home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23338
  0 Brugere, 759 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: alliewillson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Fulham - The title contenders
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Fulham - The title contenders  (Læst 2075 gange)
Kev
Gæst
 
Fulham - The title contenders
« : 17 Nov 2006, 23:16 »

Fulham - The title contenders





Dansker i Fulham

Den 12. August 2009 valgte storsatsende Fulham at ansætte danske Kevin Loumann Eienstrand, som deres nye manager. Det er efter at det tidligere manager, Alan Pardew, på trods af enorme økonomiske midler ikke formåede at lede Fulham længere end en 17. plads i sidste sæson.

Eienstrand selv udtalte at han så frem til samarbejdet, og at han forventede at Fulham minimum skulle kvalificere sig til UEFA Cuppen i denne sæson.
Han indrømmede også at midler kunne han ikke klage over, og det rygtes at klubbens ejer Tom Martin har givet Eienstrand et transfer budget på rundt regnet 33 millioner £

Og lad os så komme igang.

Truppen:

Efter et hurtigt kig på truppen var det tydeligt at det ikke kun var i denne sæson at klubben havde satset, det var et rigtigt godt hold, dog med plads til et par enkelte forbedringer.

http://www.badongo.com/pic/352399

Premier League

Men inden det blev tid til forstærkninger måtte vi spille første kamp i Premier League. Reading kom på besøg på Craven Cottage, og jeg valgte at stille op således:

http://www.badongo.com/pic/353223

Som det kan ses øverst på SS'et vandt vi kampen 2-1, begge gange var det Van Nistelrooy der nettede. Men jeg sad alligevel tilbage med en lidt underlig følelse i maven, for på trods af sejren havde vi langt fra spillet optimalt, vi havde svært ved at holde fast i bolden, og vi skabte alt for lidt, så det stod klart for mig at noget måtte ændres. Det gik også hurtigt op for mig at Tavano langt fra var den optimale makker til RVN og jeg måtte derfor ud at se efter forstærkninger.

Premier League

Anden kamp i Premier League var ude mod Tottenham, på papiret en svær kamp, men jeg valgte alligevel at stille en smule offensivt op.
Taktikken var blevet ændret siden kampen mod Reading, men på trods af ændringen blev det alligevel til en kedelig 0-0 kamp. Men hvad resultatet ikke viser er at vi havde hele kampen over styr, og rent faktisk vadede i chancer, men vi manglede desværre en god angriber mere, da RVN ikke er umulig at dække op.

Den nye opstilling:

http://www.badongo.com/pic/353253

Så blev det tid til de første indkøb

Ind blev købt:
Klaas-Jan Huntelaar - Ajax - 25,5 mill £
Henok Goitom - Udinese - 3 mill £

Huntelaar er uden tvivl en helt fantastisk forstærkning til vores halv sløve angreb, og Goitom vil agere udemærket reserve for Huntelaar og Van Nistelrooy.

Premier League

Wigan skulle besøge Craven Cottage og endnu engang blev det 0-0 og Klaas-Jan Huntelaar fik sin debut. En udemærket kamp af den nye hollænder, og alt i alt en godkendt debut.

Uefa Cup

Det første Europæiske bold for os, klubben havde kvalificeret sig til Uefaen efter en flot sejr i FA Cuppen sidste sæson.
Modstanderen i den første kval. kamp var Krylja Soveta.
Huntelaar var blevet skadet inden kampen og det gav plads til Henok Goitom i start 11'eren.
Kampen endte 2-0
Målscorere:
21 min - Henok Goitom
58 min - Jean Il Makoun

En godkendt indsats hvor vi havde bolden i utrolige 83% af tiden. Goitom fik en fremragende debut med et mål, en assist og flere gode forsøg.


Premier League


De sidste par sæsoners store overraskelse Man City kom på besøg, og det var en kamp jeg anså så meget vigtig.
Inden kampen var vi placeret på en skuffende 9 plads, og det skulle der rettes op på.

Fulham 1 - 2 Man City

18' Goitom
36' Richards
87' Sturrigde

Endnu en kamp det så ud til at vi havde fuld kontrol over, og vi nærmest badede i store chancer hele kampen igennem og i stedet stjæler de sejren til sidst. På trods af den godkendte indsats fik spillerne en skideballe efter kampen.

Runden efter var vi så på besøg hos Charlton, og det var uden tvivl en "must Win" kamp, det fik spillerne da også afvide, og uden se store ændringer, ud over at jeg satte drenge til at spille en smule mere direkte, gik vi ind til kampen.

