home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 466 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2017
| |-+  Challenges
| | |-+  Kategori: Galiciens helte
| | | |-+  whapz - Celta Vigo
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: whapz - Celta Vigo  (Læst 9926 gange)
whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
whapz - Celta Vigo
« : 03 Dec 2016, 01:15 »



Celta de Vigo by whapz


Velkommen til denne udgave af min mini-blog, der denne gang skal handle om Celta Vigo. En opgave, som jeg personligt ser meget frem til! Både på grund af danskerne Pione Sisto og Daniel Wass, men også fordi, at jeg ikke har det store kendskab til klubben udover det.

Dette første opslag vil også være mit trofæskab, hvor der forhåbentlig, gennem rejsen, vil blive fyldt godt op. Luis Arriola er hermed klar til sin første manageropgave i Celta Vigo.


Trofæskab


•   95 point - Slå pointrekorden i ligaen på 100 point

•   90 point - Vind VM for klubhold

•   85 point - Vind Champions League

•   75 point - Gennemfør din challenge uden at købe en spiller for over 100 millioner kroner.

•   70 point - Vind ligaen

•   65 point - Få 3 spillere udtaget til det spanske landshold på samme tid

•   60 point - Vind Copa del Rey

•   55 point - Vind Europa League (opnået ved sejr i ChL)

•   50 point - Nå en Europæisk Semifinale

•   45 point - Slå transferrekorden (Sælg en spiller til over 120 mio danske)

•   40 point - En akademi spiller (regen) får debut for det Spanske u21 landshold

•   35 point - Kvalificer dig til Champions League

•   30 point - Køb en spiller med mere end 25 landskampe for Spanien

•   25 point - Opnå kvalifikation til Europa League via din ligaplacering

•   20 point - Fuldføre din challenge, og fortæl løbende om det i en mini-blog

•   15 point - Vind slaget om Galicien både ude og hjemme i samme sæson

•   10 point - Gennemfør en sæson med Celta Vigo
« Seneste Redigering: 07 Dec 2016, 09:48 af whapz » Logged

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: whapz - Celta Vigo
« Svar #1: 03 Dec 2016, 01:22 »

Spændende. Glæder mig til at følge dig. Forhåbentlig klarer du dig ikke lige så godt som jeg kommer til. Wink

Knæk og bræk med udfordringen!
Logged

Arsenal <3

whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: whapz - Celta Vigo
« Svar #2: 03 Dec 2016, 04:56 »



Celta de Vigo by whapz

Starten


Starten har ikke været, som jeg først havde regnet med. Forventningerne var, at spille med i midten af tabellen, indtil jeg havde fået et ordentligt indblik i spillermaterialet og hvilken taktisk tilgang, vi skulle påtage os. Moralen på holdet kom dog hurtigt i top, da vi de første par kampe fik nogle smalle sejre. Dog har spillerne taget noget tid om at lære taktikken. Asymmetrisk 4-4-1-1, hvor vi spiller meget direkte og med massere af pres.

Det er gået godt, og udfaldet i ligaen og Europa League gruppespillet har kastet mange point af sig. Jeg er meget tilfreds med starten, og nu nærmer vi os snart januarvinduet, hvor jeg ikke regner med den store aktivitet.

Af transfers er der ikke sket det helt vilde, men salget af Jonny til PSG slog transferrekorden. Allerede 3 dage efter jeg overtog styringen begyndte interessen, og han blev hamrende utilfreds med at være hos Os Celestes. Første milepæl er derfor opnået.
Logged

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: whapz - Celta Vigo
« Svar #3: 03 Dec 2016, 07:31 »

Imponerende resultater må man sige. Spændende at se, om du kan holde den kørende i foråret med de mange kampe det giver. Champions League er lige pludseligt ikke helt urealistisk!

Logged

Arsenal <3

whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: whapz - Celta Vigo
« Svar #4: 03 Dec 2016, 22:47 »

Imponerende resultater må man sige. Spændende at se, om du kan holde den kørende i foråret med de mange kampe det giver. Champions League er lige pludseligt ikke helt urealistisk!


