home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 426 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2017
| |-+  Kategori: Challenges
| | |-+  Fortæl om din personlige challenge
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Fortæl om din personlige challenge  (Læst 17911 gange)
Guti14
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Fortæl om din personlige challenge
« Svar #15: 21 Dec 2016, 20:03 »

@Kenitho

Hvis det ikke er en som du har hentet, så er han okay.
Logged

Kenitho
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Fortæl om din personlige challenge
« Svar #16: 21 Dec 2016, 20:05 »

@Kenitho

Hvis det ikke er en som du har hentet, så er han okay.

Han er kommet gennem ungdomsrekruttering en - men er jo ikke fransk, som du skrev, så blev i tvivl..
Logged

pati924
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Fortæl om din personlige challenge
« Svar #17: 22 Dec 2016, 19:53 »

Efter en lille pause grundet jule travlhed, er jeg nu på jagt efter mesterskaber i Moskva..

Her er jeg godt igang med 5. sæson så er altså snart 1/3 igennem min challenge

Jeg har indtil nu opnået 1 russisk mesterskab så jeg er lidt bagud.
Der har også været nogle bump på vejen.
økonomien har til tider været dybt elendig, hvilket har gjort min klub i flere omgange har solgt mine vigtigste spillere. som gav udslag i 4. sæson da jeg var snublende tæt på et mesterskab, men lige efter Zenit i tabellen.

Jeg har blandet kortene lidt og har valgt at opsnuse alt det talent jeg kan i de konkurrerende klubber for derefter at udvikle dem selv. så jeg har pt. den laveste gennemsnits alder i truppen, hvilket også har givet sig til udtryk i starten af sæsonerne, hvor jeg er yderst ustabil.
derudover har jeg fået et søskendepar op igennem mit eget akademi, hvor især den yngste har gjort sig godt bemærket, og har i en alder af bare 19 år har besat den defensive midtbane, hvor han har forvist Alan Dzagoev til bænken. der har heldigvis ikke været bud efter ham fra udlandet endnu da jeg frygter han hurtigt kunne ryge for en spot pris.

Samtidig har jeg haft problemer i angrebet min topscore fra min mesterskabs sæson fyldte 30 og så mig nødsaget til at skyde ham af hvis bare lidt penge skulle hentes på ham, så jeg fandt mig en erstatning med vanvittige stats, en kinesiske 19 årig som har bombet for både sin klub (Santos) og for sit landshold, men han har skuffet fælt i Rusland, jeg håber stærkt på han bare skal vænne sig til klubben og landet for han er klart mit dyreste indkøb.

Og så min største hæmsko, alle agenter vil have forhandlet frikøbsklausuler ind i spillernes kontrakter, hvilket vil sige at kæmpe profiler/talenter kan ryge for en slik. mit største offensive talent til dato smuttede for den nette sum af 39 milioner til Atletico Madrid.
så det er til tider svært at have kontinuitet i truppen, da de enten bliver solgt på grund af klausuler eller fordi min bestyrelse sælger ud.
Logged

pati924
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Fortæl om din personlige challenge
« Svar #18: 22 Dec 2016, 23:55 »

5. sæson blev færdigspillet og det blev både en succes men virkelig også en skuffelse...

Jeg fik virkelig truppen til at fungere efter vinterpausen. jeg tweakede lidt på taktikken, da jeg havde nogle modsigende punkter jeg ønskede opfyldt. da jeg i nogle instrukser lagde op til at være boldbessiddende mens andre var det udelukkende kontra/pres baseret. dette blev ændret i vinterpausen og hvilken hjælp det gjorde.
i sæsonens sidste 18 kampe vandet jeg 11 og spillede 7 uafgjort. desværre kun nok til en tredje plads, hvilket er den trælse del ved det.. men jeg vandt derimod pokal turneringen hvilket også gjorde at mine spiller priser steg gevaldigt. min dyreste spiller var før pokal finalen på 57.5 milioner kr. hvor den dyreste nu er på 112 milioner. kr.

så virkelig en forbedring. nu skal der bygges på til næste sæson og med et transferbudget der lyder på svimlende 222 milioner er der virklig plads til at gå på shopping.
Logged

Kenitho
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Fortæl om din personlige challenge
« Svar #19: 26 Dec 2016, 08:48 »

3. sæson færdigspillet.

I den sidste kamp blev 5. pladsen og dermed Europa League kvalifikationen sikret, så der er godkendt sæson fra bestyrelsens side.

På transfersiden skete der følgende i indeværende sæson:
Ind:
Rooney (lejet i United)
Kurt Zouma (Lejet i Chelski)
Pierre-Emile Højbjerg (Lejet i United)
Chris Smalling (United)
Ruben Duarte (United)

Op til den nye sæson har jeg sikret mig Depay, som havde kontraktudløb. Derudover får jeg James Wilson på fri transfer.

