home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 354 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2017
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  Købe fm 2017 idag
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Købe fm 2017 idag  (Læst 5916 gange)
bromberg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Købe fm 2017 idag
« : 15 Apr 2017, 10:35 »

Efter en solid pause for manager og tørke på ps4 tænkte jeg at prøve fm17 af.
Hvor bør man købe det, hvis man gerne vil spille idag? Det skal være med cd key, da jeg ikke har drev i mac'en.
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Købe fm 2017 idag
« Svar #1: 15 Apr 2017, 13:13 »

Efter en solid pause for manager og tørke på ps4 tænkte jeg at prøve fm17 af.
Hvor bør man købe det, hvis man gerne vil spille idag? Det skal være med cd key, da jeg ikke har drev i mac'en.

https://www.playgames.dk/1936-football-manager-2017-limited-edition-pc-mac.html

her er et link. du får spillet med det samme Wink
Logged

H A L A   M A D R I D!

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Købe fm 2017 idag
« Svar #2: 15 Apr 2017, 13:25 »

Bare køb via banneret på forsiden så får du det instant og støter fmfreaks
Logged

bromberg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Købe fm 2017 idag
« Svar #3: 16 Apr 2017, 12:57 »

Og så er det med dansk sprogpakke også?
Logged

Fynbo
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: Købe fm 2017 idag
« Svar #4: 16 Apr 2017, 13:36 »

Og så er det med dansk sprogpakke også?

Ja, det er det.
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: Købe fm 2017 idag
« Svar #5: 16 Apr 2017, 22:04 »

Bare køb via banneret på forsiden så får du det instant og støter fmfreaks

Hvad er det egentlig man støtter? Vedligeholdelse af domæne og server? Derudover kan jeg ikke se hvad pengene går til. Siden har ikke ændret sig det mindste i de seneste mange år. Eller jo, den har mistet aktivitet og stabilitet.
Logged

whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Købe fm 2017 idag
« Svar #6: 16 Apr 2017, 23:23 »

Hvad er det egentlig man støtter? Vedligeholdelse af domæne og server? Derudover kan jeg ikke se hvad pengene går til. Siden har ikke ændret sig det mindste i de seneste mange år. Eller jo, den har mistet aktivitet og stabilitet.

Ja, det er hvad man støtter. At en side med frivillige ansatte og FM-geeks kan blive ved at holde kontakten i gennem et forum.
Ingen tvinger dig til at være her Smiley
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Købe fm 2017 idag
« Svar #7: 16 Apr 2017, 23:27 »

Hvad er det egentlig man støtter? Vedligeholdelse af domæne og server? Derudover kan jeg ikke se hvad pengene går til. Siden har ikke ændret sig det mindste i de seneste mange år. Eller jo, den har mistet aktivitet og stabilitet.

Fremskridt kræver frivillige der laver dem vi har jo ikke kassen til at betale os fra at få lavet fks en ny side.
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: Købe fm 2017 idag
« Svar #8: 17 Apr 2017, 10:05 »

Ja, det er hvad man støtter. At en side med frivillige ansatte og FM-geeks kan blive ved at holde kontakten i gennem et forum.
Ingen tvinger dig til at være her Smiley

Årh hold dog op. Ingen tvinger mig til at være her, men jeg har vel lov til at stille et kritisk spørgsmål. Siden har været nede flere gange inden for den sidste måned og blogkonkurrencen oplever mindre interesse end nogensinde før. Det er jo bare fakta.
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Købe fm 2017 idag
« Svar #9: 17 Apr 2017, 11:00 »

Årh hold dog op. Ingen tvinger mig til at være her, men jeg har vel lov til at stille et kritisk spørgsmål. Siden har været nede flere gange inden for den sidste måned og blogkonkurrencen oplever mindre interesse end nogensinde før. Det er jo bare fakta.

