home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23281
  0 Brugere, 247 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2017
| |-+  Challenges
| | |-+  Kategori: Journey for the money
| | | |-+  Ramiro Cambray Benitez
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Ramiro Cambray Benitez  (Læst 12666 gange)
Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Ramiro Cambray Benitez
« : 14 Maj 2017, 16:56 »

Så prøver jeg igen - jeg fandt ud af at det skin jeg brugte var medvirkende til at mit spil crashede alt for tit!

Denne gang er det den venezuelanske/japanske manager Ramiro Cambray Benitez der forsøger sig og første sted er i svenske IK Franke. Klubben ligger til nedrykning i Division 2 Norra Svealand på 13. pladsen med 15 point - tre point til sidstepladsen og fire point til overlevelse på 11. pladsen. Der er syv kampe tilbage af turneringen, så der er mulighed for at overleve endnu. Smiley

Nuværende sæson: 2016
Nuværende klub: IK Franke
Tidligere klubber: Ingen
Dit omdømme i %: 5%
Nuværende løn: 20k om måneden
Nuværende licens: Ingen
Antal fyringer: Ingen
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Ramiro Cambray Benitez
« Svar #1: 14 Maj 2017, 19:13 »

Efter 6 af de 7 kampe med en stime på 1-3-2 blev Ramiro fyret, idet klubben var sikret nedrykning.

Nu går jagten på en ny klub der tør tage chancen.

Nuværende sæson: 2016/17
Nuværende klub: Fri
Tidligere klubber: IK Franke
Dit omdømme i %: 5%
Nuværende løn: 0k om måneden
Nuværende licens: Ingen
Antal fyringer: 1
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Ramiro Cambray Benitez
« Svar #2: 14 Maj 2017, 20:38 »

Næste sted blev FC United of Manchester! Opstemt Jeg er meget begejstret over at være kommet til England så hurtigt, og så endda i en klub der betyder en del for mig som United-supporter!! Opstemt De ligger 22 i december, så der er bestemt noget at arbejde med, men jeg satser på det nok skal gå - derudover er der penge til det første licenskursus, så endelig er Ramiro igang med at uddanne sig!

Nuværende sæson: 2016/17
Nuværende klub: FC United of Manchester
Tidligere klubber: IK Franke
Dit omdømme i %: 5%
Nuværende løn: 11k om måneden
Nuværende licens: Ingen
Antal fyringer: 1
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Ramiro Cambray Benitez
« Svar #3: 16 Maj 2017, 11:23 »

Det er startet godt med seks kampe uden nederlag - desværre er fem af dem uafgjorte resultater, men vi kravler da så småt op i nærheden af nogle af de andre hold, og er derfor knap så isoleret i bunden længere. Vi har endda været et point fra at komme over stregen, men sejren glippede i sidste minut, så det kom vi ikke.. Jeg håber dog snart det er en realitet, da sæsonen nærmer sig sin afslutning!
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Ramiro Cambray Benitez
« Svar #4: 17 Maj 2017, 20:46 »

Datoen siger 4. april 2017 og Ramiro har netop forlænget kontrakten på et år med en mindre lønstigning. Dette kommer efter at klubben er kommet ud af nedrykningspladsern e, og med fem kampe tilbage er der fire point ned under stregen, så jeg er fortrøstningsfuld på nuværende tidspunkt. Flere gange har vi slået det hold der lå nummer 1 eller 2 (de skifter lidt), så at amiro overtog et hold på plads nummer 22 er lidt en gåde...

Nuværende sæson: 2016/17
Nuværende klub: FC United of Manchester
Tidligere klubber: IK Franke
Dit omdømme i %: 5%
Nuværende løn: 14k om måneden
Nuværende licens: Arbejder på C-licens
Antal fyringer: 1
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Ramiro Cambray Benitez
« Svar #5: 17 Maj 2017, 20:58 »

en uge senere fik Ramiro gennemført National C-licens kurset, og har nu fået lov til at starte B-licens kurset med det samme! Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Ramiro Cambray Benitez
« Svar #6: 17 Maj 2017, 21:39 »

Med to kampe tilbage af sæsonen er klubben sikret overlevelse efter at man slog de nuværende nummer 1 (lige for en gangs skyld) Darlington med 2-1 hjemme på eget græs! Nu kan der ses frem mod en ny sæson hvor målet er at komme i den øverste halvdel, bedømt ud fra den form holdet har haft siden Ramiro overtog trænersædet. Smiley