Charlton 1 - 3 Fulham

36' Bale
45' Goitom
58' Goitom
90' Bullard
En rigtig stærk kamp af drenge hvor Henok Goitom endnu engang viste sit værd. Jeg har efterhånden besluttet at han fortsætter i start 11'eren når Huntelaar bliver klar igen.

Uefa Cup


Så måtte vi en tur til Rusland og andet opgår mod Krylja Soveta. En simpel walkover var hvad jeg forventede, og det blev det da også.

Krylja 0 - 2 Fulham
8' Edu
30' RVN

Premier League

Fulham 2 - 2 Newcastle
1' RVN
18' Martins
28' Simunic
67' Martins

En vigtigt kamp, som vi havde styr på. Begge deres mål kommer efter kæmpe personlige fejl af vores keeper Artur Boruc.


Så skulle der udtrækkes grupperne til året Uefa Cup. Vi kom i gruppe G sammen med:
Inter
Brøndby
Rosenborg
Mlada Boleslav

En gruppe jeg forventer vi går videre fra.

Liverpool 4 - 0 Fulham
12' Carragher
60' John
71' Kewell
90' Marchal

Vi var det bedste hold i første halvleg men da Frank Queudrue blev smidt ud kort inde i anden halvleg tog Liverpool over og fuldt fortjent vinder de 4-0.

De var alt for September måned, og på trods af rigtig godt spil må man ved et kig på tabellen sige at det indtil videre er skuffende.

http://www.esnips.com/nsdoc/29b1d4dc-e894-4159-9aeb-ad966be38970




Oktober







Oktober måned startede med at FA fandt frem til hvor meget Frank Queudrue skulle have for at slå Collins John i hovedet.

http://www.esnips.com/nsdoc/77ba5a61-a422-4250-9077-18167a673223



Frank Queudrue fra hans tid i Middlesbrough


Uefa Cup
Inter var på besøg i vores første kamp i gruppespillet og til min store overraskelse have de ikke en eneste chance. En træls uafgjort. Men på trods af det var jeg rigtig tilfreds, spillet ser ud til at være igang, og forsøget med Tavano på venstrewing så rigtigt godt ud.

Fulham 0 - 0 Inter


Premier League

Så kom Aston Villa på besøg, præcis som mod Inter blev de totalt holdt fra chancer, ihvert fald indtil de sidste 20 min. Forskellen fra kampen mod Inter var bare at mine angriber havde husket at bolden skulle i mål for at man kan vinde. Alt i alt en helt fortjent sejr til os.

Fulham 3 - 2 Aston Villa
4' Van Bronckhorst
21' Goitom
69' Huntelaar
72' Davis
95' Moore


Klaas-Jan Huntelaar scorede sit første mål i Fulhamtrøjen

Der var dog også negative aspekter i kampen mod Aston Villa, Jean Il Makoun brækkede benet og er ude i op til et halvt år, plus at min eneste højreback Moritz Volz er ude 2 uger med en brækket næse.


League Cup

Vi var på besøg hos QPR. Nem kamp, og er lettende super indsats af Linderoth som er udset til at erstatte Makoun.

QPR 0 - 4 Fulham
1' RVN
9' Sloan
61' Edu
78' Gonzalez

RVN scorer efter 12 sekunder mod QPR
http://www.esnips.com/nsdoc/595f03a7-be00-4349-b342-a2e9c1196bf7


Premier League

Vi tog en tur til Stamford Bridge. En ufattelig tæt kamp, men som sædvanligt i disse tætte kampe trak vi det korteste strå, og en super fejl af Boruc 5 min inde i overtiden gjorde at Joe Cole kunne afgøre kampen til deres fordel.

Chelsea 4 - 3 Fulham
4' Lucas
44' Baptista
45' Goitom
64' Tavano
71' Adriano
82' Pablo (selvmål)
95' Cole


Uefa Cup

Så skulle vi til Brøndby Stadion, og på trods af en utroligt skuffende indsats var vi alligevel heldige i slutningen.

Brøndby 1 - 2 Fulham
18' Goitom
36' Jensen
93' Goitom


Så var det slut på Oktober. En måned med masser af godt spil, men stadig ikke et acceptabelt antal point. Tabellen lyver ikke, og det er stadigt skuffende, men spillet i Oktober gør mig fortrøstningsfuld.
http://www.esnips.com/imageable/medium/d67d8232-520e-4b99-bd36-2323aeba2885


November


Premier League

Første November kamp var hjemme mod ligaens nummer 2 Arsenal. En tæt kamp som vi afgjorde i overtiden efter Tomas Rosicky så rødt efter blot 36 minutters spil.