Satser snart på mit hold er klar til at gå efter pokalturneringen, men jeg bliver udfordret på titlen...

4 sæsoner tilbage af udfordringen....
« Seneste Redigering: 26 Dec 2016, 09:07 af Kenitho » Logged

Kenitho
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Fortæl om din personlige challenge
« Svar #20: 29 Dec 2016, 04:56 »

Færdig med 4. sæson og hvilken en af slagsen...

I ligaen slog vi flere klubrekorder undervejs, men PSG var stadig for stærke.. de vandt med 5 point ned til os. James Wilson var enestående i sæsonen.

Ligacuppen og Den franske pokalturnering blev vundet dog med besvær undervejs og flere straffesparkskonkur rencer, så første delmål er nået, hvilket giver mig 3 sæsoner til at få mesterskabet i hus.

Op til den nye sæson mister vi desværre Rojo, som valgte pengene i Kina - dog frigør det lidt i budgettet som er meget stramt for tiden. Heldigvis har vi 5-7 talenter som er på U20 landsholdet og en vigtig del af truppen.
Logged

Fynbo
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: Fortæl om din personlige challenge
« Svar #21: 02 Jan 2017, 17:04 »

DEL 1:
Du vælger mellem Horsens, Tromsø, Halmstad eller PS Kemi, her skal du vinde mesterskabet og kvalificere dig til et CL eller EL gruppespil, før du skal i gang med DEL 2.

DEL 2:
Den sidste del er lidt svære, du skal søge de jpb du ønsker og finde en klub, som IKKE har deltaget i CL de sidste 15 år. Denne klub skal du gøre til den altdominerende klub i landet, du skal opnå følgende:

4 mesterskaber inden for en 5 årig periode (Ikke nødvendigvis de første 5 år du er der)
4 pokaltitler i alt
Mindst 5 spillere på en årets hold kåring
Have mindst 4 spillere i start opstillingen på U21 landsholdet i det land hvor din klub ligger

Sideløbende med din klub karriere, så skal du vinde enten VM eller EM med et U21 landshold.





1. Sæson

Datoen siger 8. Juni 2017 og anden sæson skal til at begynde for Horsens, med en træningskamp mod HB Køge. Jeg sidder og kigger tilbage på resultaterne det seneste år. Hvor det blev til 11 sejr i de første 26 Superliga kampe, det betød også at AC Horsens var at finde i Mesterskabsgruppen. Her blev det dog kun til 4 sejr, og Horsens måtte se klubben ende på en flot 5. plads.



Logged

Kenitho
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Fortæl om din personlige challenge
« Svar #22: 07 Jan 2017, 21:00 »

En vanvittig 5. sæson i det franske.

Endelig blev titlen vundet og en vild sidste kamp. Den skulle vindes, min målmand redder et straffespark og titlen ender i Saint-Etienne for første gang side 1981.

Derudover blev Pokalturneringen og Ligacuppen vundet i 4. sæson som før nævnt.







Truppen:



Logged

pati924
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Fortæl om din personlige challenge
« Svar #23: 08 Jan 2017, 16:01 »

Jeg er godt igang med 8. sæson og er blevet en dominerende faktor i Rusland. økonomien er fantastisk, jeg har det bedste omdømme i hele nationen..
Jeg har dog mine problemer, russiske spillere med den nødvendige kvalitet er simpelthen umuligt at snuse op for penge.
jeg har indtil nu vundet ligaen 3 gange, pokalen 1 gang og super cup'en 2 gange.
så jeg er godt med i det nationale, men internationalt kan jeg ikke stå distancen, mine bedste spillere "flygter" væk fra klubben, sjældent jeg kan holde på mine top spillere mere end 2 sæsoner.
Så jeg føler mig presset i Europa, men nationalt er jeg fortrøsningsfuld
Logged

pati924
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Fortæl om din personlige challenge
« Svar #24: 16 Jan 2017, 15:55 »

Så er jeg godt igang med 11. sæson. og der er sket lidt. jeg har færdiggjort mit ene mål som var at vinde 5 mesterskaber.