Det er blevet til en statistik der hedder 10-8-4 i 22 kampe, hvilket jeg er meget tilfreds med. ved overtagelsen lå klubben nummer 22 med 9 point til redning, og efter sæsonen har man distanceret sig fra stregen med hele 13 point, så altså har FC United hentet 22 point på et halvt år - det er meget tilfredsstillende. Vi endte som nummer 18 og ledelsens mål var at redde sig fra nedrykning, så godkendt sæson - nu begynder silly season!! Opstemt
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Ramiro Cambray Benitez
« Svar #7: 28 Maj 2017, 10:47 »

Efter en længere FM-pause er jeg nu i gang igen, og jeg ha nu spillet første halvår af sæsonen 17/18 og der er i den forbindelse lidt forskelligt at fortælle.

Vi ligger på nuværende tidspunkt på en fornem femteplads, og altså deltagelse i playoff-kampe til oprykning.

Som resultat af ovenstående har bestyrelsen netop givet mig en ny og forbedret kontrakt for de næste halvandet år, på 22.000 kr. pr. måned, 15% lønstigning ved oprykning, samt 70% kompensation ved managerskifte.

Derudover er jeg nu i gang med at tage kontinental-C licens kursus, så det går rigtig fornuftigt i FC United! Smiley Rent økonomisk går det hele tiden fremad, og jeg har fået lov til at udvide ungdomsfacilitetern e. Smiley

Nuværende sæson: 2017/18
Nuværende klub: FC United of Manchester
Tidligere klubber: IK Franke
Dit omdømme i %: 30%
Nuværende løn: 22k om måneden
Nuværende licens: Arbejder på kontinental C-licens
Antal fyringer: 1
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Ramiro Cambray Benitez
« Svar #8: 03 Jun 2017, 17:01 »

Sæsonen er færdigspillet, og den har som sådan været tilfredsstillende - den bedste placering i klubbens historie (2), Ramiro kåret til årets manager og sejr i FA trophy Finalen.

Desværre betød én dårlig halvleg i første playoff kamp at vi ikke rykkede op - en kamp vi ellers førte 3-0 på udebane men endte med at tabe 5-3 efter det største kollaps jeg NOGENSINDE har oplevet i min FM-historie!!

Klubben udvider træningsfaciliteter og Ramiro er ved at tage næste kursus i rækken - han håber dog på snarligt at skifte klub, da han ikke føler der er så meget mere i klubben for ham.

Nuværende sæson: 2017/18
Nuværende klub: FC United of Manchester
Tidligere klubber: IK Franke
Dit omdømme i %: 40%
Nuværende løn: 22k om måneden
Nuværende licens: Arbejder på kontinental B-licens
Antal fyringer: 1
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Ramiro Cambray Benitez
« Svar #9: 04 Jun 2017, 17:21 »

Så er der igen nyt for Ramiro - denne gang af klubmæssig karakter. Sidste sæsons gode resultater har skærpet interessen for den unge manager, og Telstar 1963 fra den næstbedste hollandske række har belønnet dette med en kontrakt, hvor Ramiro næsten får fordoblet den tidligere løn fra FCUM.

I samme omgang gik de med til at udvide ungdomsfacilitetern e og hæve budgettet til ungdomstræning, så det er en god start.

Telstar er tippet til at blive næstsidst, så der er helt sikkert en stor opgave foran - heldigvis er der kun en nedrykker fra Jupiler League.

Nuværende sæson: 2018/19
Nuværende klub: Telstar 1963
Tidligere klubber: IK Franke, FC United of Manchester
Dit omdømme i %: 35%
Nuværende løn: 43k om måneden
Nuværende licens: Arbejder på kontinental B-licens
Antal fyringer: 1
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Ramiro Cambray Benitez
« Svar #10: 11 Jun 2017, 15:37 »

Første sæson i Telstar er overstået og det er lige tid til et lille tilbageblik over sæsonen.

Klubben var seedet til at spille med om nedrykning, og det startede da også helt forfærdeligt med 9 nederlag i de første 11 kampe i ligaen... Heldigvis begyndte spillerne at forstå hvordan jeg ville spille, og vi endte faktisk på en flot 13. plads ud af 20 hold. Derudover tror jeg at det faktum at staben blev optimeret havde en stor del af æren for de gode resultater også.

