home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 336 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2017
| |-+  Kategori: Træningsbanen
| | |-+  Hvordan fører man præstationerne i træningskampene med over til ligaen?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Hvordan fører man præstationerne i træningskampene med over til ligaen?  (Læst 3504 gange)
snaever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Hvordan fører man præstationerne i træningskampene med over til ligaen?
« : 13 Feb 2017, 21:14 »

Hej med jer. Jeg har et problem i FM17, som jeg har haft i mere eller mindre alle mine saves og det er virkelig frustrerende.

Det er sådan, at i mine træningskampene splitter jeg nærmest alle modstandere ad, hvad enten det er ringere, bedre eller hold på mit eget niveau. Alt er som det skal være og mit hold spiller som jeg gerne vil spille - jeg lukker ikke specielt mange mål ind og scorer i alle tilfælde flere mål end modstanderen.

Mit problem er så, at lige så snart de betydningsfulde kampe begynder, er det som om at mine spillere fuldstændig har glemt hvordan de spillede fodbold i pre-season. Ikke engang mod hold, som mit hold burde slå i ligaen kan de slå. Mit seneste eksempel er med Gladbach i den tyske Bundesliga. Godt nok har jeg ikke nået at spille mange betydningsfulde kampe, men dette mønstrer afspejler sig i mange af mine saves og jeg er ved at være træt af det.



Som I kan se her, fejede jeg al modstand af banen i Pre-Season, og slog endda Chelsea, som spillede med sine bedste spillere og jeg lukkede heller ikke mange mål ind, men i de sidste tre kampe har jeg lukket hele 9 mål ind - 5 af dem i kampen mod Ajax. Er der nogen der har nogle råd til hvordan jeg kommer dette problem til livs? Det frustrerer mig virkelig og er utroligt demotiverende..
Logged

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Hvordan fører man præstationerne i træningskampene med over til ligaen?
« Svar #1: 14 Feb 2017, 02:02 »

Bestemt noget af en kontrast hvad taktik kører du ? Smiley
Logged

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvordan fører man præstationerne i træningskampene med over til ligaen?
« Svar #2: 14 Feb 2017, 07:29 »

Kan det være noget med din preseason træning? Kan de taktikken 100%, er de for trætte eller sådan noget...?
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Hvordan fører man præstationerne i træningskampene med over til ligaen?
« Svar #3: 14 Feb 2017, 07:45 »

Jeg synes måske lige du skal give det et par kampe mere - at tabe 4-5 til Ajax på udebane er vel ikke som sådan et forfærdeligt resultat. Det eneste jeg kan vurderer at være skidt er nederlaget til Augsburg, ellers er det jo sandsynligt nok at du kan få de øvrige resultater. At du slår Chelsea i en træningskamp, kan jo lige så meget være fordi de ikke er i træning endnu.

De øvrige træningskampe var jo ikke hold af prangende karakter, så alt andet end lige mener jeg ikke det er så usædvanlige resultater.

Hvis der skulle være problemer er jeg tilbøjelig til at give b0nb0n ret - træthed og eventuelt manglende fuldt kendskab til taktikken?
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

snaever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvordan fører man præstationerne i træningskampene med over til ligaen?
« Svar #4: 14 Feb 2017, 09:02 »

Jeg kører en 4-4-2 - har ikke mulighed for at lægge screenshot op lige nu. Mine spillere har ikke været trætte, i hvert fald ikke nok til at de bør tabe mod Augsburg. Deres kendskab til taktikken er meget tæt på at være fuldendt, men er der ikke 100 % endnu. Jeg er også klar over at jeg ikke har spillet mange betydnindsfulde kampe endnu, men som jeg skrev i mit første indlæg, så har jeg haft disse situationer før. Et eksempel var at jeg vandt i alle mine træningskampe - igen mod blandede modstandere og jeg vandt ikke de første 7-8 betydningsfulde kampe, selvom spillernes moral og kendskab til taktikken faktisk var fuldendt..
Logged

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010