home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  2 Brugere, 404 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2017
| |-+  Kategori: Træningsbanen
| | |-+  Plug & play taktik!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Plug & play taktik!  (Læst 5903 gange)
Sinno
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Plug & play taktik!
« : 11 Jan 2017, 20:58 »

Godaften freaks!  Wink

Jeg er efterhånden nået til en punkt, hvor jeg simpelthen ikke ved hvad jeg skal gøre! Jeg bruger ærligt stort set kun taktikker fra andre, altså plug&play stilen. Ved at de fleste klart syntes det er federe selv at skabe en taktik, som man rigtig kan være stolt af!

Jeg efterspørger derfor jeres taktikker, som jeg kan bruge, hvis i altså vil af med dem?!
Har fundet flere gode rundt omkring, men ikke nogen med større og længerevarende succes.  Rullende Øjne
Logged

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Plug & play taktik!
« Svar #1: 11 Jan 2017, 21:29 »

Der er en hel masse taktikker på Steams workshop, hvor jeg har haft succes med dem der passer til den måde jeg også selv vil spille på da jeg heller ikke kan få succes med dem jeg selv laver
Logged

Tidligere: Baloo38

whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Plug & play taktik!
« Svar #2: 11 Jan 2017, 21:38 »

For at være ærlig, så tror jeg ikke, at plug & play kan bruges som længerevarende succes i FM17. Jeg har kørt alt over i én sæson og nærmest brugt identisk hold og taktik sæsonen efter, hvor den så ikke virker ligeså godt. Jeg er selvfølgelig godt klar over, at dette ikke er tilfældet ved samtlige taktikker, men jeg tror på, at små, konstante ændringer er nøglen til succes Smiley
Logged

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Plug & play taktik!
« Svar #3: 11 Jan 2017, 21:47 »

For at være ærlig, så tror jeg ikke, at plug & play kan bruges som længerevarende succes i FM17. Jeg har kørt alt over i én sæson og nærmest brugt identisk hold og taktik sæsonen efter, hvor den så ikke virker ligeså godt. Jeg er selvfølgelig godt klar over, at dette ikke er tilfældet ved samtlige taktikker, men jeg tror på, at små, konstante ændringer er nøglen til succes Smiley

jeg skifter personligt også til en ny ca hver sæson da jeg har "luret" at det er der modstanderne begynder at lure den
Logged

Tidligere: Baloo38

cartoon
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Plug & play taktik!
« Svar #4: 12 Jan 2017, 15:16 »

For at være ærlig, så tror jeg ikke, at plug & play kan bruges som længerevarende succes i FM17. Jeg har kørt alt over i én sæson og nærmest brugt identisk hold og taktik sæsonen efter, hvor den så ikke virker ligeså godt. Jeg er selvfølgelig godt klar over, at dette ikke er tilfældet ved samtlige taktikker, men jeg tror på, at små, konstante ændringer er nøglen til succes Smiley

har kørt med den sammen taktik i efterhånden 6 sæsoner uden problemer....
Logged

Husted6950
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Plug & play taktik!
« Svar #5: 13 Jan 2017, 00:48 »

havde samme problemer sidste år men så faldt jeg over taktikken som ham her har lavet Smiley
den virkede ved 16 og virker ligeså godt her i 17 Wink

http://www.footballmanagerstory.com/best-fm-2017-tactics-darrens-devastating-4-1-2-3-2-0/
Logged

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Plug & play taktik!
« Svar #6: 13 Jan 2017, 09:34 »

Jeg har den erfaring at hvis jeg holder samme taktiske filosofi og opstilling, sæson efter sæson, så forsvinder mine resultater fordi modstanderne regner det ud. Jeg tror derfor ikke Plug and play virker.

Det vigtige er at ikke forvente resultater med det samme i din taktik, fordi hvis nu spillerne ikke kender den eller nogle af aspekterne, jamen så producerer de bare ikke de resultater som man måske ønsker. Jeg har altrid tre strategier. Den første minder om noget holdet har kørt, så jeg forhåbentlig kan undgå et for stort dyk i resultaterne mens de vender sig til mig som manager. Derudover har jeg to strategier som minder mindre og mindre om det system de har kørt, for at få lært dem noget andet.

Hvis du dog vil have en taktik og spillestil lært hurtigt, så kan du give det alle pladserne under taktik, så lærer dine spillere det hurtigere, og vil måske have større sandsynlighed for at lave bedre resultater når taktikkerne forstås

Til sidst vil jeg dog sige at hvis man googler lidt rundt på netter, kan man finde virkelig mange taktikker som virker til forskellige hold - husk dog på at hvert spil er forskelligt, så det er ikke sikkert den lige skaber samme succes til dig som vedkommende der har lavet den
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Plug & play taktik!
« Svar #7: 13 Jan 2017, 11:01 »

Jeg synes det virker. Hvis man finder en taktik der passer til ens spillere, og sørger for at spille minimum 10 træningskampe, gerne flere. Så taktikken kommer ind under huden.
Plus man har den i alle 3 slots(som udgangspunkt), og træner taktik i træningen indtil truppen kender den fuldt ud.

Så jo det virker, men ja - hvis man bruger dem sæson efter sæson, er der risiko for at modstanderen regner det ud.
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Plug & play taktik!
« Svar #8: 20 Jan 2017, 16:18 »

havde samme problemer sidste år men så faldt jeg over taktikken som ham her har lavet Smiley
den virkede ved 16 og virker ligeså godt her i 17 Wink

http://www.footballmanagerstory.com/best-fm-2017-tactics-darrens-devastating-4-1-2-3-2-0/

Må nok sige at denne taktik starter rigtig godt.
Har døjet med mange 1 måls nederlag i sæsonen og prøvede så denne.
Første kamp ender 5-0 og kontrollerede hele kampen.

I bliver nød til at kopier linket manuelt, tror der en fejl på FMFreaks lige nu.
footballmanagerstor y.com/best-fm-2017-tactics-darrens-devastating-4-1-2-3-2-0/
Logged

hoeven
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Plug & play taktik!
« Svar #9: 27 Jan 2017, 18:13 »

« Seneste Redigering: 27 Jan 2017, 18:17 af hoeven » Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010