home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 399 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2017
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  En Nordisk Rejse - Fortsat
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: En Nordisk Rejse - Fortsat  (Læst 5215 gange)
szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
En Nordisk Rejse - Fortsat
« : 03 Maj 2017, 22:13 »




Rejsen.

Dette vil være fortsættelsen på min blog fra blogkonkurrencen, målet er at rejse rundt i norden og vinde mesterskabet og pokal turneringen indenfor 3 sæsoner.
Hvis dette ikke lykkes, vil jeg sige mit job op og forsøge i en anden klub, derudover vil jeg spille med samme taktik i alle klubber, som jeg kommer til at være manager for.
her kan i læse hvordan det er gået Rejsen





Klubberne.

    - Sommer 2016
    - Sommer 2017
    - Mestre

- Djurgårdens IF
    - Sommer 2018
    - Juli 2019
    - Mestre 2019

- AGF







Manager Historik.



« Seneste Redigering: 28 Jun 2017, 19:46 af szukizek » Logged


Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: En Nordisk Rejse - Fortsat
« Svar #1: 03 Maj 2017, 22:34 »

Fedt du fortsætter! Smiley Jeg læser ihvertfald med! Opstemt
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: En Nordisk Rejse - Fortsat
« Svar #2: 03 Maj 2017, 22:51 »





Mestere






Generelt.


Jeg ønskede en næsten perfekt afslutning på sæsonen, og det fik jeg, 37p i 15 kampe 12 sejre 1 udafgjort og 2 nederlag.

Efter forårs sæsonen havde jeg ikke regnet med at stå som mestre, Malmø FF havde et forspring på 9p, og vi var ikke så stabile i vores præstationer, så overrasket ja, dog er jeg ligeså overrasket over vores egenpræstation men også over Malmø FF, deres deltagelse i CL blev deres nederlag i den hjemlige turnering.

De havde ikke tabt en kamp i ligaen inden de begyndte på kval til CL og derfra endte de med at tabte 6 kampe samme antal som vi tabte, faktisk endte vi á point 62p men vi har en bedre målscorer.





Den ene store forskel på forårs og efterårssæsonen er skader, havde mange skader i starten af sæsonen, som ramte hele hele truppen, men da de skadet spillere begyndte at komme tilbage i kampform, begyndte spillet at flyde mere på banen.

Det gav stabilitet og det kunne ses på hvor mange mål vi lukkede ind, defensiven begyndte af fungere, det gav nogle flere cleen sheets, som jeg havde efterspurgt.







Logged


szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: En Nordisk Rejse - Fortsat
« Svar #3: 03 Maj 2017, 22:52 »

Fedt du fortsætter! Smiley Jeg læser ihvertfald med! Opstemt

Mange tak  Smiley
Logged


szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: En Nordisk Rejse - Fortsat
« Svar #4: 04 Maj 2017, 22:17 »





AGF





Generelt.
AGF fyrede deres træner Andreas Alm d. 8/12-2019 efter næsten 3 år i jobbet.
22 dage senere d. 26/12-2019 skrev jeg under på en kontrakt som binder mig til AGF i de næste 2,5 år. Det gik hurtigt også fordi jeg lige havde opsagt min stilling hos Djurgårdens IF d. 1/12-2019.

Truppen.
Selvfølgelig er der nogle plusser og minusser i en trup, men den trup her er ikke sammensat, nej den er kastet sammen, aldersmæssigt er der mange unge spillere og så er der de ældrespillere, og lige et par ind i mellem, så i første omgang står arbejdet i at få truppen tilpasset få fjernet de spillere som har afsonet deres værnepligt hos AGF.

Der skal også nogle spillere ind, men her kommer der en lille forhindring idet AGF´s økonomi er mildt sagt ringe, det er ikke fordi de har spillere med store lønninger 40k i ugen får den højstbetalte spiller, dog er det nok for meget hvis man kigger på økonomien så den skal nok reduceres lidt.

Økonomien gør også at jeg skal til at finkæmme det frie marked for spillere som kan spiller med på det niveau der er i superligaen.

Efterårs sæsonen.

Som stillingen viser har de ikke gang i deres bedste sæson, chancen for at komme med i mesterskabsspillet er meget lille hvis ikke umuligt 12p op og der er 12p at spille om endnu inden turneringen deles op.

Deres store problem er at scorer mål, dog har de scoret i næsten alle deres kampe, men de har ikke præsteret at skyde over 2 mål i en kamp.