Fulham 2 - 1 Arsenal
23' Edu
51' Fabregas
93' Huntelaar


League Cup

I 4. runde skulle vi op mod Ipswich, det blev som forventet en let kamp. Godt nok er Ipswich et Premier League hold, men mener ikke de er i nærheder af vores hold. Så valgte at starte med et par reserver, deriblandt Jiri Jarosik, som gjor det udemærket, men også Clint Dempsey og Eugene Sloan var med og gjorde det begge fantastisk.

Fulham 3 - 0 Ipswich
45' Huntelaar
68' Sloan
71' Sloan


Premier League

Everton besøgte Craven Cottage, og pga katastrofalt forsvarsspil, og en fantastisk Andrew Johnson lykkedes det ikke at opretholde den gode stimme jeg følte vi var inde i.

Fulham 2 - 4 Everton
1' RVN
2' Osman
41' Johnson
71'Johnson
73' Deco
79' Johnson


Uefa Cup

Efter skuffelsen mod Everton var det tid til at tage til Boleslav for at spille Uefa Cup, efter en ordentlig skider i pausen tog drengene sig sammen og fandt sikkert kampen.

Mlada Boleslav 0 - 3 Fulham
50' RVN
56' GVB
85' Tavano


Premier League

Tilbage i Premier League, og igen skulle Ipswich på besøg. Selvfølgelig håbede jeg på at det ville gå som sidst vi mødte dem, men pga. en rigtigt stærkt spillende Shefki Kuqi var jeg lidt nervøs for kampen. Men det viste sig at være helt ubegrundet.

Fulham 3 - 0 Ipswich
1' Huntelaar
40' Jimenez
56' McKenna (selvmål)


En højt flyvende Kuqi, Ipswichspilleren har scoret 6 mål på 5 kampe i Premier League
ganske imponerende af angriberen.


Derby 2 - 0 Fulham
18' Lindfield
89' Lindfield
Skuffende! Andet er der ikke at sige til det.


































« Seneste Redigering: 20 Nov 2006, 23:17 af Kev » Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fulham - The title contenders
« Svar #1: 17 Nov 2006, 23:21 »

En af de mest offensivt spillende hold i England. Vil helt sikkert følge med i denne blog. De er et fedt hold at se live. Har set dem to gange. Første gang tabte de 3-2 hjemme mod Birmingham, anden gang spillede de 3-3 med Aston Villa. Uanset om de fører, så angriber de fuldstændig hensynsløst.
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Kev
Gæst
 
Sv: Fulham - The title contenders
« Svar #2: 18 Nov 2006, 16:35 »

Lyder godt Opstemt Har også læst lidt af din blog, og hvordan sætter du billeder ind ?
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fulham - The title contenders
« Svar #3: 18 Nov 2006, 16:50 »

[img width=? height=?]http://billedet adresse[/img] Ved spørgsmål indtastes billedets værdi.. hvis du skal have tekst rundt om billedet, så skal du enten skrive [float=left eller right][/float] altså rundt om [img][/img].. var det til at forstå Smiley
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Kev
Gæst
 
Sv: Fulham - The title contenders
« Svar #4: 18 Nov 2006, 17:59 »

Okay, tak Opstemt Men hvad skal man ca skrive som bredde og højde ?
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Fulham - The title contenders
« Svar #5: 18 Nov 2006, 18:04 »

Sygt med Ruud V. Nistel og Deco og tavano i starten af dit job!!!
Og Huntelaar er sejt indkøb
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fulham - The title contenders
« Svar #6: 18 Nov 2006, 18:04 »

[ img width=xxx height=xxx] LINK [ /img ]

bare uden mellemrum mellem [ img ] Smiley

Fornuftig trup Thumbs Up
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Kev
Gæst
 
Sv: Fulham - The title contenders
« Svar #7: 21 Nov 2006, 23:17 »

Så fik min lillebror lige lov til at låne spillet fordi han aldrig havde været så langt fremme. Det eneste krav var at så snart han havde sagt min manager op skulle han gemme under et nyt navn. Så fanme om han ikke gemmer under samme navn. Håbløst siger jeg bare. Ellers et af de fedeste spil jeg længe har haft.
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Fulham - The title contenders
« Svar #8: 21 Nov 2006, 23:37 »

surt
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010