home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
05 Maj 2025, 19:40 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Maj 2025, 12:50 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
26 Apr 2025, 20:24 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23569
  2 Brugere, 554 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Lavilldrymn
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Bademesterens Diamant 07
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 18 Udprint
Forfatter Emne: Bademesterens Diamant 07  (Læst 84903 gange)
cork
Lilleputspiller
*

Sv: Bademesterens Diamant 07
« Svar #75: 28 Nov 2006, 21:14 »

Hjemmebane taktikken virkede ikke for OB - bortset fra når jeg spillede mod brøndby. Der bankede jeg dem helt vildt. Ellers var det for få mål og for mange gik ind.

Nu prøver jeg igen, bare med udebane taktiken - og nu må vi se hvordan den går Smiley

Mernild
Landsholdsspiller

« Svar #76: 29 Nov 2006, 20:55 »

hey bademesteren..

du skriver:

"Angribere:

Spiller du med en stor targetmand, som skal heade bolden videre til en lille hurtig angriber..."

Altså vil det sige hvis jeg har en stor "targetmand-angriber" så skal jeg sætte ham til at være targetman eller vil han virke som
targetman som taktikken er nu ?

ZhotLog
Gæst

« Svar #77: 29 Nov 2006, 20:57 »

Mernild: Hvorfor tjekker du ikke bare om han er target-mand i taktikken? crazy

Aarhus Fremad
Ynglingespiller

« Svar #78: 29 Nov 2006, 21:21 »

Det skal du være meget velkommen til.

Prøv taktikkerne over minimum en halv sæson og lad mig gerne høre hvordan det gik...  Thumbs Up

Aarhus Fremad
Det er nogle rigtig gode taktikker! Efter selv at have eksperimenteret med taktik, endte jeg i 2. div. vest.
Efter tilbagevenden til 1. division vandt jeg den i suveræn stil 22-5-3 (V-U-T) hvor jeg konsekvent brugte hjemmebane taktikken hjemme og udebanetaktikken ude.
Det samme prøvede jeg i SAS ligaen, men det gik ikke godt... så der spiller jeg alle kampene med udebanetaktikken. det virker... så nu ser det ud til at jeg redder livet...
« Seneste Redigering: 29 Nov 2006, 21:24 af Aarhus Fremad » Logged

Bademesteren
Manager

« Svar #79: 29 Nov 2006, 21:36 »

hey bademesteren..

du skriver:

"Angribere:

Spiller du med en stor targetmand, som skal heade bolden videre til en lille hurtig angriber..."

Altså vil det sige hvis jeg har en stor "targetmand-angriber" så skal jeg sætte ham til at være targetman eller vil han virke som
 targetman som taktikken er nu ?

Der er ingen targetman-indstillinger i taktikken. Det jeg skriver er, at du hvis du har en lille hurtig angriber og en stor stærk gut, så kan du lade den lille angribers mentalitet være 2 takker længere mod højre.

Bskov
Gæst

« Svar #80: 30 Nov 2006, 13:33 »

Det er en kanon taktik bademester Smiley .. Jeg havde ikke så stor succes med den, med FCK.. Men har startet en ny med Schalke for at prøve lidt nyt og der kører det bare Smiley .. To gange tysk mester.. Vinder af pokalen og uefa cuppen. plus semifinalen i champions league i 2. sæson.

Godt arbejde..

ArneBabz
Ynglingespiller

« Svar #81: 30 Nov 2006, 15:20 »

Den har ikke virket så godt for mig indtil videre, men kan være jeg vil prøve med mit Valencia spil, og så melde tilbage. Havde kæmpe succes med din diamant fra sidste spil, så håber på samme succes senere hen!

Fortsæt det gode arbejde.

Manchester: En klub for folk der hader sig selv.

kous
Gæst

« Svar #82: 01 Dec 2006, 18:54 »

Når jeg downloader taktiken, bliver den downlaodet i word format... er det normalt... og lige et spørgsmål til... hvordan får jeg taktikken ind i spillet så an bruge den...Smiley

er der slet ikke nogen der ved noget
« Seneste Redigering: 01 Dec 2006, 20:47 af kous » Logged

Bademesteren
Manager

« Svar #83: 02 Dec 2006, 08:22 »

Når jeg downloader taktiken, bliver den downlaodet i word format... er det normalt... og lige et spørgsmål til... hvordan får jeg taktikken ind i spillet så an bruge den...Smiley

er der slet ikke nogen der ved noget

Det er ikke normalt at den er i word-format.  crazy

Den skal være pakket i zip-format, så du kan udpakke den til mappen dokumenter/SI Games/FM2007/Tactics.

I spillet på taktikskærmen vælger du "tactics" -> "edit tactics" -> "import"  Thumbs Up

Så skulle den være lige til at vælge...

230017
Lilleputspiller
*

« Svar #84: 02 Dec 2006, 10:43 »

4 sæsoner med Brøndby og jeg bliver en mere og mere suværen mester for hvert år.
Desuden er jeg nået til kvartfinalen i CL, hvor jeg dog måtte strække gevær til Man Utd...

Jeg er også lige blevet dansk landstræner og ser meget frem til at afprøve taktikken dér!
Danmark skal afholde EM 2012 så det bliver i første omgang kun træningskampe  Smiley

kous
Gæst

« Svar #85: 02 Dec 2006, 11:14 »

mig dum... det kan jeg ikke finde ud af... tror jeg har sat og bøvlet med det i 30 min for jeg vi virkelig gerne prøve din taktik... jeg spiller i øjeblikket med B.I.F og det går ikke særligt godt... så deet ville bare lige være kanon med en god taktik...

cork
Lilleputspiller
*

« Svar #86: 02 Dec 2006, 15:31 »

Jeg kan heller ikke det til at kører med OB Skuffet Det ganske enkelt for svingende.

Gosser
Manager

« Svar #87: 02 Dec 2006, 15:36 »

Efter at have modificeret den, så den passer til mit hold, er den syg god Opstemt Jeg vinder og vinder, bortset fra i CL gruppespil Peace

Rumball
Reserveholdsspiller

« Svar #88: 02 Dec 2006, 17:01 »

Bademesterens Diamant 07-taktikker er så geniale at man skulle tro der var en bug ved dem Grin Opstemt

Brothers and sisters are natural born enemies! Like Englishmen and Scots! Or Welshmen and Scots! Or Japanese and Scots! Or Scots and other Scots! Damned Scots! They ruined Scotland!

GLÆDELIG JUL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

sheila
Juniorspiller
**

« Svar #89: 03 Dec 2006, 10:35 »

nu har jeg prøve din taktik med et hold fra conference Morecambe men taber hele tiden har lagt din taktik ind og spillet kampe men tabte på samlebånd  Huh er ikke den bedste til taktik håber i kan hjælpe mig

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 18 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010