanter nu.

Jeg kan ikke holde Saba længere end til sommer da store klubber allerede følger ham tæt.

Jeg ønskede et stille vintervindue men det lykkedes desværre ikke helt.

Djurdjic blev solgt efter bestyrelsens ønske og jeg kunne intet stille op.
To dage før vinduet lukket bliver Pourie skadet i 6 måneder og jeg står tilbage med George og Mølvadgaard ... Jeg var derfor nødt til at handle.
Jeg satsede og tog Mick Van Buren på lejeaftale og det har været godt indtil videre. 4 mål i 5 kampe er status fra hans side.


Ift. min spillestil så veksler jeg lidt imellem to måder at gribe kampene an på.

Jeg har den gode gamle 4-4-2 hvor vi med fysik og power samt en struktureret tilgang vinder rigtig mange point imod de hold som er bedre end os på papiret eller som er på vores niveau.

Derudover har jeg arbejdet meget med en 3-5-2 som jeg primært bruger i hjemmekampe imod hold som jeg ved står lavt og hvor jeg gerne skal skabe kampen for at vinde den.

Det er klart at min 3-5-2 er mere brugbar fordi jeg gerne vil have bolden. Jeg spiller op fra forsvar og bruger mine wingbacks til at bringe bolden i feltet hvor Mayron er fantastisk men også Pourie har været helt outstanding indtil hans skade.

Min helt store profil er Mads Fenger, men desværre så er han jo væk til sommer hvilket kommer til at efterlade et stort hul i truppen.

Jeg vil gerne afløse ham direkte med Jonas Bager men jeg er bange for at svække holdet for meget.
Jeg kigger allerede efter erstatningen nu.

Min erfaring med klubber som Randers FC er at det kan være meget vigtig at være pro aktiv.
De gode spillere er svære at nå at scoute og hente i samme vindue så jeg arbejder hele tiden et vindue frem.
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010