home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 366 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2017
| |-+  Kategori: Challenges
| | |-+  Fortæl om din personlige challenge
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] Udprint
Forfatter Emne: Fortæl om din personlige challenge  (Læst 17910 gange)
Robberman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fortæl om din personlige challenge
« Svar #30: 30 Mar 2017, 21:40 »

Min challenge:

Du vælger frit din startklub mellem: Watford, Stoke, Bournemouth, Hull, C.Palace eller Burnley.

På max 5 år skal du opnå følgende:
2 mesterskaber
2 FA cup sejre
Du SKAL slutte over Everton hvert år.

Følgende regler skal overholdes:
Du på MAX købe 4 spillere på en sæson, så der skal virkelig overvejes hvem der skal til klubben.
Du skal have overskud på transferkontoen i hvert år.



CHALLENGE KLARET!!!!
ENDELIG! Efter flere mislykkedes forsøg og at have bandet Stoke (valgte Stoke ud af de andre alternativer jeg var stillet da de havde størst potentiale rent spillermæssigt IMO) langt væk flere gange, er det endelig lykkedes mig at klare min personlige challenge.

Største udfording lå klart i at have overskud på transfer-fronten hver sæson, ligesom at jeg kun måtte hente 4 spillere hver sæson. Tilnævnelsesvis er jeg også til delvis heldig og ikke mindst ”lettet” over at have klaret denne challenge i denne sæson, da min trup er blevet ualmindelig tynd, og jeg ikke kunne sælge flere spillere, og derved ikke få overskud til at købe nye …
Jeg mistede derudover en af mine stjerner (Federico Bernardeschi) til Barcelona i slut Januar da de udløste hans 56 millioner euro frikøbsklausul. Så tænker i sikkert ”hey, så kan du købe en spiller til samme penge og stadig have overskud på transfer-fronten!” Men nej desværre, havde allerede hentet alle 4 spillere denne sæson, så har været ret heldig ikke at løbe ind i slemme skader her i sidste halvdel af sæsonen.

Et andet dog væsentlig punkt jeg havde held var ungdomsintaket, hvor jeg fik særligt 2 store talenter. Denne challenge ligger dog ikke op til at man kan udvikle talenterne, men ikke desto mindre blev den ene af dem solgt videre for en pæn sjat penge, hvilket gjorde jeg kunne hente nye spillere.

Klubbens helt store stjerne – og bedste køb sammen med Keita – var Belotti. Den man har ene og alene klaret den her challenge for mig, hold nu fest hvor er han lige så god som i virkeligheden.


OBS OBS OBS. Før i går i krig med nedenstående screenshots, så var jeg ikke klar over at Stoke inden spillets begyndelse hr en aftale på plads med en finsk spiller, og derfor fremgår det at der blev hentet 5 spillere i stedet for de tilladte 4. Jeg anede intet om det, og han blev fyret 15 minutter efter hans ankomst til klubben for at vise at jeg ikke ville bryde reglen om kun at måtte hente 4 spillere.

https://billedeupload.dk/images/ULtzO.jpg
https://billedeupload.dk/images/ap2G0.jpg
https://billedeupload.dk/images/j5mY3.jpg
https://billedeupload.dk/images/lQz89.jpg
https://billedeupload.dk/images/POiIU.jpg
https://billedeupload.dk/images/mwFB2.jpg
https://billedeupload.dk/images/qy7o2.jpg
https://billedeupload.dk/images/AIda.jpg
https://billedeupload.dk/images/01ca4.jpg

Er der noget eller nogen i kunne tænke jer at se yderligere screenshots af, så giver i bare lyd  Smiley
« Seneste Redigering: 30 Mar 2017, 21:45 af Robberman » Logged

He cheats! he dives! he hates the Jackson 5, Luis Suarez, Luis Suarez

Guti14
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Fortæl om din personlige challenge
« Svar #31: 01 Apr 2017, 10:34 »

38 mio euro for Butland i 2020? :-)

Og det er satme stærkt klaret Robberman, virkelig flot!!
Logged

Robberman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fortæl om din personlige challenge
« Svar #32: 01 Apr 2017, 13:09 »

38 mio euro for Butland i 2020? :-)

Og det er satme stærkt klaret Robberman, virkelig flot!!

Haha ja jeg var også lidt overrasket, og havde faktisk besluttet mig for ikke at sælge ham! Så da Liverpool bød hans grundværdi, satte jeg den bare til 40 millioner euro, og da de så var "up for graps" så ville de gudhjælpe give 38 millioner for ham! Jeg fik også gode penge for Diouf af Liverpooli første sæson, og han floppede helt vildt  funny

Jeg takker og bukker, Liverpool!

https://billedeupload.dk/images/cSREl.jpg

EDIT:

Glemte det du spurgte om: https://billedeupload.dk/images/tnBf3.jpg
« Seneste Redigering: 01 Apr 2017, 13:11 af Robberman » Logged

He cheats! he dives! he hates the Jackson 5, Luis Suarez, Luis Suarez

pati924
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Fortæl om din personlige challenge
« Svar #33: 06 Apr 2017, 18:41 »

så vil jeg fortælle lidt om min nye challenge, en lidt svære end den første

Du skal få Skandinavien til at være et fodboldområde, som andre ikke blot trækker på smilebåndet af - I løbet af din karriere skal du få en klub fra både Norge, Sverige og Danmark til enten kvartfinalen i CL eller semifinalen i EL.

Der er ikke nogle specielle regler for indkøb, dog skal du mindst have 5 spillere fra dit hjemland i startopstillingen i alle kampe.