« Seneste Redigering: 05 Maj 2017, 17:11 af szukizek » Logged


szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: En Nordisk Rejse - Fortsat
« Svar #5: 13 Maj 2017, 22:58 »





Sommeren 2020





Generelt.

Det var en næsten umulig opgave at nå mesterskabsslutspil let, og allerede efter første kamp som AGF manager, var muligheden væk, selvom vi gjorde hvad vi skulle ved at vinde vores kamp, men det gjorde de hold som var i top 6 også, så derfor skulle vi slås i nedrykningsspillet.

Vi kom i gruppe med Silkeborg, Randers og Fredericia, vi startede på en 3 plads i gruppe 1, første kamp var mod Fc Fredericia en kamp som skulle vindes, hvilket vi også gjorde med 1-0 men det var ikke nok efter min mening, så gav spillerne lidt af en opsang efter kampen.

De næste 2 kampe i gruppen gav 1p i det vi tabte til Silkeborg og spillede udafgjort med Randers, så inden de sidste 3 kampe lå vi stadig på 3 pladsen og havde 3p til Randers, så vi skulle vinde vores kampe og håbe på at Randers ville snuble, men i stedet snublede vi ved at spille 2-2 mod Fc Fredericia, heldigvis slog Silkeborg Randers og så manglede vi kun 2p.

Efter 2-2 kampen gik det lidt op for spillerne at blod, sved og tåre var det som skulle til for at spille med om Europa League, vi gik ud og vandt 2-0 over Silkeborg og tog en 1-0 sejr over Randers.


I playoffen ramte vi ind i Esbjerg som ikke viste sig til at være nogen match for os, det sammen kan siges med Lyngby.

Der Blev ikke spillet nogle kampe om Euro League pladsen, idet det ikke havde gjort nogen forskel, 3 dage inden første kamp mod Lyngby, vandt vi 2-1 over Fc Nordsjælland i Telia Parken og skaffede AGF den første pokal siden 95/96 sæsonen.


Truppen.
Her efter sæsonen er der sket meget med truppen hele 4 spillere fra førsteholds truppen var lejesvende og de er vendt hjem til deres normale klubber, derudover har Spelmann, Armini og Jovanovic forladt klubben til sammenlagt 39 mio, hvor Jovanovic står for de 26 mio.

Ind er der kommet mange spillere 11 nye spillere hvor 2 af dem er blevet lejet ud, der er specielt 2 af de nye spillere som jeg forventer meget fra Arianit Ferati og Enes Ünal, begge 2 er kommet på en free transfer, faktisk er 10 af de nye spillere kommet til klubben på en free transfer, så har kun brugt 900k på spiller indkøb.


Logged


szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: En Nordisk Rejse - Fortsat
« Svar #6: 28 Jun 2017, 19:45 »





Vinteren 2020





Generelt.
Efterårs sæsonen er gået med at spille et næsten nyt hold sammen, og til tider spiller drenge virkeligt godt, som specielt kunne ses i anden kval kamp til Euro League mod Roma, hvor vi spiller dem ud af banen og vinder 5-0, hvor vi kampen efter spiller 1-1 mod Randers.

Efter vi havde kvalificeret os til Euro League gruppe spillet, forventede jeg at vi kunne gøre en god figur, men da jeg så vores gruppe forsvandt den optimisme lidt, vi kom i gruppe med Monaco, Wolfsburg og Malmø.
Gruppen blev også hurtigt kaldt dødens pulje af medierne og de levnede os ikke de store chancer, hvilket de fik ret i.


I superliagen går det noget bedre efter 6 runde, har vi lagt stabilt i top 3, men her mod slutningen af efterårs sæsonen, er vi begyndt at få nogle små bump på vejen, så den kommende vinterpause ser jeg frem til så holdet kan spilles bedre sammen og måske få lidt mere balance på holdet.


Truppen.
Lige pt. er jeg meget tilfreds med truppen der er et godt mix af både unge og ældre spillere, men vi mangler lidt mere bredde på midtbanen, skal have 1 måske 2 nye spillere til den centrale midt, her søger vi efter en leder type, med en god beslutnings evne som kan være med til at stabilisere og kontrollere midtbanen.





Logged


Fynbo
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: En Nordisk Rejse - Fortsat
« Svar #7: 28 Jun 2017, 20:04 »

Hvordan kan det være, at det ser ud som om du både er manager i AGF og i Brøndby ?
Logged

szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: En Nordisk Rejse - Fortsat
« Svar #8: 28 Jun 2017, 20:49 »

Hvordan kan det være, at det ser ud som om du både er manager i AGF og i Brøndby ?

Lidt afveksling, de har lige fyret deres manager.
Logged


Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010