home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 351 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2017
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  FC Nordsjælland
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: FC Nordsjælland  (Læst 10110 gange)
Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
FC Nordsjælland
« : 19 Feb 2017, 15:40 »


FC. Nordsjælland


Da der ikke var en tråd om denne klub, så valgte jeg at oprette en. Jeg er lige startet på savet. Har spillet 3 kampe i ligaen. Det er blevet til 3 sejre. 6-1 mod Viborg, 2-0 mod FCM og 3-1 mod FCK.

Jeg stiller op i en 4-2-3-1 og må sige den fungere rigtig godt. Jeg har hentet 2 spillere. Jens Odgaard og Heinrich Schmidtgal.

Jeg spiller med en transfer update som gør at alle transfer er opdateret, hvilket jeg bedst syntes om da det giver lidt ekstra til spillet.

Jeg vil komme med en opdatering af min spil, når jeg kommer længere hen i spillet.
Logged

H A L A   M A D R I D!

Desailly
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FC Nordsjælland
« Svar #1: 19 Feb 2017, 23:59 »

Jeg starter også op med FCN i de kommende dage....
Logged

DANzin22
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: FC Nordsjælland
« Svar #2: 20 Feb 2017, 10:35 »

Jeg er midtvejs i 1. sæson med FCN, og kommer med en opdatering efter sæsonen. Smiley
Logged

madso
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: FC Nordsjælland
« Svar #3: 20 Feb 2017, 15:40 »

Er i 3. sæson, hvilket har kastet en 3 og 2 plads af sig. Lige nu ligger jeg suverænt nr. 1 og har 6 point i el gruppespil.

Køb sead haksabanovic, virkelig god og har lige solgt ham for 50 mil til juventus
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: FC Nordsjælland
« Svar #4: 20 Feb 2017, 18:40 »

dejligt med andre der også er i gang med FCN.
Logged

H A L A   M A D R I D!

DANzin22
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: FC Nordsjælland
« Svar #5: 22 Feb 2017, 21:42 »

Det bliver kun en kort opdatering i denne omgang, men jeg vandt helt som ventet det danske mesterskab i 1. sæson med FCN. En stor skuffelse var det dog, at se mine reserver tabe i 2. runde af pokalturneringen, hvilket var dybt pinligt. Jeg er på nuværende tidspunkt over halvvejs i 2. sæson og fører ligaen stensikkert. Derudover er jeg i 4. runde i pokalen samt i kvartfinalen i Europa League. Jeg tabte dybt ufortjent i CHL playoff til Malmö over 2 kampe og målet var derfor klart. Jeg skulle videre fra Europa League gruppespillet, hvilket skete uden de store problemer. Et enkelt nederlag til Molde, hvorefter en række gode præstationer herunder 2 sejre over Milan førte til videre avancement for tigerne. I 1. Knockoutrunde blev Lyon besejret, hvorefter Milan endnu engang ventede. Jeg tabte 0-1 ude på et sent mål af Lukaku, hvorfor jeg var presset til at spille offensivt på hjemmebane fra start. Vi blæste Milan bagover fra start op satte os på kampen, hvilket nedenstående statistik tydeligt viser. Kampen skulle i straffespark efter, at holdet "kun" præsterede at vinde 1-0 på hjemmebane, hvilket jeg var en anelse skuffet over. Den nyindkøbte Sayouba gjorde fornem figur i målet og reddede 2 bolde, hvilket var nok til at sende tigerne videre til kvartfinalen i Europa League, hvor jeg nu skal møde Leverkusen...

Nedenstående screenshot er 1. sæson, næste billede viser returkampen på hjemmebane 2. Knockoutrunde i Europa League og nederste billede viser den nuværende sæson. (2. sæson)

* Skærmbillede 2017-02-20 kl. 23.06.32.png (204,43 KB - hentet 312 gange.)
* Skærmbillede 2017-02-22 kl. 21.39.47.png (95,77 KB - hentet 300 gange.)
* Skærmbillede 2017-02-22 kl. 21.42.38.png (942,35 KB - hentet 302 gange.)
« Seneste Redigering: 22 Feb 2017, 21:45 af DANzin22 » Logged

DANzin22
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: FC Nordsjælland
« Svar #6: 22 Feb 2017, 22:58 »

En skuffelse ud over det sædvanlige... Jeg vinder 3-2 på hjemmebane over Leverkusen i kvartfinalen i Europa League, hvilket ikke var nok, da jeg tabte 1-0 på udebane. Jeg kom foran 3-0 i den første kamp og styrede begivenhederne uden problemer, men med 10min igen sker det - mine solide forsvarsspillere serverer 2 bolde for Leverkusens angribere og så ender kampen 3-2. At ryge ud af Europa League på denne måde er ubeskriveligt. Eventyret i 2. sæson slutter med et kvartfinalenederlag i Europa League, hvilket naturligvis er en kæmpe overpræstation og et kæmpe resultat, men som manager er jeg dybt skuffet. Samlet set burde holdet have spillet sig i semifinalen uden problemer, da vi spillede væsentligt bedre end Leverkusen i begge kampe, og jeg kunne sagtens have scoret op til flere mål på udebane. Eventyret er slut og klubben må bygge på efter en flot sæson, såfremt manageren kan komme sig over skuffelsen...
« Seneste Redigering: 23 Feb 2017, 07:04 af DANzin22 » Logged

jonasba10
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: FC Nordsjælland
« Svar #7: 14 Apr 2017, 22:26 »