Jeg har efterhånden op arbejdet en økonomi der er enestående i Rusland, samtidig med har jeg arbejdet mig op i seedningslaget i internationalt fodbold, så når jeg indtræder i CL gruppe spillet så er jeg i øverste seedningslag. jeg har dog endnu ikke formået at vinde noget som helst internationalt, dog emmer min trup virkelig af kvalitet. på mål har jeg en 24 årig Argentinsk landsholdsmålmand, som med 18 landskampe på CV'et må siges at være et scoop på fritransfer, i forsvaret har jeg en Australsk(24 år) og en slovensk(19 år) spiller som virkelig har været gode, og som er hentet ind til meget billige penge som har masser af landsholdskampe allerede. på midten gør sig en 25 årig pevuriansk landsholds spiller med 60 landsholds kampe og til sidst i angrebet gør sig en 24 årig tysk landsholds angriber med 4 mål i 7 kampe, så jeg har fået en fin grundstamme med international erfaring, mit største problem bliver at holde på disse stjerner. samtidig har jeg ikke mindre end 10 russiske A-landsholds spillere. så alt i alt har jeg en rigtig god trup med en gennemsnits alder på godt 22 år som også er den yngste i den Russiske liga.

status for nu er
6 mesterskaber (5 i træk)
2 pokal titler (3 finaler)
2 supercup titler (7 finaler)

Derudover kan min entusiasme inden for talent udvikling også ses på mine ungdomshold hvor "mit" medaljeskabe rummer:
4 U/21 mesterskaber (2 andenpladser, 1 tredjeplads)
3 U/19 andenpladser.

Så der er lidt endnu rent europæisk, men nationalt, vil jeg nemt kunne nå mine mål, jeg er dog i tvivl om den Europæiske del
Logged

Guti14
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Fortæl om din personlige challenge
« Svar #25: 27 Jan 2017, 15:30 »

@Pati924

Fået styr på Europa? :-)
Logged

pati924
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Fortæl om din personlige challenge
« Svar #26: 29 Jan 2017, 18:04 »

Ja. jeg har fået godt styr på Europa. jeg har i 13. sæson vundet CHL, og er nu i 14. sæson, jeg mangler en pokal tunering for at have gennemført "min challenge", jeg er pt i marts måned og er desværre blevet slået ud af dette års CHL af Arsenal. var ellers foran 2-1 ved pausen i kamp nr. 2 men mit hold faldt desværre fra hinanden og endte med at tabe 3-2 med et mål scoret med 10 minutter igen.
Derudover vandt jeg verdensmesterskaber ne for klubhold, tabte desværre supercuppen mellem Liverpool (EL mestre) og jeg selv (CHL mestre) med et resultat der hed 1-0, og mig der var spil dominerende.
i ligaen fortsætter jeg, med mit snart 9. mesterskab, sidste sæson var klart den bedste da jeg vandt med 5 runder igen, jeg håber dog på at kunne overgå det denne sæson, hvor jeg efter 20 kampe har 12 point ned til Zenit, 18 sejre 1 uafgjort og 1 nederlag i de 20 kampe.

Truppen indeholder efterhånden rigtig meget kvalitet. jeg har af unge spillere 3 wonderkids som i deres unge alder allerede har slået igennem på deres respektive A-landshold, derudover har jeg fået udviklet yderst erfarne folk. min største fordel i Rusland er at jeg gør noget ud af min scouting, jg havde inderligt håbet på at jeg kunne leve af mit akademi, men, det indtag der har været gennem årene har simpelthen været for ringe, så jeg har hentet rivalernes bedste ungdoms spillere, gennem sæsonerne, og solgt dem når de var højt profilerede spillere, der har været mange sats, hvilket blandt andet kan ses ved en forsvarsspiller jeg hentede for 260 milioner som slet ikke har slået til.
Min tid i Rusland er snart færdig og med 24½ dag brugt på dette save, må dette også være det længste jeg nogensinde har brugt på et save i manager Opstemt
Logged

pati924
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Fortæl om din personlige challenge
« Svar #27: 29 Jan 2017, 20:46 »

Challenge er færdig

24 dage 12 timer og 4 minutter, gemt 55 gange og i år 2030.
hvad man ikke kunne have brugt 580 timer til  funny
men jeg valgte at bruge min tid på dette save og vandt følgende ting:


« Seneste Redigering: 30 Jan 2017, 11:40 af pati924 » Logged

Guti14
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Fortæl om din personlige challenge
« Svar #28: 30 Jan 2017, 10:02 »

@Pati924

Satme flot!!!
Logged

Robberman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fortæl om din personlige challenge
« Svar #29: 16 Mar 2017, 14:20 »

Min challenge lød på at vinde FA-cuppen & Premier Leauge 2 gange hver på 5 år.

Min klub er Stoke, og jeg har formået at slutte nr. 4 i Premier Leauge 2 år i træk nu. Desværre tabte jeg FA Cup finalen til City, så nu skal der virkelig leveres de sidste 3 sæsoner hvis jeg ikke skal ende med endnu et mislykkedes forsøg  Ubeslutsom
Logged

He cheats! he dives! he hates the Jackson 5, Luis Suarez, Luis Suarez

Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010