home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 945 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Problemer med lyden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Problemer med lyden  (Læst 5363 gange)
absalonsen
Gæst

Problemer med lyden
« : 17 Nov 2006, 23:09 »

Jeg har et lille problem. Jeg kan sipelthen ikke afspille lyd på min computer. Jeg kan godt høre når folk logger på MSN, men kan ikke høre en sang, se video eller DVD.
Tidligere på dagen kunne jeg sagtens se en video på Youtube, men fik senere problemet, da jeg ville se lidt Klovn.

Jeg har prøvet at følge ledningerne fra min hovedhøjtaler (eller hvad den nu hedder), der hvor alle ledningerne sidder i, så de burde sidde rigtigt. Jeg kan desuden heller ikke høre lyd i høretelefoner.

Jeg har prøvet at følge Microsoft's fejlfinding, men den kan ikke hjælpe. Det er ikke første gang at jeg har dette problem, og har efterhånden prøvet lidt af hvert. Hvad kan jeg gøre?

Jeg har Creative Inspire 4.1 4400

Help!

Gosser
Manager

Sv: Problemer med lyden
« Svar #1: 17 Nov 2006, 23:12 »

Du siger at din computer kan afspille nogle lyde, men ikke andre?

Hvis den ikke kan afspille nogen lyde, så hent en "lyd-driver" Peace

Zone 43
Manager

« Svar #2: 17 Nov 2006, 23:14 »

Sådan et problem har jeg tidl. haft med mine højtalere. Prøv evt. at genstart din PC, så burde lyden vende tilbage Smiley

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

absalonsen
Gæst

« Svar #3: 17 Nov 2006, 23:14 »

Den kan godt afspille MSN lydene. Men da jeg ville se en DVD for lidt siden, sagde den ikke et kvæk! Skuffet

absalonsen
Gæst

« Svar #4: 17 Nov 2006, 23:14 »

Sådan et problem har jeg tidl. haft med mine højtalere. Prøv evt. at genstart din PC, så burde lyden vende tilbage Smiley

Det prøver jeg da så, for din skyld.  Wink

Gosser
Manager

« Svar #5: 17 Nov 2006, 23:15 »

Gå ind i kontrolpanel, og vælg lyd. Se om der er noget der ser mærkeligt ud der!

Men meget mærkeligt, når den kan afspille nogle lyde, men ikke andre Huh

Zone 43
Manager

« Svar #6: 17 Nov 2006, 23:16 »

Det prøver jeg da så, for din skyld.  Wink

Det er vel for din egen skyld, hvis du skulle se din DVD?

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

absalonsen
Gæst

« Svar #7: 17 Nov 2006, 23:18 »

Det hjalp af at genstarte, men problemet er, jeg ved at den forsvinder senere, når jeg stopper med at se DVD.

absalonsen
Gæst

« Svar #8: 17 Nov 2006, 23:21 »

Næste problem er, at lyden kun fungerer på 1 ud af 4 højtalerer. Opstemt

absalonsen
Gæst

« Svar #9: 19 Nov 2006, 00:22 »

Der er ingen, som har den mindste idé til hvad, der kan hjælpe? Som sagt er der kun 1 ud af 4 højtalere, som duer af gangen. Mens denne ene spiller, så hører man bare en mærkelig lille lyd i de andre. Skuffet Skuffet

Den mindste idé bliver prøvet, hvis den er mulig!

ZhotLog
Gæst

« Svar #10: 19 Nov 2006, 00:27 »

Gå ind i kontrolpanel og derfra videre til "lyde og lydenheder".. Se om der er nogle ting der der måske kunne hjælpe.. Smiley

absalonsen
Gæst

« Svar #11: 19 Nov 2006, 00:39 »

Jeg har lidt på fornemmelsen, at den (pc'en) ikke klar over at der er sat et anlæg til. I hvert fald står et "Ingen lydenheder". Huh

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #12: 19 Nov 2006, 00:45 »

Fulgte der en software-cd med til dine højtalere? Du kan eventuelt prøve at se om der noget software på den, som du kan installere.
Hvis ikke det virker, prøv at se om du kan finde en opdatering til din lyddriver. Det gøres ved at søge på google efter det. Smiley

absalonsen
Gæst

« Svar #13: 19 Nov 2006, 00:47 »

Fulgte der en software-cd med til dine højtalere? Du kan eventuelt prøve at se om der noget software på den, som du kan installere.
Hvis ikke det virker, prøv at se om du kan finde en opdatering til din lyddriver. Det gøres ved at søge på google efter det. Smiley

1. Det aner jeg simpelthen ikke. Det er flere år siden. Men kan rode den støvede kasse igennem. Wink

2. Prøver jeg. Men ved ikke hvad jeg skal søge på, et navn eller sådan noget..  Rullende Øjne

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #14: 19 Nov 2006, 00:49 »

Der er flere muligheder. Gå ind på producenten af dine højtaleres side og kig dig omkring derinde, og led eventuelt efter noget software/driber til det.
Jeg mener at du kan gå ind i enhedshåndtering (kontrolpanel>system> og så et eller andet Smiley ) og se hvad dit lydkort hedder.

Sider: [1] 2 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010