home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 428 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2017
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Monaco
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Monaco  (Læst 3481 gange)
Beckham23
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Monaco
« : 20 Mar 2017, 17:15 »

Nogen der har spillet/spiller med denne sæsons store positive overraskelse Monaco?

Jeg overvejer at starte et spil med dem. Tænker at taktikken skal være 4-2-3-1 med offensiv fodbold og højt genpres.

Nogen gode råd til et Monaco spil?
Logged

KrookDale
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Monaco
« Svar #1: 18 Apr 2017, 23:18 »

Jeg har et game i gang med dem. Faktisk mit andet med dem i FM2017.

I vinterupdaten fik et par af deres spillere et nøk op, så man nu har et helt absurd talentfuldt hold.

Mbappe er bedre og bliver nu en kæmpestjerne, kombineret med en perlerække af andre gode spillere. Lemar bliver fantastisk, Fabinho er en af de bedste box-to-box spillere jeg har haft, Forsvaret er fint med Glik, Raggi, Jemmerson og 3 af spillets bedste backs.

Jeg blev nr 2 i første sæson, mens jeg i min anden sæson var tæt på at gå ubesejret igennem, og allerede ved julepausen mere eller mindre havde vundet titlen.

Det er egentlig nok min største anke, de har et så talentfuldt hold at den hjemlige liga meget hurtigt bliver en cakewalk - Til gengæld er det også fantastisk at se de mange talenter folde sig ud.

Bernardo Silva ville allerede efter en sæson væk, men Lemar har faktisk gjort det bedre, på trods af at hans stats ikke er helt så gode. Og med 750m for Silva, kan jeg ikke rigtigt klage over den transfer.
Logged

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Beckham23
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Monaco
« Svar #2: 01 Maj 2017, 16:08 »

Jeg havde en hel sindsyg 1. sæson med Monaco.

Indkøb:
Diop 50 mio.
Corchia 85 mio.
Romero 80 mio.
Areola 80 mio. (købt til jul)

Sæsonen endte med ligacup nederlag i finalen til Lyon og nederlag i pokalfinalen efter straffe til PSG.

Ligaen blev vundet af PSG 4 point foran Monaco  Sur

Tilgengæld vandt vi CHAMPIONS LEAGUE efter finale sejr på 2-0 over Arsenal.





Logged

TobiasA
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Monaco
« Svar #3: 16 Maj 2017, 15:21 »

Er lige startet op med Monaco og skal love for min managerdebut er en af de bedste jeg har haft i fm. Opstemt


Har hentet Vida for 90 mio og Lass Diarra på fri transfer som de eneste handler. Smiley
Logged

Humle1337
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Monaco
« Svar #4: 02 Jul 2017, 11:09 »

Jeg er gået i gang med et lille sommerspil med denne dejlige klub. Tænkte efter deres præstation i CHL og i ligaen, så burde de have en chance.

Jeg spiller en 4-2-3-1. Har hentet Alban Lafont og vil primært prøve at holde på mine spillere og hente franske spillere, selvom det ikke altid er muligt.



Jeg har stor succes med Falcao, han bomber helt vildt for mig. Jeg er nået til marts måned og har lige slået Real Madrid ud af CHL i første knockout runde.

Hele holdet ser således ud:



Jeg er derude hvor jeg kigger efter ny angriber, en som kan deles om tiden med Falcao næste sæson Smiley Har 280 at handle for til næste sæson.
Logged

Have you ever seen a lion limber up before taking down a gazelle?

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010