home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 421 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2017
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  Bliver aldrig sat i forbindelse med nyt job
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Bliver aldrig sat i forbindelse med nyt job  (Læst 2992 gange)
Saxdreng
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Bliver aldrig sat i forbindelse med nyt job
« : 25 Jan 2017, 14:54 »

Hej med jer Freak$!

Har et savegame kørende med Hajduk Split i Kroatien. Startede helt fra bunden (uden job, uddannelse og serie 6 spiller). Først fik jeg et job i Sverige (FC Rosengården) sidenhen i den næstbedste række i Kroatien (Zagreb) og nu i den noget større klub Zagreb. Jeg er i 2021 og den eneste måde jeg har kunne få nyt job på, er selv ved at ansøge om dem. Det er selvom jeg rykkede op med både Rosengården og Zagreb. Og nu har jeg kurs mod mesterskabet og røget ud efter 1 runde i Europa league i foråret (efter gruppespil som jeg vandt).

Min kontraktudløber til sommer, og jeg vil da mene at jeg snart burde få nogle følere i fht nyt job. Jeg har kommet op på kontinental B i uddannelse nu og har 2 stjerner i omdømme.

Hvad har I af erfaringer med at blive "opdaget" som klubbens nye træner? Synes altid at det er mig som evt skal kontakte andre klubber.
Logged

"Hvis du var en ludobrik, var du så slået hjem nu?"

Piradio
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Bliver aldrig sat i forbindelse med nyt job
« Svar #1: 25 Jan 2017, 15:23 »

Min erfaring er at der skal guld i pokalskabet. Jeg har spillet 11 sæsoner med Brønshøj, blev nr. 2 i superligaen 3 sæsoner i træk, men det var først der jeg vandt, det væltede ind med tilbud.
Logged

Wir sind Zecken, Asoziale Zecken,
Wir schlafen unter Brücken, Oder in der Bahnhofsmission...

LucasLeiva
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bliver aldrig sat i forbindelse med nyt job
« Svar #2: 25 Jan 2017, 15:46 »

Skal lige sige, at jeg ikke ejer hverken FM16 eller 17. Men tænker måske det kunne være at du "kun" har B-licens endnu.
Logged

Kolo Abib Touré

Saxdreng
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Bliver aldrig sat i forbindelse med nyt job
« Svar #3: 26 Jan 2017, 11:55 »

Skal lige sige, at jeg ikke ejer hverken FM16 eller 17. Men tænker måske det kunne være at du "kun" har B-licens endnu.

Det er den næsthøjeste licens man kan få. Dvs der er mange trænere derude, som ikke er oppe i den kategori endnu. Det er kontinental B-licens og ikke national B-licens jeg har.
Logged

"Hvis du var en ludobrik, var du så slået hjem nu?"

Forlan
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Bliver aldrig sat i forbindelse med nyt job
« Svar #4: 26 Jan 2017, 12:27 »

Jeg spiller med et møghold i Belgien hvor jeg har rykket op 2 gange på 3 år... Er i den øverste række nu som midterhold.. Dvs jeg er 3,5 sæson henne og nu får jeg tilbud om samtaler hele tiden...

Jeg har mange ligaer med, så der er mange klubber som står uden træner.. Tror jeg er blevet inviteret til samtaler over 30 gange efter jeg er rykket op.. Bl.a. Sion, Grashoppers, Hiberbien, Rangers, Randers, Silkeborg, Ried, Mattersburg, Zwolle, Roda og hold fra Kroatien, Serbien, Polen, Ukraine og selvfølgelig andre hold fra Belgien..

Jeg syns det er mega træls for det stopper spillet fra at gå videre hele tiden og jeg er ikke interesseret i dem.. Jeg spiller med 20-25 ligaer (ikke de 5 store). Ved ikke om det har nogen betydning..

Så det er ikke et problem jeg kan genkende.
Logged

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bliver aldrig sat i forbindelse med nyt job
« Svar #5: 26 Jan 2017, 17:52 »

Hvad har I af erfaringer med at blive "opdaget" som klubbens nye træner? Synes altid at det er mig som evt skal kontakte andre klubber.

Jeg synes det er meget forskelligt fra spil til spil, da jeg startet fra bunden i England, væltede det ind med tilbud. Men pt er jeg i Danmark og arbejder min vej op, har jeg selv skulle søge samtlige job.
Logged


pati924
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Bliver aldrig sat i forbindelse med nyt job
« Svar #6: 26 Jan 2017, 21:07 »

jeg syntes også det svinger helt vildt. jeg har spillet med Dynamo Moskva i 13 sæsoner, lige startet på den 14. og mit første job tilbud kom i 13. sæson trods 8 mesterskaber, 4 pokal titler, 4 supercup titler og en CHL titel.
mens jeg i et spil med OB, fik tilbud efter første sæson. samme manager profil i begge.
Logged

Robberman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bliver aldrig sat i forbindelse med nyt job
« Svar #7: 27 Jan 2017, 09:41 »

Det er den næsthøjeste licens man kan få. Dvs der er mange trænere derude, som ikke er oppe i den kategori endnu. Det er kontinental B-licens og ikke national B-licens jeg har.

Det er ikke helt rigtigt, du glemmer der også er kontinental Pro-licens.
Logged

He cheats! he dives! he hates the Jackson 5, Luis Suarez, Luis Suarez

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010