home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 228 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2017
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  For Kongeriget Danmark AFSLUTTET
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: For Kongeriget Danmark AFSLUTTET  (Læst 9798 gange)
Jepved
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: For Kongeriget Danmark
« Svar #15: 16 Feb 2017, 12:50 »

Kamp 4. DANMARK - Polen



Jeppe Jørgensen - Landstræner

God formiddag. Jeg præsenterer startopstillingen for jer om lidt, også kan i stille spørgsmål. Kort om kampen vil jeg hurtigt sige, at vi føler os godt forberedt på Polen. Vi har terpet videomateriale, vi har analyseret og vi mener at vi har formularen der kan give os sejren. Formationen bliver en smule anderledes i dag, da vi vil prøve at overraske polakkerne.



Flemming Toft - TV2

Du har valgt Bendtner til startopstillingen, trods hans dårlige form. Du er ikke bange for at han falder igennem i så vigtig en kamp?

Jeppe Jørgensen - Landstræner

Jeg er klar over at det kan være lidt af en chance at tage, men Nicklas ved hvad der kræves af ham. Han har mange gange tidligere vist at han kan hæve hans niveau når han kommer hjem og spiller for landsholdet, og det ville ikke overraske mig hvis han blev afgørende i dag. Man kan jo håbe.

Per Frimann - 3+

Jeg bider mærke i din assymetriske formation. Jeg gætter på at du vil spille langs jorden og det hjælper på trekantspillet?

Jeppe Jørgensen - Landstræner

Per, jeg ved jo at du går meget op i dine trekanter, og i dette tilfælde har du fuldstændig ret. Vi vil prøve at spille fodbold med Polen. Bolden skal ned på tæppet, også vil vi se om vi kan spille os igennem deres forsvar. Til at krydre det, har jeg valgt to stærke mand-til-mand spillere på kanterne, der kan give os lidt uforudsigelighed.

Per Frimann - 3+

Hvor vigtig bliver midtbanen i dag?

Jeppe Jørgensen - Landstræner

Den bliver altafgørende. Det er vigtigt at Christian, Thomas og Pierre vinder slaget derinde, så vi får lov at kontrollere kampens tempo.

Allan Olsen - Ekstrabladet

Hvad har i arbejdet med for at stoppe en Lewandowski?

Jeppe Jørgensen - Landstræner

Robert Lewandowski er i en liga for sig, og ikke en type vi møder så tit, heldigvis. Jeg har bedt Simon og Andreas om at spille no-nonsens forsvarsspil. Kan de fordele bolden er det fint, men er der bare det mindste pres på dem, så er det ud af kommunen med bolden. Derudover er det selvfølgeligt vigtigt at Pierre og Thomas bakker med ned og støtter i de perioder af kampen hvor Polen har bolden.
Logged

FORZA JUVE!

Jepved
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: For Kongeriget Danmark
« Svar #16: 16 Feb 2017, 14:51 »

Bendtner's modsvar. DANMARK - Polen 2-1




Flemming Toft - TV2

Stort tillykke med denne kæmpe triumf! Du må virkelig være henrykt over hvordan tingene går?

Jeppe Jørgensen - Landstræner

Jeg kunne ikke have drømt om en bedre start. Jeg er stolt og glad på hele Danmarks vegne. Vi er godt på vej mod vores erklærede målsætning. Det er vigtigt at vi holder fokus og tager én kamp af gangen, så er jeg sikker på at vi kommer til VM.

Per Frimann - 3+

I får en drømmestart med Bendtner's scoring efter blot 20 sekunder. Det må have givet jer lidt ro?

Jeppe Jørgensen - Landstræner

Det er klart at sådan en start giver noget ro til holdet, og ikke mindst måske ryster Polen. Jeg synes at vi spiller en rigtig flot 1. halvleg, hvor vi virkelig har Polen nede i sækken. Polen får en lidt heldig scoring i 2. halvleg, men ellers føler jeg faktisk at vi er i kontrol gennem hele kampen.

Allan Olsen - Ekstrabladet

I får lukket ned for Lewandowski. Hvad var det i lykkedes så godt med?

Jeppe Jørgensen - Landstræner

Simon og Andreas spiller virkelig en af deres bedste landskampe, og giver ikke Lewandowski meget plads. Jeg tror at det er nøglen. Der var hele tiden én af dem som var tæt på ham, så han blev lukket fuldstændig ned i dag.

Allan Olsen - Ekstrabladet

Du må føle at vi er godt på vej til VM allerede?

Jeppe Jørgensen - Landstræner

Det ser rigtig godt ud lige nu, men jeg lader mig ikke blive revet med. Vi har stadig svære kampe der skal spilles, så lad os bevare roen, og fortsat tage én kamp af gangen.


Logged

FORZA JUVE!

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: For Kongeriget Danmark #12
« Svar #17: 20 Feb 2017, 08:54 »

Hvor er det fed læsning. Og dejlig flabet landstræner, så svare de trælse journalister godt igen Smiley HAHA!

Fedt at du ændre opstillingen hver gang, det har jeg aldrig selv prøvet, så spændende tilgang Smiley
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Jepved
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: For Kongeriget Danmark #12
« Svar #18: 23 Feb 2017, 16:40 »

Øv øv øv, jeg er ked af at måtte meddele, at grundet en geninstallering af mit windows, så er dette save væk, død og begravet Skuffet Skuffet Skuffet
Logged

FORZA JUVE!

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: For Kongeriget Danmark AFSLUTTET
« Svar #19: 24 Feb 2017, 07:31 »

Æv! Det var da trist! Det var ellers super fedt!

Inden formatering, altid tage backup Smiley Det er vigtigt, kan jeg huske fra min ungdom, hvor jeg formaterende computeren ret ofte Smiley
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010