home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 351 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen 2017
| | | | |-+  [SLUT] Rise of the Toffees
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 4 Udprint
Forfatter Emne: [SLUT] Rise of the Toffees  (Læst 17827 gange)
MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
[SLUT] Rise of the Toffees
« : 01 Apr 2017, 11:31 »



Nyt projekt på PLBOLD.dk


PLBOLD.dk kan præsentere et nyt og spændende projekt, som vil bringe jer tættere på Premier League.

Af: Kasper Madsen │ 27/05-2016

PLBOLD.dk fylder den 10. juli 2016 tre år, og vi har oplevet stor interesse for vores nyheder fra Premier League. Interessen er fortsat stigende, og da det er jeres kliks på siden, der holder os kørende, vil vi gerne gøre noget for jer.

Derfor sender vi pr. 1. juni 2016 en af vores dygtige skribenter til Liverpool for at dække Everton fra tætteste hold. Vi har via en god kontakt i Merseyside-klubben fået lov til at komme helt ind under huden på spillerne fra Everton, som har store ambitioner for fremtiden.

Klubben blev tidligere i år købt af den iranske milliardær, Farhad Moshiri, og han har i sinde at bringe Everton til toppen af engelsk fodbold. Projektet har fået Ronald Koeman som leder, og ham har vi allerede arrangeret et interview med i starten af juni måned.

Det er blot starten på mange spændende historier, som vores skribent i Liverpool, Frank Petersen, vil berige jer med fra verdens fedeste liga.

Vi glæder os, og vi håber, at I vil tage godt imod vores nye projekt her på PLBOLD.dk, som vi har valgt at kalde Rise of the Toffees.
« Seneste Redigering: 30 Apr 2017, 11:57 af MBJ » Logged

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: [1] Rise of the Toffees
« Svar #1: 01 Apr 2017, 15:52 »



Sådan skal det vel helst se ud? Du skal lave et mellemrum her: [img ]

Så får du den rigtig størrelse
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: [1] Rise of the Toffees
« Svar #2: 02 Apr 2017, 11:49 »

Everton som klubvalg - meget spændende - set fra PLBolds synspunkt - fascinerende! Jeg glæder mig til at se hvad dette bliver til! Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: [1] Rise of the Toffees
« Svar #3: 02 Apr 2017, 16:07 »



Sådan skal det vel helst se ud? Du skal lave et mellemrum her: [img ]

Så får du den rigtig størrelse

Super, tak skal du have, Wester.
Logged

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: [1] Rise of the Toffees
« Svar #4: 02 Apr 2017, 16:08 »

Everton som klubvalg - meget spændende - set fra PLBolds synspunkt - fascinerende! Jeg glæder mig til at se hvad dette bliver til! Smiley
Dejligt at have dig med, Broen13. Næste update i aften.
Logged

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: [1] Rise of the Toffees
« Svar #5: 02 Apr 2017, 17:35 »



Ny manager med visioner


Ronald Koeman har store planer for Everton, og han lufter nogle af dem i et interview med PLBOLD.dk’s udsendte i Liverpool.

Af: Frank Petersen │ 10/06-2016

Om præcis tre uger – den 1. juli – vender starter Everton-spillerne forberedelserne frem mod den nye sæson i Premier League. Det sker med Ronald Koeman på sidelinjen. Den hollandske legende er blevet ansat i Everton efter to år med flotte resultater i Southampton, og nu skal han være manden, der fører Evertons visioner ud i livet.

Vi fangede ham til en snak om Evertons store planer for fremtiden i hollænderens nye hjem i Liverpool.

Hvorfor valgte du at skrive under med Everton?

- De har gang i noget meget spændende i Everton. Klubbens nye ejer har store ambitioner for fremtiden, og jeg vil rigtig gerne være med til at gøre Everton til en storklub i England.

Hvordan skal Everton blande sig med de store – hvad skal der være fokus på i klubben?

- Everton har et fantastisk ungdomsakademi, og det skal vi gøre brug af på førsteholdet, hvor der allerede er et par stykker, som har været med fra de var helt unge. Desuden har vi fået tilført noget kapital, som også er nødvendigt for at kunne blande sig med de store.

Har du allerede fået skabt et billede af hvilke spillere, der skal være med til at skabe fremtidens Everton?

- Det er jo ikke nogen hemmelighed, at spillere som Gareth Barry og Phil Jagielka nærmer sig sidste salgsdato, men de har stadig en masse at tilbyde i en eller to sæsoner endnu. Ellers er spillere som Ross Barkley, Tom Davies og Romelu Lukaku nogle af dem, som skal være med til at lede holdet til storhed.

