Broen13
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 17 Dec 2016, 14:52 af Broen13 »
|
|
|
|
|
|
Broen13
|
|
Så prøver vi det her challengehalløj!  Efter at have læst med hos de øvrige deltagere kunne jeg ikke længere holde mig væk, selvom det var i min all-time hadeliga!
|
|
|
|
|
|
|
|
Broen13
|
|
Transferrekorden blev danske Daniel Wass der strøg til Everton! 
|
|
|
|
|
|
|
|
whapz
|
|
Sikke nogle store personligheder, vi har med i challengen! Og du er bestemt ikke en undtagelse Held og lykke på din vej! Jeg skal med glæde følge.
|
|
|
|
|
|
|
|
Broen13
|
|
Haha! Tak tak!..  Skal gøre mit bedste - satser dog ikke på de store revolutionerende indlæg men bare lidt opdateringer i ny og næ. 
|
|
|
|
|
|
|
|
Møller
|
|
Av at du sender Wass afsted! 😳 Jeg ville ikke være foruden de frisparksbasser han laver for mig. Men god pris!
Held og lykke
|
|
|
|
|
|
|
|
Broen13
|
|
Han var utilfreds over at jeg afviste Monaco, og så synes jeg ikke han er god nok til at være i min start-ellever, så væk skulle han. Håbede på hans minimumsklausul på 185 mio.kr. men er godt tilfreds med hvad jeg fik for ham.  Og tror nu godt jeg kan erstatte hans frisparksscoringer. . 
|
|
|
|
|
|
|
|
Møller
|
|
Haha det kan du stensikkert, og nej. Han er også meget ude og inde af mit hold. Men primært grundet han er dansk at han hypes!
|
|
|
|
|
|
|
|
Broen13
|
|
Ja det forstår jeg også godt, men jeg er mest tilhænger af at nationalisere holdene jeg spiller med (ikke at jeg kommer til at gøre det her), og så synes jeg bare at Radoja er bedre, så derfor er Wass også blev valgt fra ret hurtigt.  Og så har jeg egentlig aldrig haft den store fidus til ham.
|
|
|
|
|
|
|
|
Broen13
|
|
Vi har - desværre - endnu engang slået transferrekorden - denne gang er Aspas smuttet til Tottenham for hans minimumsklausul, som han ikke ville forhøje. Jagten er gået ind på en ny angriber! 
|
|
|
|
|
|
|
|
Broen13
|
|
Her er mine erstatninger så får Daniel Wass og Aspas. Er MEGET tilfreds med at have lejet Depay. Granero gør det også godt når Radoja har behov for en pause. Fælles for dem alle er at jeg har lejet dem i to sæsoner!  Orellana passer overhovedet ikke ind i min taktik hvorfor jeg forsøgte at sælge ham - en lejeaftale med betaling var det næstbedste for en spiller på 30 år der ikke passer ind i mine filosofier!
|
|
|
|
|
|
|
|
whapz
|
|
Spændende! Får vi nogle informationer om taktikken? 
|
|
|
|
|
|
|
|
Broen13
|
|
Spændende! Får vi nogle informationer om taktikken?  Ja da - så snart jeg selv synes jeg har fundet noget der virker en standard 4-1-2-2-1 med indvendige angribere fungerer ihvertfald ikke synes jeg.. 
|
|
|
|
|
|
|
|
Broen13
|
|
Så fik jeg købt en landsholdsspiller med mere end 25 landskampe - velkommen til Jesus Navas fra Manchester City! 
|
|
|
|
|
|
|
|
Broen13
|
|
2 sejre over La Coruna kommer ikke til at ske i denne sæson, da vi spillede den første kamp uafgjort 1-1 hjemme.
|
|
|
|
|
|
|
|