home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23280
  1 Bruger, 259 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofsjaipur
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2017
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  En ny æra.
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: En ny æra.  (Læst 2045 gange)
Younggun
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
En ny æra.
« : 15 Feb 2017, 20:32 »

Dette er min første blog nogensinde, så håber der er bare et par stykker eller tre som vil læse den og følge med.
Kom også gerne med kritik, ros som ris, mest ros  Wink
Jeg køre stadig det "gamle" FM 2016, hvilket jeg ikke håber ødelægger "oplevelsen" for jer.

Jeg er startet som tidligere fodboldspiller med international erfaring, 85 landskampe og kun 10 mål for Danmark. (dette har desværre ikke hold i virkeligheden  funny )

Jeg vil forsøge at krydre historien med både billeder og tekst. Der er samlet inspiration fra andre blogs her på siden, specielt den pengegriske manager (mener jeg den hedder).

Da jeg har familie og fuldtidsarbejde, håber jeg på én opdatering pr uge, mere skal I ikke forvente. Der vil uheldigvis nok komme en længere pause her i starten, da vi skal flytte og der er en del forsikringsskader, så vores hjem bliver en beboelsesvogn i indkørslen, uden computer!!  Forlegen Forlegen

Let the fun begin..


Som sagt min første blog. Grafikken bliver forhåbentlig bedre med tiden  Opstemt
« Seneste Redigering: 15 Feb 2017, 22:18 af Younggun » Logged

Younggun
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: En ny æra.
« Svar #1: 15 Feb 2017, 21:22 »

Børnene løber og leger på græsset i havevanderen, kalenderen siger juni og det gør solen for en gangs skyld også i lille Danmark. Jeg selv sidder på terrassen under parasollen og forsøger at blive nedkølet med en kop iskold lemonade, da telefonen på havebordet begynder at vibrere. Jeg ser at det er et udenlandsknummer, men genkender ikke områdekoden.

Hallo... Yes this is Jakob speaking.

Personen præsentere sig som Sportsdirektør Julie Vanden Stock. Heller ikke dette sagde mig spor.

Jeg havde været væk fra fodbolden i 1½ år, efter en skade havde tvunget mig til at stoppe i vinterpausen i en alder af 34 år, de 1½ år havde jeg brugt på de sidste træner licenser som manglede i samlingen, jeg var nemlig allerede begyndt at forberede mig på et job som træner/manager i de sidste år af min spillerkarriere, jeg havde dog ikke forventet et opkald fra udlandet skulle være min vej ind som manager, men havde derimod gjort klar til at følge superligaen tæt efter sommerferien, med henblik på et job i den bedste danske række.

Tilbage til Julie Vanden Stock og samtalen, der hurtigt drejede sig ind på min nyligt erhvervet kontinentalle pro licens. Julien Vanden Stock sad få dage før juni blev til juli her i sommeren 2015 og manglede en ny manager. Klubben havde fulgt min flotte spillerkarriere, men havde dog aldrig været tæt på at kunne købe mig fra af mine klubber i Tyskland, England eller Spanien. Det ville de nu se på om de kunne ændre på, ved at tilbyde mig jobbet som manager i klubben.
Julie Vanden Stock havde faktisk allerede booket plads på Brussels Airlines flynummer SN2258 næste dag kl 11:35.
Logged

Younggun
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: En ny æra.
« Svar #2: 15 Feb 2017, 21:49 »

Vi fik hurtigt pakket og næste formiddag forlod vi huset i Lyngby i taxa mod Københavns lufthavn, alle spændte på hvad  Vanden Stock og Brussel havde at byde på. Vanden Stock havde sendt en bil til at hente os ved ankomst til Brussel, og fik hurtigt fragtet til Constant Vanden Stock stadium.
Ja Vanden Stock navnet fylder meget i klubben. Constant var tidligere spiller i klubben, og han søn er i dag præsident.
Sportsdirektør Julie Vanden Stock mødte os med åbne arme, i øvrigt sammen med klubbens præsident Roger Vanden Stock, som også er Julie's far.

Vanden Stock og R.S.C. Anderlecht har travlt, meget travlt. Få dage før første træningskamp står de uden manager. Den tidligere manager mente ikke holdet var stærkt nok til at veksle sidste sæsons tredje plads til guldmedaljer i sæsonen 15/16. Kravet var klart fra Vanden Stock, genvind monopolet på mesterskabet på kort sigt, og det langsigtede mål er bring os tilbage til de glade dansker tider, hvor R.S.C Anderlecht var en del of toppen i de europæiske turneringer. Med sejre senest i 1983 i UEFA cuppen, og semifinaler i Europa cuppen/Champions league i henholdsvis 1982 og 1986.

Logged

Younggun
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: En ny æra.
« Svar #3: 15 Feb 2017, 22:01 »

Kontrakten blev underskrevet samme eftermiddag, med første arbejdsdag dagen efter, nemlig 1 juli 2015. Mens min kone og 2 børn tog hjem til Lyngby, for at pakke det mest nødvendige, startede jeg på træningsbanen tidligt om morgnen.

Ud over et stadion med 21.500 pladser kan klubben fremvise følgende faciliteter:




Efter en hurtig rundvisning var det tid til at kaste et blik på truppen, der af tidligere manager var vejet og fundet for let.
« Seneste Redigering: 15 Feb 2017, 23:03 af Younggun » Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010