Hvad er succeskriteriet for Everton i den kommende sæson?

- Vi har ikke nogen europæiske turneringer at tage hensyn til, og det betyder, at vi kan koncentrere os om Premier League og de to pokalturneringer. Vores erklærede målsætning er en placering i den øverste halvdel af Premier League, så det er dét, vi arbejder ud fra.
Logged

Robberman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [2] Rise of the Toffees
« Svar #6: 02 Apr 2017, 18:05 »

Tvivler på at en ny manager ville betegne klublegender som Barry og især Jagielka som spillere der "nærmer sig sidste salgsdato", men fair nok, ved jo hvad du mener  Wink

Derudover udemærket start, glæder mig til der kommer lidt screenshots af taktik, nyindkøb osv  Smiley
Logged

He cheats! he dives! he hates the Jackson 5, Luis Suarez, Luis Suarez

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: [3] Rise of the Toffees
« Svar #7: 03 Apr 2017, 10:28 »



En spiller efter trænerens hoved


Ronald Koeman har hentet sin første spiller til Everton, og det er en spiller lige efter hollænderens hoved.

Af: Frank Petersen │ 20/07-2016

Everton-mandskabet under ledelse af Ronald Koeman er så småt ved at tage form. Den hollandske manager har vejet og fundet to spillere i førsteholdstruppen for lette, og derfor er både Tom Cleverley og Aaron Lennon blevet solgt til Marseille, som har betalt 130 millioner for de to englændere.

En stor del af de penge er blevet brugt på at hente den hollandske landsholdsspiller, Davy Klaassen, i Ajax, hvor han var anfører. Midtbanespilleren er tiltænkt en stor rolle på Everton-holdet, og han skal sammen med Ross Barkley skabe chancer for blandt andre Romelu Lukaku fra midtbanen.

Davy Klaassen har sine kompetencer i det fremadrettede spil, og han ser ud til at skulle kæmpe med Kevin Mirallas om en plads ved siden af Ross Barkley på den offensive midtbane i Ronald Koemans assymetriske 4-2-3-1-opstilling.

Ronald Koeman har i løbet af sine første træninger i Everton efterlyst, at de offensive spillere deltager mere i presspillet og tager nogle højintense løb tilbage i banen. Det er nogle af de ting, som Klaassen mestrer, og derfor glæder det også Ronald Koeman at have sikret sig landsmandens underskrift på en kontrakt, der gælder frem til 2020.

- Jeg er utrolig glad for, at Davy Klaassen foretrak at skifte til Everton. Jeg ved, at andre klubber også var ude efter hans kvaliteter, men nu er det heldigvis Everton, som får gavn af dem i de kommende år.

- Han er hårdtarbejdende, men han kan også score mål. Det er nogle af kvaliteter, som jeg har kigget efter på transfermarkedet.

Er det starten på et aktivt transfermarked for jer, eller er du godt tilfreds med din nuværende trup?

- Jeg tror faktisk ikke, at der kommer flere handler denne sommer. Jeg er godt tilfreds med truppen, som den er nu. Vi har fået Davy Klaassen ind, og så har vi fået sendt Tom Cleverley og Aaron Lennon væk, fordi de ikke havde udsigt til spilletid.

Everton starter sæsonen med en hjemmekamp mod Stoke den 13. august, hvorefter der følger en svær udekamp mod Manchester City weekenden efter.
Logged

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: [4] Rise of the Toffees
« Svar #8: 03 Apr 2017, 22:02 »



Skidt start for Koeman og Everton


Sæsonens første kamp endte med et nederlag til Everton, da Stoke kunne rejse hjem med tre point i bagagen.

Af: Frank Petersen │ 13/08-2016

Ronald Koeman fik ikke den start, han havde ønsket sig i Everton. Den hollandske manager havde inden sæsonens første kamp udtalt, at han havde en god fornemmelse i kroppen inden kampen mod Stoke. Den fornemmelse holdt dog på ingen måde stik.
 
Everton tabte 0-2 hjemme på Goodison Park mod Mark Hughes’ mandskab, som var det skarpeste hold på dagen. The Toffees havde problemer med at skabe chancer mod et velorganiseret udehold, som stort set kun satsede på standardsituationer – ligesom under Tony Pulis for nogle år siden.

Det gav pote efter 24 minutter, hvor Ross Barkley var uheldig med at rette et frispark af, som endte bag Maarten Stekelenburg. Selvsamme Barkley var også i fokus ved Stokes andet mål, da han mistede sin markering på Gianelli Imbula, som fra kanten af feltet kunne score til 0-2.