Det bliver kun en kort opdatering i denne omgang, men jeg vandt helt som ventet det danske mesterskab i 1. sæson med FCN. En stor skuffelse var det dog, at se mine reserver tabe i 2. runde af pokalturneringen, hvilket var dybt pinligt. Jeg er på nuværende tidspunkt over halvvejs i 2. sæson og fører ligaen stensikkert. Derudover er jeg i 4. runde i pokalen samt i kvartfinalen i Europa League. Jeg tabte dybt ufortjent i CHL playoff til Malmö over 2 kampe og målet var derfor klart. Jeg skulle videre fra Europa League gruppespillet, hvilket skete uden de store problemer. Et enkelt nederlag til Molde, hvorefter en række gode præstationer herunder 2 sejre over Milan førte til videre avancement for tigerne. I 1. Knockoutrunde blev Lyon besejret, hvorefter Milan endnu engang ventede. Jeg tabte 0-1 ude på et sent mål af Lukaku, hvorfor jeg var presset til at spille offensivt på hjemmebane fra start. Vi blæste Milan bagover fra start op satte os på kampen, hvilket nedenstående statistik tydeligt viser. Kampen skulle i straffespark efter, at holdet "kun" præsterede at vinde 1-0 på hjemmebane, hvilket jeg var en anelse skuffet over. Den nyindkøbte Sayouba gjorde fornem figur i målet og reddede 2 bolde, hvilket var nok til at sende tigerne videre til kvartfinalen i Europa League, hvor jeg nu skal møde Leverkusen...

Nedenstående screenshot er 1. sæson, næste billede viser returkampen på hjemmebane 2. Knockoutrunde i Europa League og nederste billede viser den nuværende sæson. (2. sæson)

Vandt det danske mesterskab helt som ventet? Cool Vis jeg var FCN må jeg indrømme at jeg havde regnet med en 6 plads, eller noget i den dur. Må jeg hører let om din måde at gribe sådan et middelmådigt hold an på som FCN? Og ikke mindst taktikken. For jeg et 100 på jeg ikke vil kun vinde mesterskabet med FCN på første huk
Logged

DANzin22
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: FC Nordsjælland
« Svar #8: 14 Apr 2017, 22:32 »

Vandt det danske mesterskab helt som ventet? Cool Vis jeg var FCN må jeg indrømme at jeg havde regnet med en 6 plads, eller noget i den dur. Må jeg hører let om din måde at gribe sådan et middelmådigt hold an på som FCN? Og ikke mindst taktikken. For jeg et 100 på jeg ikke vil kun vinde mesterskabet med FCN på første huk

Ja selvfølgelig! Jeg brugte en 4-4-2 med en smal diamant, hvor jeg lejede Kuki og Dalmonte. Det er egentlig bare et set up, hvor jeg holdte på bolden og flyttede den rundt i diamanten indtil Ingvartsen, Marcondes eller Kuki var spillet fri. Brugte den samme taktik med AGF, hvor jeg også vant pokalen i 1. sæson Thumbs Up
Logged

Bendtner_23
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Nordsjælland
« Svar #9: 14 Apr 2017, 22:40 »

I syvende sæson lykkedes det at vinde ligaen for tredje gang og en stor tak skal være til dette monster, som bombede helt sindsygt.


I Europa League har jeg haft en masse dårlige oplevelser, men i denne sæson lykkedes det at komme helt til semifinalen, hvor jeg tabte 1-0 samlet til Athletic Bilbao, hvilket er en skam, men sådan er det. Næste sæson er der oprustet en god del, så det forhåbentlig bliver til en videre oplevelse i Champions League, hvor Danmark lige nu ligger nr. 11 på koefficient listen, hvilket betyder 1 hold direkte i CHL gruppespil og 1 i kvalen, mens der er 3 hold i Europa League.
Logged

When I get sad, I stop being sad and be awesome instead

jonasba10
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: FC Nordsjælland
« Svar #10: 14 Apr 2017, 22:47 »

