home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 380 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2017
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Hvem spiller I med?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Hvem spiller I med?  (Læst 12391 gange)
Thue_O
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Hvem spiller I med?
« Svar #15: 12 Dec 2016, 19:51 »

Har gang i et lidt utradionelt spil med KI (Klaksvik) fra Færøerne. Målet er enevælde på øerne, samt at bestride landstrænerposten. Det går fint med enevælden, erobrer titler efter behag, og har også været forbi et par europæiske gruppespil. Dog er det umuligt at vippe Lars Olsen af pinden på landstrænerposten, uanset hvor ringe Færøerne spiller og hvor meget jeg end forsøger at sætte Olsen under pres...så sidder han desværre sikkert i sædet.
Logged

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem spiller I med?
« Svar #16: 12 Dec 2016, 20:42 »

Har gang i et lidt utradionelt spil med KI (Klaksvik) fra Færøerne. Målet er enevælde på øerne, samt at bestride landstrænerposten. Det går fint med enevælden, erobrer titler efter behag, og har også været forbi et par europæiske gruppespil. Dog er det umuligt at vippe Lars Olsen af pinden på landstrænerposten, uanset hvor ringe Færøerne spiller og hvor meget jeg end forsøger at sætte Olsen under pres...så sidder han desværre sikkert i sædet.
Lyder spændende! Hvordan er økonomien og udviklingen af ligaen på Færøerne?
Og hvad med talentudvikling. Får du og resten af landet udemærket ungdomsspillere?
Lyder som er spændende og langt projekt som jeg godt selv kunne finde på at lade mig ud i senere hen!
Logged

Arsenal <3

Thue_O
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Hvem spiller I med?
« Svar #17: 13 Dec 2016, 00:13 »

Lyder spændende! Hvordan er økonomien og udviklingen af ligaen på Færøerne?
Og hvad med talentudvikling. Får du og resten af landet udemærket ungdomsspillere?
Lyder som er spændende og langt projekt som jeg godt selv kunne finde på at lade mig ud i senere hen!

Jamen man starter op som semi-pro, så det er umuligt at hente andre end lokale spillere. Det er dog forholdsvis nemt, da spillerne skifter for ingen penge...mange roterer rundt blandt de forskellige klubber, så det er også meget skiftende med hvem mine største konkurrenter er.
Talentudvikling findes stort set ikke, det er meget skrabet hvad der kommer ud af det. Da jeg blev pro og kunne scoute i DK, var fritstillede spillere fra den danske 2. division som oftest scoutet til omkring 4 stjerner. Målet er dog fortsat kontinuitet, og som du siger, et langt spil. Vil gerne udvikle hele den færøske fodbold og ikke kun mit eget hold.
Overvejede kort en blok, da det er et temmeligt utradionelt spil, men gik væk fra det.

Det skal lige siges, har ingen tilknytning overhovedet til færøsk fodbold...kan bare godt lide at gå til spillet med en lidt skæv vinkel.
Logged

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem spiller I med?
« Svar #18: 13 Dec 2016, 16:31 »

Jamen man starter op som semi-pro, så det er umuligt at hente andre end lokale spillere. Det er dog forholdsvis nemt, da spillerne skifter for ingen penge...mange roterer rundt blandt de forskellige klubber, så det er også meget skiftende med hvem mine største konkurrenter er.
Talentudvikling findes stort set ikke, det er meget skrabet hvad der kommer ud af det. Da jeg blev pro og kunne scoute i DK, var fritstillede spillere fra den danske 2. division som oftest scoutet til omkring 4 stjerner. Målet er dog fortsat kontinuitet, og som du siger, et langt spil. Vil gerne udvikle hele den færøske fodbold og ikke kun mit eget hold.
Overvejede kort en blok, da det er et temmeligt utradionelt spil, men gik væk fra det.

Det skal lige siges, har ingen tilknytning overhovedet til færøsk fodbold...kan bare godt lide at gå til spillet med en lidt skæv vinkel.
Det lyder spændende, er det ikke noget du har lyst til at fortælle om i en blog/følg mig saves?  Smiley
Logged


B-rock
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hvem spiller I med?
« Svar #19: 14 Dec 2016, 11:18 »

Jeg har gang i et spil med Leeds, virkelig fedt at spille i Championship Wink

Ligger pt til oprykning, selvom målsætningen var at ligge i midten af tabellen Smiley
« Seneste Redigering: 14 Dec 2016, 11:45 af B-rock » Logged

Nu er vi her igen
De berygtede fra Vestegnen
I kamp for gul og blå
Og jeg kan mærke mit hjerte slå

Tro håb og kærlighed
Fanatismen den varer ved
Livet er fuld af valg
Brøndby IF er vores kald!