Efter kampen var Ronald Koeman heller ikke tilfreds med Barkleys indsats – men det var ikke kun den unge englænder, der fik hug for sin præstation.

- Ross Barkley slap ikke så godt fra denne kamp, men det er noget, vi må arbejde med på træningsbanen. Jeg savnede dog noget mere energi fra flere erfarne spillere, som skal hjælpe de unge spillere med at finde sig til rette på banen.

Mason Holgate blev kåret til kampen spiller af Everton-fansene, og den unge højre back gjorde det da også fornuftigt i fraværet af den skadede Seamus Coleman. Også Tom Davies, der startede kampen på den defensive midtbane slap hæderligt fra kampen.
Desværre kunne Ronald Koeman konstatere, at Everton blev ramt af endnu en skade i opgøret.

- Vi døjer med en del skader i øjeblikket. Davy Klaassen, Seamus Coleman, James McCarthy, Arouna Koné og Phil Jagielka kunne ikke spille mod Stoke, og i starten af anden halvleg måtte vi udskifte Ramiro Funes Mori, da han havde pådraget sig en beskadiget kæbe. Han kommer til at være ude i nogle uger nu.
Logged

QuesT
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: [4] Rise of the Toffees
« Svar #9: 04 Apr 2017, 10:45 »

Fed indgangsvinkel.

Skidt at tabe første kamp, og så især til Stoke.
Men det er da også utroligt så uheldig du er med skader.
Logged

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: [4] Rise of the Toffees
« Svar #10: 04 Apr 2017, 23:31 »



Mirallas slog til mod Manchester City


Kevin Mirallas blev matchvinder for Everton, da han scorede til 0-1 kort før tid i udekampen mod Manchester City.

Af: Frank Petersen │ 20/08-2016

Der var sejrssang i udeholdets omklædningsrum på Etihad Stadium denne lørdag aften, hvor Everton var på besøg. Ronald Koemans tropper var presset ned i eget felt i store dele af kampen, men to af holdets friske spillere oversprintede hjemmeholdets forsvar mod slutningen af kampen, og så kunne Everton rejse hjem til Liverpool med en sejr.

Ronald Koeman havde lagt gameplanen til kampen mod Manchester City således, at Everton skulle være skarpe på kontraangreb. Det var de efter 88 minutter, hvor indskiftede Yannick Bolasie oversprintede Pablo Zabaleta i den ene side af banen, inden afrikaneren lagde bolden på tværs, hvor Kevin Mirallas kom flyvende og headede bolden ind bag Claudio Bravo.

De to indskiftere gjorde forskellen for Everton, og efter kampen glædede Ronald Koeman sig over, at hele holdet fulgte gameplanen til punkt og prikke.

- Spillerne skal være stolte i dag. De fulgte taktikken 100 procent, og det gav pote i sidste ende. Jeg er utrolig glad for denne sejr, som beviser, at vi allerede har forbedret os i forhold til sidste weekend, lød det fra den hollandske manager.

Vi kan endvidere erfare, at Baye Oumar Niassé er tæt på at skifte til franske Rennes på en lejeaftale, der er gældende for resten af sæsonen. Angriberen er blot fjerdevalg i angrebet, og han har ikke udsigt til spilletid.
Logged

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: [5] Rise of the Toffees
« Svar #11: 05 Apr 2017, 09:44 »



Favoritdræberne slog til igen


Everton tog endnu en flot skalp, da José Mourinhos Manchester United blev besejret på Goodison Park.

Af: Frank Petersen │ 28/08-2016

Da Everton i sidste uge slog Manchester City på Etihad Stadium, var det måske ikke fortjent, men det var det i den grad, da Manchester United blev besejret på hjemmebane. De Røde Djævle var ikke farlige på noget tidspunkt, mens Everton med Romelu Lukaku i storform konstant var en trussel mod David De Geas mål.

Det var også den belgiske angriber, som åbnede scoringen efter en halv time, da han satte foden på et fladt indlæg fra Gerard Deulofeu. Efterfølgende havde både Davy Klaassen og Ross Barkley fine muligheder for at score, men det var først efter 78 minutter, at kampen blev lukket.

Romelu Lukaku holdt en United-forsvarer væk med sin imponerende fysik, inden han spillede bolden videre til Bryan Oviedo, som lagde den af til Ross Barkley, som kanonerede bolden ind bag en sagesløs David De Gea.

Everton er nu kravlet op på femtepladsen i Premier League inden landskampspausen, hvor Ronald Koeman vil få tid til at arbejde endnu mere detaljerne i Evertons spil – men især også standardsituationer ne, som indtil videre ikke har kastet frugt af sig.