Ja selvfølgelig! Jeg brugte en 4-4-2 med en smal diamant, hvor jeg lejede Kuki og Dalmonte. Det er egentlig bare et set up, hvor jeg holdte på bolden og flyttede den rundt i diamanten indtil Ingvartsen, Marcondes eller Kuki var spillet fri. Brugte den samme taktik med AGF, hvor jeg også vant pokalen i 1. sæson Thumbs Up
Hvordan ser du et nyt hold an på? Nu kan jeg se her og på din blog (Som jeg stor fan af Smiley) At du god til at finde en god taktik til de verse hold. Altså jeg ved godt det først og fremmest handler om at se spillermatairlet an, men hvordan finder du frem til formationen? de helt nøjagtige roller osv? Jeg ender altid ud i en 4-2-3-1 formation, jeg vil gerne kunne prøve at tænke let bredere i stedet for at enden det samme igen og igen, har du nogle fif?  Grin
Logged

DANzin22
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: FC Nordsjælland
« Svar #11: 14 Apr 2017, 22:57 »

Hvordan ser du et nyt hold an på? Nu kan jeg se her og på din blog (Som jeg stor fan af Smiley) At du god til at finde en god taktik til de verse hold. Altså jeg ved godt det først og fremmest handler om at se spillermatairlet an, men hvordan finder du frem til formationen? de helt nøjagtige roller osv? Jeg ender altid ud i en 4-2-3-1 formation, jeg vil gerne kunne prøve at tænke let bredere i stedet for at enden det samme igen og igen, har du nogle fif?  Grin

Jeg har ikke nogen blog, tror du tænker på min tråd med Tenerife, men tusind tak for de fine ord! Fælles for mine taktikker er, at jeg altid tildeler samtlige spillere den individuelle spillerrolle, at de skal "presse mere" samt "tackle hårdere". Dette fungerer godt uanset om du spiller 4-3-3 eller 4-4-2, som jeg typisk gør. Angående spillerrollerne holder jeg dem altid simple, fordi det typisk giver bagslag at have mange forskellige roller på banen. I min 4-3-3-taktik benytter jeg mig eksempelvis af tre cm og undlader at gøre brug af f.eks. boldvindende midtbanespilere eller lign., men bare holder det simpelt. Derudover spiller jeg i et lavt tempo med korte afleveringer for paradoksalt nok at kunne flytte bolden hurtigt rundt på midtbanen og vente på, at en af mine angribere løber sig fri. I den forbindelse spiller jeg bolden op gennem midten og arbejder bolden ind i feltet, hvilket er en god kombination for at kunne centrere mit spil omkring mine teknisk gode midtbanespillere og vente på den rigtige chance. Dette ender typisk ud i massere af målchancer, og jeg går sjældent fra banen uden at score. Smiley
Logged

jonasba10
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: FC Nordsjælland
« Svar #12: 14 Apr 2017, 23:11 »

Jeg har ikke nogen blog, tror du tænker på min tråd med Tenerife, men tusind tak for de fine ord! Fælles for mine taktikker er, at jeg altid tildeler samtlige spillere den individuelle spillerrolle, at de skal "presse mere" samt "tackle hårdere". Dette fungerer godt uanset om du spiller 4-3-3 eller 4-4-2, som jeg typisk gør. Angående spillerrollerne holder jeg dem altid simple, fordi det typisk giver bagslag at have mange forskellige roller på banen. I min 4-3-3-taktik benytter jeg mig eksempelvis af tre cm og undlader at gøre brug af f.eks. boldvindende midtbanespilere eller lign., men bare holder det simpelt. Derudover spiller jeg i et lavt tempo med korte afleveringer for paradoksalt nok at kunne flytte bolden hurtigt rundt på midtbanen og vente på, at en af mine angribere løber sig fri. I den forbindelse spiller jeg bolden op gennem midten og arbejder bolden ind i feltet, hvilket er en god kombination for at kunne centrere mit spil omkring mine teknisk gode midtbanespillere og vente på den rigtige chance. Dette ender typisk ud i massere af målchancer, og jeg går sjældent fra banen uden at score. Smiley
Hovsa kom til at sameligne dig med @szukizek's blog: En Nordisk Rejse. Ved ikke lige hvad der sker for mig  Opstemt Men tusind tak for det nyttige svar, jeg vil prøve at tage det til mig  Smiley
Logged

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Nordsjælland
« Svar #13: 17 Apr 2017, 07:47 »

Hvordan ser du et nyt hold an på? Nu kan jeg se her og på din blog (Som jeg stor fan af Smiley) At du god til at finde en god taktik til de verse hold. Altså jeg ved godt det først og fremmest handler om at se spillermatairlet an, men hvordan finder du frem til formationen? de helt nøjagtige roller osv? Jeg ender altid ud i en 4-2-3-1 formation, jeg vil gerne kunne prøve at tænke let bredere i stedet for at enden det samme igen og igen, har du nogle fif?  Grin
Der er ikke andet for, end at prøve sig frem Smiley Lyder til du er vild med at have en midtbane med 3 CM, så går udfra du er til boldbesiddende fodbold.
Logged


GM10
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FC Nordsjælland
« Svar #14: 18 Apr 2017, 19:09 »

hvad er dine spilleroller i den diamant du kører Danzin !? Smiley.
Logged

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010