home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 376 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen 2017
| | | | |-+  En Nordisk Rejse #Molde #Djurgårdens IF
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] Udprint
Forfatter Emne: En Nordisk Rejse #Molde #Djurgårdens IF  (Læst 24271 gange)
jonasba10
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: En Nordisk Rejse #Molde #Djurgårdens IF
« Svar #30: 22 Apr 2017, 17:41 »

Virkelig fed blog, jeg er fan!  Smiley
Logged

szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: En Nordisk Rejse #Molde #Djurgårdens IF
« Svar #31: 26 Apr 2017, 16:23 »








Pokal Mestre 2018/19




Generelt.

Den svenske sæson starter ud med pokal turneringen, hvor man efter to kval runder bliver delt op i 8 grupper af fire hold, hvor kun nr 1 kvalificere sig videre.
De 3 kampe i gruppen blev til 7p 2 sejre og 1 udafgjort, og en af sejrene kom over mestrene fra Malmø FF. Kvartfinalen blev vundet 3-0 over Halmstad BK, en sikker sejr, men så kom semifinalen, her var vi ikke så heldige idet modstanderne blev rivalerne fra Hammarby.

En meget svær kamp og jeg tror at tilskurerne specielt de neutrale ville mene det var en af de mest underholdene kampe længe. Kampen startede godt da vi efter 21 min kommer foran 1-0, men 15 min senere stod der 2-1 til Hammarby, dog stod der 2-2 til halveg.


Spillerene fik en lille opsang i halvegen, men det hjalp ikke, i det 51 min scorer Hammarby til 3-2, og da regnede jeg med at pokal eventyret var ovre, men nej i 74 min blev nyindkøbte Mads Hvilsom skiftet ind og i 76 min scorede han til 3-3, 2 min senere lavede Hammarby et klodset straffespark og Kevin Walker scorede sikkert til 4-3.

Vi var klar til finalen som skulle spilles mod Östers IF.
Finalen skulle vindes, men men men April måned var et hul i jorden, 4 skadet spillere og 3 af dem er offensive spillere 1 på 11 måneder og de sidste 2 på 6 uger og 3 måneder, men ikke nok med det 3 dage inden finalen blev Sotiris Papagiannopoulos skadet i 12 dage.

Med et lidt svækket mandskab tog vi til Friends Arena, kampen blev en meget taktisk affærer i første halveg som endte 0-0, først efter 60 min kom vi foran 1-0 på mål af Mads Hvilsom, men i 71 min scorer Östers IF til 1-1, kampen går i forlænget hvor Östers IF er presset helt i bund, men det sidste kvalitet i afslutnigerne manglede så vi måtte ud i straffe.

Må sige at det er første gange jeg har set et straffesparks konkurrence hvor det ene hold brænder alle deres skud, Östers IF første 2 skud redder min målmand og vi scorer sikkert, spark nummer 3 og 4 brænder begge hold, og det var nol til at vinder kampen 3-1.


Logged


szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: En Nordisk Rejse #Molde #Djurgårdens IF
« Svar #32: 27 Apr 2017, 23:56 »








Juli 2019




Generelt.



Sæsonen startede ikke for godt, vi løb ind i to nederlag i de første kampe, men derefter havde vi 5 kampe hvor vi fik nogle point på kontoen, efter 7 kampe havde vi 13p ikke for godt, men acceptabelt hvis man kigger på den start vi fik.

De næste 8 kampe har kun givet 12p hvilket jeg er meget utilfreds med, dog har offensiven været meget ramt af skader, heldigvis er de fleste skadet spiller ved at være på højkant igen.






25p er lige pt nok til en 6 plads her halvvejs i sæsonen, der er 9p op til første pladsen Malmø FF, så for at hente dem må der ikke komme mange bump på vejen, det er lige før at vi ikke må tabe en kamp i efteråret.

Håbet er at Malmø FF ikke kan holde deres gode form i ligaen i det de snart har Cl kampe, dog kommer der også nogle Euro League kampe for os i det vi vandt pokal turneringen.

Holdet har haft nogle små defensive problemer, vi har kun spillet til nul i to kampe, derimod kører offensiven meget bedre, pt er vi det hold som har scoret flest mål hele 39 stk, 9 mere end Malmø FF som kommer lige efter.









Transfer.
Der er kommet hele 12 spillere til klubben, de 12 spillere er ikke alle til førsteholdet da nogle af dem er købt til fremtiden, og blevet lejet ud for at få kampe på cv´et.

De nye førsteholdsspillere kan Joseph Franzén, Elias Andersson og Mads Hvilsom nævnes, de har taget klubben med storm og spiller rigtig godt.

Mads Hvilsom har fået gang i målscoringen 9 kampe og 9 mål, hvilket giver ham en tredjeplads på topscorerlisten og det presser Mikael Uhre, men kun lidt idet han fortsætter hvor han slap 12 kampe og 11 mål og en andenplads på topscorerlisten 2 mål fra førstepladsen.

Der er også blevet sagt farvel til nogle spillere eller nærmere mange spillere 27 spillere har forladt klubben hvor 14 af dem ikke fik deres kontrakt forlænget og gik på en fritransfer, de sidste 13 spillere er blevet solgt for et samlet beløb på 42 Mio.

Blandt de spillere som er blevet solgt er Alexander Jeremejeff, han er skiftet for det største beløb på 18 Mio til PSV, Kevin Walker har også lige forladt klubben i det han ikke ville forlænge hans kontrakt han er skiftet til KV Red Star Waasland-Sportkring Beveren i Belgien for 8.5 Mio.

Den 15/7 kommer den største handle til klubben i Eric Smith som kommer til klubben for 9 Mio.


« Seneste Redigering: 27 Apr 2017, 23:59 af szukizek » Logged


szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: En Nordisk Rejse #Molde #Djurgårdens IF
« Svar #33: 30 Apr 2017, 22:14 »



Opsumering.

Nu er blogkonkurrencen ved at nå enden og jeg når ikke at komme med flere opdateringer inden i morgen  Skuffet

Men blogkonkurrencen har givet blod på tanden og det vil betyde at bloggen ikke stopper her, vil fortsætte med bloggen på blog sektionen.

Rejsen i det nordiske har været meget sjov, det er faktisk første gang jeg har spillet i både Norge og Sverige, er blevet lidt imponeret over nogle af de spillere som løber rundt hos vores naboer.

Siger tak for alle kommentarer, det har været med til at give bloggen mere liv og håber i vil følge med i anden del på blog sektionen.

HUSK stem stem stem  Wink
Logged


Sider: 1 2 [3] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010