home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
17 Jul 2025, 20:35 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23601
  0 Brugere, 657 Gæster Online.

Nyeste Bruger: narinpersson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Nogen, der kan hjælpe???
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Nogen, der kan hjælpe???  (Læst 393 gange)
Neoforos
Lilleputspiller
*

Nogen, der kan hjælpe???
« : 16 Nov 2006, 09:22 »

Hver gang jeg starter FM 2007, så efter jeg er kommet forbi reklamerne, stopper min computer på en sort skærm også varer det 100 år før spillet er startet helt op. Hvad kan det være? Jeg havde ikke problemerne i starten da jeg købte spillet???

Nees
Førsteholdsspiller

Sv: Nogen, der kan hjælpe???
« Svar #1: 16 Nov 2006, 09:25 »

Hver gang jeg starter FM 2007, så efter jeg er kommet forbi reklamerne, stopper min computer på en sort skærm også varer det 100 år før spillet er startet helt op. Hvad kan det være? Jeg havde ikke problemerne i starten da jeg købte spillet???

Nu tvivler jeg på det tager 100 år Opstemt spøg til side...

Når jeg har samme problem og der er ikke andet en at overleve det.

Brodtgaard
Manager

« Svar #2: 16 Nov 2006, 09:29 »

Jeg havde også det problem med mit første spil...   Efter en 3 - 4 gange gad jeg ikke mere.

Jeg slettede mit savegame, og oprettede et nyt spil med færre ligaer - og vupti, nu går det som en leg...

Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Syke
Lilleputspiller
*

« Svar #3: 20 Mar 2007, 21:12 »

Nu tvivler jeg på det tager 100 år Opstemt spøg til side...

Når jeg har samme problem og der er ikke andet en at overleve det.

Det passer nu ikke helt. Problemet er at spillet skal loade alt det grafiske materiale den skal bruge. Altså alt det som du selv har lagt ind, såsom skins, kits, logoer, baggrunde etc.
Problemet kan løses ved at du får lagt alt din grafik ind i de respektive mapper. Derefter starter du dit spil op. Finder det skin du vil bruge inde i indstillinger og sætter et flueben i "Allways reload skin on confirm".
Når du har gjort det, så klikker du på confirm. Derefter kan der godt gå et lille stykke tid. Når det er gjort, så gå ind i indstillinger igen og sørg for at der er et flueben i "Use skin cache" Og derefter confirm igen.
Har du gjort det rigtigt, så burde spillet starte op ret hurtigt, og der burde ikke være vente tid efter "War Child" logoet.
Håber det hjælper!  Thumbs Up

BACKE RAUS!!
ELSKER AT FÅ MIN VILJE!
Og snart er det tid til STÅLE RAUS!!

ElGuapo
Landsholdsspiller

« Svar #4: 20 Mar 2007, 21:19 »

Det passer nu ikke helt. Problemet er at spillet skal loade alt det grafiske materiale den skal bruge. Altså alt det som du selv har lagt ind, såsom skins, kits, logoer, baggrunde etc.
Problemet kan løses ved at du får lagt alt din grafik ind i de respektive mapper. Derefter starter du dit spil op. Finder det skin du vil bruge inde i indstillinger og sætter et flueben i "Allways reload skin on confirm".
Når du har gjort det, så klikker du på confirm. Derefter kan der godt gå et lille stykke tid. Når det er gjort, så gå ind i indstillinger igen og sørg for at der er et flueben i "Use skin cache" Og derefter confirm igen.
Har du gjort det rigtigt, så burde spillet starte op ret hurtigt, og der burde ikke være vente tid efter "War Child" logoet.
Håber det hjælper!  Thumbs Up

Korrekt. Når der er hak i "brug udseende", så ser FM ikke efter ny grafik ved opstart:)

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010