home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 389 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2017
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  FC Midtjylland
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: FC Midtjylland  (Læst 2401 gange)
jonesg
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
FC Midtjylland
« : 28 Apr 2017, 18:54 »

Jeg benytter lejligheden til at få startet en tråd op omkring FC Midtjylland.

Jeg er netop gået igang med forårssæsonen i 1 sæson og klubben er allerede gået igennem store forandringer.

Jeg har planer om at skulle være i FCM i ihvertfald 3 år for at kunne sætte et tydeligt præg på klubben i form af at vinde mesterskabet med 9 spillere af egen avl i start 11.

Sommerens transfervindue gik ud på at leje spillere ud til samarbejdsklubber for ikke at have for bred en U19 trup.
Jeg ville sikre mig kontinuerlig spilletid på U19 og reserveholdet til mine bedste spillere imens de næstebedste kunne udvikle sig i 1 & 2 division.

Dette vindue lykkedes godt. Ingen spillere ind men jeg fik trimmet truppen ret godt synes jeg selv.

Jeg kunne overvintre på en 4 plads a point med Randers FC imens FCK og Brøndby tog topplaceringerne.

Vinterens vindue ville jeg gerne have skulle forløbe roligt for at fortsat skabe kontinuitet .. Men sådan gik det langtfra.
Følgende sagde farvel i vinterens vindue:

Tim Sparv
Rasmus NK Nissen
Kian Hansen
Filip Novak
Van Der Vaart
Borring (Karrierestop pga. alvorlig skade)
Mikkel Duelund

Seriøse profiler at miste må man sige og det indbragte 122 mio i transfersum.
Duelund, NK og Novak blev solgt da bestyrelsen vurderede at man ikke kunne takke nej.

Duelund til Liverpool og NK tog til Milan ..

Jeg kunne gøre to ting:
Enten bruge pengene og lave et monsterhold eller investere nogle penge og gemme lidt og så satse på egne talenter.

Løsningen blev at satse på egne unge og som en kæmpe bonus så har bestyrelsen bevilliget 50 mio kr. til bedre ungdomsfaciliteter samt bedre scouting.

Dog skal det siges at jeg har hentet erstatning for NK VDV og Borring.
Rishdon som er en højre back fra den australske liga.
Serero fra Ajax som er anfører på Sydafrikas landshold, en super erstatning som var nødvendig. Der er mange unge på vej op på den position men de skal bruge mere tid til at udvikle sig i.
Til sidst har jeg hevet Namli ind til et halvt år hvor så planen er at til sommer og hive en op fra akademiet.

Rishdon går direkte ind som højre back imens Kian og Filip erstattes af hhv. Rasmus Nicolaisen og Marc Dal Hende.
Det betyder at Andreas Poulsen og Nicolai Damkjær er rykket op har fået fuldtidskontrakter.

Der er ingen tvivl om at jeg formentlig har solgt "jagten" på guldet for denne sæson men hold op hvor synes jeg det ligner en spændende fremtid i Midtjylland.

Jeg er kommet igang med foråret og de fire første kampe har set således ud:

Viborg 3-1
Randers FC 1-2
Lyngby 3-1
AaB 3-2

Jeg ligger pt. nummer 3 og går benhårdt efter at få medaljer - slutspillet er sikret når ligaen splittes op.

Jeg vil gerne have flere taktiske tilgange og derfor træner vi både 4-1-2-3-1 samt 4-4-2.

4-1-2-3-1 er den jeg klart har brugt mest. Paul på toppen og ham bygger jeg meget spil op omkring. Vi spiller ret direkte og har derfor brug for nogle hurtige kanter. Min 6'er ligger som boldvindende midtbanespiller og kun enkelte gange bruger jeg en dybdeliggende playmaker hvis jeg gerne vil have at vi fastholder spillet.

FC Midtjylland er spændende hvis man gerne vil lave resultater med spillere af egen avl.
På alle positioner har jeg spillere på U19 holdet som jeg kan se i fremtiden blive dygtige nok til at spille på Superliganiveau.

Jeg sælger lidt det 1 til 1,5 år for at dygtiggøre dem så meget som muligt men jeg tror på at med masser af spilletid og tålmodighed så kan holdet blive giftigt.

Skriv endelig hvis I ønsker at vide mere og ellers så handler det vel om at høre hvad andre har af erfaringer med FC Midtjylland  Smiley Smiley Smiley
Logged

Husted6950
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: FC Midtjylland
« Svar #1: 29 Apr 2017, 17:04 »

jeg er stor fcm fan og jeg har haft mange saves med dem igennem tiden Smiley
når jeg sælger mine nøglespillere så plejer jeg for det meste også bare bruge dem på at tømme alle de andre danske klubber for deres største talenter Peace
Logged

lortengert
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FC Midtjylland
« Svar #2: 22 Maj 2017, 13:44 »

Jeg er selv lige startet og har spillet 6 kampe.
jeg vil naturligvis gerne bruge de unge talenter, men synes ikke helt at holdet har UEFA cup niveau... men vi må se hvor langt vi kommer.
Bruninho kan jeg slet ikke få igang - men store paul ser ud til at blive vigtig for mig!

Jeg håber at kunne scoute en masse i den kommende sæson, og så få held med at signe lidt til 2. sæson.

Men hvordan scouter i bedst? - ved at ansætte scouts fra en masse forskellige lande? - eller?
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010