Herlev
Challenge Mester 2016
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem spiller I med?
« Svar #20: 14 Dec 2016, 11:26 »

Jeg er startet op med Le Havre fra næstbedste række i Frankrig. Det er en ret interessant klub, hvis man kan lide historik og talenter.

Pogba, Payet og Mahrez er alle fra Le Havre i det nordfranske. Le Havre har fanstastiske ungdomsfaciliteter og mange gode talenter.

Klubben Le Havre er oprettet af englændere der for mange år siden flyttede til det nordfranske. Hvilket også betyder klubbens slag sang er som følger;

"The first ever
of all French clubs
The H.A.C
Proud of your roots
Son of Oxford and Cambridge
two colors make our prestige
(the colors of the) sky and the sea!"
Logged

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Hvem spiller I med?
« Svar #21: 14 Dec 2016, 11:40 »

Jeg er startet op med Le Havre fra næstbedste række i Frankrig. Det er en ret interessant klub, hvis man kan lide historik og talenter.

Pogba, Payet og Mahrez er alle fra Le Havre i det nordfranske. Le Havre har fanstastiske ungdomsfaciliteter og mange gode talenter.

Klubben Le Havre er oprettet af englændere der for mange år siden flyttede til det nordfranske. Hvilket også betyder klubbens slag sang er som følger;

"The first ever
 of all French clubs
 The H.A.C
 Proud of your roots
 Son of Oxford and Cambridge
 two colors make our prestige
 (the colors of the) sky and the sea!"

Lyder fedt - skal helt sikkert prøves på et tidspunkt - kan huske Anthony Le Tallec og sammen med ham var hans fætter Florent Sinama Pongolle der drog til Liverpool i starten af 00'erne så vidt jeg husker. Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem spiller I med?
« Svar #22: 14 Dec 2016, 12:21 »

Jeg er startet op med Le Havre fra næstbedste række i Frankrig. Det er en ret interessant klub, hvis man kan lide historik og talenter.

Pogba, Payet og Mahrez er alle fra Le Havre i det nordfranske. Le Havre har fanstastiske ungdomsfaciliteter og mange gode talenter.

Klubben Le Havre er oprettet af englændere der for mange år siden flyttede til det nordfranske. Hvilket også betyder klubbens slag sang er som følger;

"The first ever
 of all French clubs
 The H.A.C
 Proud of your roots
 Son of Oxford and Cambridge
 two colors make our prestige
 (the colors of the) sky and the sea!"
Har haft mange gode spil med Le Havre igennem tiden, det er en af mange super lækre klubber i Frankrig som bare spytter talenter ud!
Logged


lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem spiller I med?
« Svar #23: 16 Dec 2016, 15:10 »

Jeg scouter simpelthen alle nye regens...

Nu sidder jeg på arbejder (og knokler selvfølgelig Smiley) så jeg kan måske ikke huske vejen og fanenavnene 100 %..

Men øverste i højre hjørne er der en knap så du kan komme ind til alle transfers.. Her vælger jeg så verden, derefter fanen "nye spillere".. Her kan man findes alle nye regens i de månederne der kom frem..



Kan du uddybe lidt mere omkring hvordan man scouter alle de nye regens. Kan ikke fine den fane oppe i højre hjørne du snakker om
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Hvem spiller I med?
« Svar #24: 17 Dec 2016, 11:37 »

Kan du uddybe lidt mere omkring hvordan man scouter alle de nye regens. Kan ikke fine den fane oppe i højre hjørne du snakker om





Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

DANzin22
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Hvem spiller I med?
« Svar #25: 17 Dec 2016, 12:18 »








Får du alle regens med på denne måde, eller vil der være lande vis spillere, du ikke får med? Smiley
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Hvem spiller I med?
« Svar #26: 17 Dec 2016, 12:19 »

Du får alle så vidt jeg ved. Smiley Men jeg kan selvfølgelig tage fejl.
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Hvem spiller I med?
« Svar #27: 17 Dec 2016, 12:52 »

Puuuh hvor i snyder Wink i baryler !
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Hvem spiller I med?
« Svar #28: 17 Dec 2016, 12:54 »

Puuuh hvor i snyder Wink i baryler !

Jeg bruger det ikke selv men ved bare hvordan de findes - det er ikke første gang der er nogen der spørger.. Wink Og så længe det ikke foregår i en challenge eller saves hvor man konkurrerer er jeg ligeglad.. Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem spiller I med?
« Svar #29: 17 Dec 2016, 18:13 »

Vidste jeg slet ikke man kunne, jeg bruger altid utrolig meget tid på at kigge i klubberne.
Logged


Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010