Det er værd at bemærke, at både Tom Davies og Mason Holgate kan få debut for det engelske U/21-landshold efter nogle gode præstationer for Everton i sæsonens første kampe.

Senest markerede Davies sig dog uheldigt, da han modtog to gule kort i EFL Cup-kampen mod Fleetwood Town. To mål i overtiden af Romelu Lukaku sendte dog Everton videre, selvom de måtte spille kampen færdig med ni mand, da også Darron Gibson blev sendt tidligt i bad.
Logged

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: [6] Rise of the Toffees
« Svar #12: 05 Apr 2017, 09:48 »

Næste update kommer til at omhandle transfervinduet - og den lander formentlig i eftermiddag.
Logged

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: [6] Rise of the Toffees
« Svar #13: 05 Apr 2017, 15:59 »



Sådan kom Everton ud af transfervinduet


Ronald Koeman har blot hentet én ny spiller, mens et par førsteholdsspillere har forladt klubben. Vores udsendte i Liverpool giver sit syn på, hvordan Everton er kommet ud af transfervinduet.

Af: Frank Petersen │ 03/09-2016

Transfervinduet er nu lukket, og det har været et stille vindue hos Everton. Davy Klaassen er blevet hentet i Ajax, og han stryger direkte ind i startopstillingen, mens et par marginalspillere er blevet solgt for en del millioner. Everton står tilbage med et overskud på transferfronten, og holdet ser ud til at være stærkt.

Ronald Koeman fik sin ønskespiller i form af Davy Klaassen, men den hollandske landsholdsspiller har endnu ikke gjort sig synderligt bemærket i sin nye klub – men på træningsbanen imponerer han hver dag, så det skal nok komme.

Hverken Tom Cleverley, Aaron Lennon eller Baye Oumar Niassé havde udsigt til spilletid, og Everton har indkasseret 130 millioner for de to førstnævnte, mens Rennes betaler hele Niassés løn i denne sæson. Derudover er et par af de unge spillere enten blevet solgt eller lejet ud, og det virker også fornuftigt at give dem noget spilletid.

Samtidig har Everton hverken modtaget bud på Romelu Lukaku eller Ross Barkley, som ellers på rygtebasis har været sat i forbindelse med Chelsea, Manchester United, Tottenham og Manchester City. I stedet har Everton sendt et stærkt signal ved at forlænge kontrakten med Lukaku frem til 2021.

Min klare vurdering er, at Everton er kommet styrket ud af transfervinduet. Der er blevet trimmet lidt i truppen, men da der kun er tre turneringer at tage hensyn til i denne sæson, er truppen tilstrækkelig stor. Derudover har klubben formået at holde på sine stjerner.



Logged

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: [7] Rise of the Toffees
« Svar #14: 06 Apr 2017, 10:11 »



Nedtur for stortalent


Mason Holgate har pådraget sig en skade, og han må se til fra sidelinjen i de kommende to måneder efter en stærk start på sæsonen.

Af: Frank Petersen │ 12/09-2016

Mason Holgate har i denne sæson startet inde i samtlige kampe efter Ronald Koemans ankomst, og den hollandske manager har været meget tilfreds med den unge englænder, som har vikarieret på højre back i fraværet af Seamus Coleman, der dog fik comeback i weekendens skuffende 2-1-nederlag mod Swansea.

Desværre pådrog Holgate sig en skade under gårsdagens træning, og prognosen siger, at det vil tage ham 6-8 uger at komme sig over et brud i de nedre rygpartier. Det var derfor en meget nedslået Everton-spiller, som vi talte med tirsdag formiddag.
 
- Jeg er utrolig ærgerlig, for jeg har været en fast del af holdet i de første kampe i sæsonen, og jeg føler allerede, at jeg har udviklet mig. Nu må jeg i stedet heppe på holdkammeraterne fra sidelinjen i den kommende tid, hvor jeg ikke må lave noget fysisk arbejde, sagde Holgate, som dog allerede har fået et par opmuntrende ord med på vejen af Ronald Koeman.

- Ronald fortalte mig, at jeg bare skulle komme tilbage endnu stærkere, og så skulle jeg nok få flere kampe. Han var meget tilfreds med mine præstationer indtil videre, og det har bare givet mig blod på tanden.

Everton møder Chelsea på udebane i den kommende weekend, og hvis tendensen fortsætter, vinder the Toffees. Storholdene er blevet besejret, mens det er blevet til nederlag mod Stoke og Swansea.
Logged

Sider: [1] 2 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010