En uheldig fejl som vi ikke har kunne gøre noget ved.
Og ja de siger jo sig selv at der er mindre deltagere når der er mindre aktive herinde
Der vender vi så tilbage til vi ikke kan gøre meget ved det uden hjælp fra frivillige, den hjælper kommer ikke også sker der desværre meget lidt.
Logged

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Købe fm 2017 idag
« Svar #10: 17 Apr 2017, 12:50 »

Hvad er det egentlig man støtter? Vedligeholdelse af domæne og server? Derudover kan jeg ikke se hvad pengene går til. Siden har ikke ændret sig det mindste i de seneste mange år. Eller jo, den har mistet aktivitet og stabilitet.
Lavede du virkelig en bruger for at skrive dette?
Logged


Svartovich
Gæst
 
Sv: Købe fm 2017 idag
« Svar #11: 17 Apr 2017, 14:07 »

Lavede du virkelig en bruger for at skrive dette?

Loggede du virkelig på FmF bare for at skrive en flabet og irrelelavant kommentar?

Men næh, lavede nu egentlig en bruger for at have en bruger. Er det nu forkert? Synes da ikke jeg skal skydes ned bare fordi jeg ikke er 100% positiv overfor at støtte siden efter de seneste års udvikling. Jeg har skrevet flere tusinde indlæg på mine tidligere brugere, så mener da jeg har lov til at være her, med den aktivitet jeg har bidraget med.
Logged

bromberg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Købe fm 2017 idag
« Svar #12: 17 Apr 2017, 22:10 »

I de dage her skal man vel også være ret glade for hvert et medlem der poster noget som helst. Ingen kritik af crew (imo gør i det der kan forventes, os brugere kan ikke forvente produkter mm serveret, blot fordi i er crew), men siden er godt nok også tarvelig snart. Har holdt en længere pause da debatniveauet herinde er horribelt. Allerede fint demonstreret i denne tråd.
Man kunne jo også læse svartovich's spørgsmål lidt mindre "aggressivt". Jeg ville da også gerne vide hvad det er man støtter. - for mig er det godt nok at det er til drift af siden mm.
Men det er ikke noget jeg vil give en større merpris for.

For mig at se er det ikke manglende interesse der driver folk væk. Det er niveauet. Der debateres om alt muligt andet end fm, som nævnt tidligere er der større interesse for hvad man kaldte sin pik i gymnasiet, end reel fm debat.
Det er trist.
Dernæst en lille stikpille til noget crew - jegselv, blev enormt træt af at høre den evindelig forsvarstale for fm udgivelserne år efter år. Det har aldrig været en hemmelighed at matchengine konstant forandres og for nogle er det virkelig træls (mig selv inkl) og det har gjort at fm er smidt på hylden. (Det blev heller ikke denne gang fm 17 blev købt). Det føles som tidsspild at rode med taktikker, der skulle ændres og ny-analyseres ved hver patch.
Her syntes jeg nogle crews mistede troværdighed.

Håber da fm finder en vej tilbage i mit "liv", da jeg savner fordybelsen og debatten. De senere år har min lyst til debat dog været lille og så har det været på udenlandske sider.
Men jeg syntes vi har brug for en dansk fm side, men jeg syntes også kvaliteten skal være bedre
Logged

whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Købe fm 2017 idag
« Svar #13: 17 Apr 2017, 22:58 »

I de dage her skal man vel også være ret glade for hvert et medlem der poster noget som helst. Ingen kritik af crew (imo gør i det der kan forventes, os brugere kan ikke forvente produkter mm serveret, blot fordi i er crew), men siden er godt nok også tarvelig snart. Har holdt en længere pause da debatniveauet herinde er horribelt. Allerede fint demonstreret i denne tråd.
Man kunne jo også læse svartovich's spørgsmål lidt mindre "aggressivt". Jeg ville da også gerne vide hvad det er man støtter. - for mig er det godt nok at det er til drift af siden mm.
Men det er ikke noget jeg vil give en større merpris for.