Det er ikke det hele - vi endte nemlig med at spille finalen i pokalturneringen mod Groningen, der dog kørte os over med 4-0. På vejen havde vi slået Feyenoord ud, så det var meget tilfredsstillende.

Til den nye sæson er vi begyndt at opruste, og truppen er blevet trimmet, hvilket har betydet en del tilgange, men også markant bedre spillere, så jeg stoler på det nok skal lykkes. I front skal målene sættes ind af en hvis dansker med status som LORD! Opstemt Bendtner er landet i Holland! Wink

Derudover er vi igang med at opgradere trænings- og ungdomsfaciliteter og Ramiro er ved at tage kontinental A-licens.

Nuværende sæson: 2019/20
Nuværende klub: Telstar 1963
Tidligere klubber: IK Franke, FC United of Manchester
Dit omdømme i %: 50%
Nuværende løn: 43k om måneden
Nuværende licens: Arbejder på kontinental A-licens
Antal fyringer: 1
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Ramiro Cambray Benitez
« Svar #11: 11 Jun 2017, 17:26 »

BENDTNER !!!
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Ramiro Cambray Benitez
« Svar #12: 11 Jun 2017, 18:01 »

Jeg kunne ikke lade være da jeg fik muligheden.. Opstemt
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Ramiro Cambray Benitez
« Svar #13: 13 Jun 2017, 18:18 »

Så er der nyt fra Ramiro!

Telstar klarede sig så flot at man i december kæmpede med om direkte oprykning, hvilket betød ekstra interesse for klub, spillere og manager, hvilket betød et hav af jobinterviews, dog ingen jobtilbud i længere tid. Jeg var egentlig klar til at fortsætte i Telstar, men så den 12. december bød KSV Roeselare fra den bedste belgiske række sig til, og så er jeg hurtig til at slå til! Efter den korte betænkningstid er jeg nu udstyret med en kontrakt hvor lønnen er dobbelt så stor som i Holland, og KSV er gået med til at finde både en senior- og rugesamarbejdsklub, samt forøge ungdomsbudgettet, så det starter godt.

Klubben ligger ved overtagelse på 13. pladsen ud af 16 med fire point ned til den plads man var seedet til, så på nuværende tidspunkt overpræsterer man måske lidt - jeg håber den udvikling fortsætter!

Telstar betalte det sidste kursus, så om en ti måneder er Ramiro fuldt uddannet Pro-licens manager. Eneste fortrydelse er at jeg efterhånden havde fået bygget et virkelig stærkt hold op, som jeg tror på kan klare sig rigtig godt i det hollandske!

Nuværende sæson: 2019/20
Nuværende klub: KSV Roeselare
Tidligere klubber: IK Franke, FC United of Manchester, Telstar 1963
Dit omdømme i %: 50%
Nuværende løn: 87,5k om måneden
Nuværende licens: Arbejder på kontinental Pro-licens
Antal fyringer: 1
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Ramiro Cambray Benitez
« Svar #14: 17 Jun 2017, 11:11 »

Endnu en sæson er slut, og det gik som ønsket og så heller ikke mere - vi blev nummer 9 i ligaen (seedet 16 og nedrykning), og endte 4 i playoff til europæiske pladser - men der regnede jeg heller ikke med noget så det er okay.

Vi blev i foråret overtaget af en rigmand fra Litauen som kom med 330 mio. kr. til klubben, hvilket har givet et væsentlig boost til transferbudgettet, så der skal forstærkes trup hen over sommeren, og vi er allerede godt i gang. Første signing var Jonathan Mitchell - hentet i Telstar, som jeg hentede i FC United inden da. Han er blevet en rigtig klassemålmand, så ham skulle jeg selvfølgelig have med mig - en post som var skidt besat i Roeselare og rigtig godt besat i Telstar (jeg hentede 4 målmænd i Telstar), så jeg har ikke dårlig samvittighed over at have hentet ham med videre.

Nuværende sæson: 2019/20 (netop afsluttet)
Nuværende klub: KSV Roeselare
Tidligere klubber: IK Franke, FC United of Manchester, Telstar 1963
Dit omdømme i %: 50%
Nuværende løn: 87,5k om måneden
Nuværende licens: Arbejder på kontinental Pro-licens
Antal fyringer: 1

EDIT: en 9. plads var åbenbart klubrekord, så plus til træneren! Opstemt
« Seneste Redigering: 17 Jun 2017, 11:52 af Broen13 » Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010