Du kan vælge mellem følgende startklubber:

Silkeborg, Lyngby, AGF eller Viborg.

Når du har gennemrørt med din Danske klub, skal du i gang med at søge ledige trænersæder i de 2 lande :-)

Du har max 25 år til at gennemføre opgaven.


Challenge:

•   Opret dig som manager i Silkeborg, Lyngby, AGF eller Viborg.

•   Hav altid 5 spillere fra hjemlandet i startopstillingen

•   Du har kan rykke videre når du har nået en kvartfinale i CL eller en semifinale i EL med klubben


Jeg har valgt Lyngby Boldklub, som har en rigtig spændende trup fra starten, dog er de i nogle økonomiske problemer som gør min ageren på transfermarkedet mildest talt umulig.

Jeg har forsøgt mig med en 4-4-2, hvor jeg spiller standard og fleksibelt, helst ville jeg dog have spillet en mere offensiv form for fodbold, men mine midtbane spillere er simpelthen så defensive som noget kan være, så jeg har holdt mit fokus på solidt fodbold med mange mand bag bolden, en target mand og en lille væver angriber, samt 2 fløje der har nogle ret frie roller.
Af gode grunde er der ikke hentet nye spillere til, og da jeg vil få usandsynligt lidt penge ud af et salg af mine spillere har jeg valgt at bevare truppen som den er.

planen er at hente gratis spillere til med tiden, så jeg ikke udfordre økonomien alt for meget.
Jeg har på forhånd snydt lidt og allerede spillet 17 kampe af sæsonen, og det er gjort med rigtig god stil i starten af sæsonen, da jeg efter de første 13 kampe lå nr. 1 og dermed fulgte en masse præmiepenge, jeg er dog faldet lidt efter 13. spillerunde. mange skader har gjort det rigtig svært for mig at følge op på min flotte start på ligaen, og har gjort at BIF har overhalet mig og FCK er lige i hælene på mig. point høsten efter 17 kampe lyder på 36 point hvilket giver et snit på lige over 2. pr kamp som er noget over hvad jeg havde forventet.

fremtiden vil forhåbentlig bringe mig en fin point høst så jeg kan slutte i mesterskabs spillet og dermed få en fin økonomisk bonus frem til næste sæson, og så vil der forventeligt komme et salg af Kjær da han er godt eftertragtet rundt omkring i europa.
Logged

KrookDale
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fortæl om din personlige challenge
« Svar #34: 21 Apr 2017, 10:01 »

Citat
Så vælger vi fodsporet til Eddie How til dig.. du skal nemlig starte et spil med Bournemouth op. I din tid i klubben skal du vinde både mesterskabet og 2 pokalturneringer, udover dette skal du have udviklet en spiller (Som kommer fra din Ungdomsafdeling) og solgte gutten for mindst 100 mio. kroner.

Du har max 8 år til at gennemføre denne challenge.

Så er det tid til en bette opdatering på min challenge.

Jeg tog over efter Eddie Howe i sommeren 2016, og nærmer mig nu sommeren 2019, med kun 5 kampe tilbage. Det går rigtigt fint, og jeg skal bare vinde en af mine 3 resterende ligakampe for at ende på den CL-givende 4. plads.

Holdet er hamrende homogent, der er god kemi og ingen svage punkter, men til gengæld også begrænset med superstjerner. Benik Afobe er det nærmeste jeg kommer på en superstjerne, og han vandt da også både topscorertitlen og Golden Boot sidste sæson, hvor han overtog efter Callum Wilson der ønskede nye græsgange. Benik Afobe er vurderet på stats ikke værdens bedste angriber, men han har et meget particular set of skills der gør ham til et mareridt for folk som mine modstandere (som ene mand på toppen). I år får han desværre ikke den titel, da skade og rotation grundet EL har betydet færre kampe til ham. I stedet går topscorer titlen på imponerende vis til Felipe Anderson, der fra en plads på venstrekanten har formået at score 25 mål i ligaen, en præstation der har sikret Tottenham en ret sikker 1. plads.

Ift. at nå mine mål er jeg optimistisk, jeg har en lille håndfuld talenter på udlån til diverse klubber - en sæson mere og så burde de være klar til at gøre en forskel. Kuki tror jeg bliver god i mit game og Maximiliam Romero som jeg også købte i 1. transfervindue ligner også en kommende stjerne, grundet de håbløse regler for arbejdstilladelser i FM2017 er det dog tvivlsomt om det bliver for Bournemouth. Det helt store issue er at sælge en mand fra egen ungdomsafdeling til 100 mio. Bournemouths ungdomsafdeling hiver virkeligt det argeste skrald op sæson efter sæson, på trods af at jeg nærmest camperer uden for bestyrelseslokalet med det formål at få dem til at forbedre min ungdomsrekruttering .

Jeg har været en solid wheelerdeeler i dette game, hvilket nok har været kraftigt medvirkende til at sikre top4 efter 3 sæsoner. Mange spillere er kommet billigt eller gratis til, mens aldrende spillere er blevet afskibet til en solid pris lige før deres pris begyndte at falde.

Jeg er i denne sæson i semi-finalen i EL, hvor jeg nok har haft en forventning om at det skulle slutte, da jeg trak Man City. Efter 1. kamp er jeg dog blevet en anelse mere optimistisk.

Bournemouths lidet imponerende stadion er i øvrigt blevet udvidet af to omgange, så det nu har nået dobbelt størrelse ift. de 11k pladser man har i starten.

Der kommer nok ikke til at gå 3 sæsoner før næste opdatering.
« Seneste Redigering: 21 Apr 2017, 10:04 af KrookDale » Logged

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Sider: 1 2 [3] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010