For mig at se er det ikke manglende interesse der driver folk væk. Det er niveauet. Der debateres om alt muligt andet end fm, som nævnt tidligere er der større interesse for hvad man kaldte sin pik i gymnasiet, end reel fm debat.
Det er trist.
Dernæst en lille stikpille til noget crew - jegselv, blev enormt træt af at høre den evindelig forsvarstale for fm udgivelserne år efter år. Det har aldrig været en hemmelighed at matchengine konstant forandres og for nogle er det virkelig træls (mig selv inkl) og det har gjort at fm er smidt på hylden. (Det blev heller ikke denne gang fm 17 blev købt). Det føles som tidsspild at rode med taktikker, der skulle ændres og ny-analyseres ved hver patch.
Her syntes jeg nogle crews mistede troværdighed.

Håber da fm finder en vej tilbage i mit "liv", da jeg savner fordybelsen og debatten. De senere år har min lyst til debat dog været lille og så har det været på udenlandske sider.
Men jeg syntes vi har brug for en dansk fm side, men jeg syntes også kvaliteten skal være bedre

Så er du heldig, at du næppe finder spillet billigere end gennem vores side.
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Købe fm 2017 idag
« Svar #14: 18 Apr 2017, 12:46 »

FM17 gennem FMFreaks har jeg personligt ikke set billigere andre steder. Det betyder jo formentlig også at der trods alt ikke er store summer til FMFreaks og udvikling af siden mv. Så længe der ikke er folk der kan/vil/har overskud til at udvikle, vil der aldrig komme til at ske yderligere med siden, og alt andet end lige er det sjovere at udvikle en hjemmeside, hvis man ved at der er en væsentlig gruppe af brugere til at benytte sig af denne.

I forvejen er crew formentlig stramt besat (jeg ved kun hvad jeg kan se af deltagelse på TeamSpeak og dem der skriver herinde), så nye tiltag er svære at lave - det skal man have respekt for, de er alle frivillige og gør arbejdet i deres fritid. Jeg er helt enig I at man ikke skal være nærtagende og tro at alt er skrevet i en aggressiv tone og med spot for øje. Man skal dog ligeledes tænke sig om og ikke tro at alting er gratis - det koster penge at have en hjemmeside kørende, så jeg vil tro at pengene går til dette primært. Jeg ønsker på ingen måde at genere hverken crew eller eksempelvis ovenstående kommentarer i denne tråd.

Problemet er uden tvivl - og som det også før er udtrykt - at brugere af siden er blevet færre og mindre tilbøjelige til at benytte siden end de tidligere har, hvilket er en meget ærgelig tendens, men det er efter min mening UDELUKKENDE brugernes skyld at siden ikke er så attraktiv som den tidligere har været. Design betyder i bund og grund meget lidt i den forbindelse, da sidens primære funktion vel er at samle FM-nørder ét sted, hvor man kan dele sine tanker, problemer, muligheder, løsninger mv.

Det er en ny tid med Facebook, TeamSpeak, Steam mv. hvorfor jeg også er klar over at man ikke kan være lige aktiv alle steder, men det er nu engang brugerne der skal værne om siden, såfremt man er interesseret i at denne skal fungere og fortsætte i fremtiden.

Jeg selv har intet med crewet at gøre, og er stort set aldrig på TeamSpeak, jeg bruger ikke Steam ret meget, medmindre der lige er en af kammeraterne på og det handler sjældent om FM, og FMFreaks er ALTID åbent i baggrunden når jeg spiller FM, men jeg er også godt klar over at min måde at bruge siden på formentlig er en uddøende race.

Med hensyn til blogkonkurrencen har jeg også tidligere nævnt at det efter min mening er væsentligt bedre for de blogs der så er med, da de får mere opmærksomhed hver især.. Det er dog selvfølgelig ikke en god tendens, men igen - det er jo udelukkende brugerne der mangler aktivitet fra.

Det er en ærgelig tendens for siden, og jeg håber da ihvertfald at folk vil komme lidt op igen og prøve at bruge siden noget mere - kritik er godt så længe det er konstruktivt og formuleret således, og så skal crew og øvrige brugere også forstå at der ikke er tale om angreb på personligheder, men derimod et forsøg på at hjælpe. Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010