Tak! Synes det er alt for tidligt at snakke om Champions League Smiley der vil komme en opdatering igen snarest.
Logged

whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: whapz - Celta Vigo
« Svar #5: 05 Dec 2016, 21:50 »



Celta de Vigo by whapz

End of season


Første sæson er ovre, og det er hermed tid til at gøre regnskabet op. Tiden er fløjet af sted, hvilket også er grunden til manglende opdateringer. Det har været lidt af en turbulent sæson, hvor jeg kun på få tidspunkter har været tilfreds med taktikken. Det har også ført til rigtig mange ændringer i den konstant. Jeg må nok bare se i øjnene, at direkte fodbold ligger rigtig fjernt for mig, men det betyder ikke, at vi giver op på det!

Som man så smukt siger, så lyver tabellen ikke. Og til trods for, at jeg langt fra har været tilfreds med spillet, så blev det da ikke værre end hvad vi kan være bekendt. I ligaen blev det da også til en fornuftig femteplads. Efter nytår var præstationerne ufattelig svingende, hvilket blandt andet førte til et helt uacceptabelt nederlag på 3-0 til Sevilla.

I Europa League måtte vi se os domineret af et stærkt spillende Juventushold. Samlet over de 2 kampe scorede de hele 4 gange på dødbolde, som også var til stor irritation i Vigo-lejren! Udover det, kan man velsagtens tåle et nederlag til Juventus, som jeg ser som en af magtfaktorerne i europæisk sammenhæng.

Anderledes skulle det dog gå i Copa del Rey, hvor skeen pludselig blev taget i den anden hånd. Efter nogle super heldige lodtrækninger stod vi pludselig i finalen, hvor Atletico bød op til dans. Heldigvis for Os Celestes havde spillerne en god dag, og Atletico måtte tage tomhændet hjem med et 0-3 resultat i bogen.

transfermarkedet er der sket i sær to spændende handler, hvis jeg selv skal sige det. Danskerkolonien er blevet tilført endnu en dansk fyr, nemlig Kasper Dolberg, der er kommet fra Ajax til den nette sum af 72,5 mio. Den anden, der skal trækkes frem i lyset er det spanske talent, David Concha, som er skiftet fra Real Sociedad. Jeg spår ham en stor tid i klubben!

Nu kan trofæskabet altså endnu engang opdateres. Vi håber på en fed anden sæson også.



« Seneste Redigering: 05 Dec 2016, 21:54 af whapz » Logged

whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: whapz - Celta Vigo
« Svar #6: 06 Dec 2016, 10:54 »



Celta de Vigo by whapz

Svingdøren


Som overskriften så pænt siger, så har der været gang i svingdøren op i mod anden sæson. Massere af spillere er solgt ud og det samme kan man sige den anden vej, hvor hele 8 spillere har fundet vej ind. Udover dette, har PSG også nuppet Hugo Mallo, hvis agent jeg kunne rive hovedet af. Ved samtlige forhandlinger ville han ikke gå med til en frikøbsklausul på under 82,5 mio, and so be it. Af sted med Mallo til rigmændende for sølle 82,5 mio.

Opstarten har også givet et par overraskelser. Pludselig tikkede der en mail ind i indbakken, hvor der blev meddelt, at vi har kvalificeret os til Champions League. Hvordan det kunne lade sig gøre, det vides ikke! Men glade er vi da, både økonomisk og sportsligt.

Klubben har også valgt af købe vores stadion, Balaidos. Så alt i alt en hyggelig start her i anden sæson, hvor vi forresten skal slå Gladbach for at nå i gruppespillet i Champions League.
« Seneste Redigering: 06 Dec 2016, 11:18 af whapz » Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: whapz - Celta Vigo
« Svar #7: 06 Dec 2016, 11:09 »

Dine transfers ind og ud er begge kun ud. Smiley Men ellers godt at se at CL er blevet realiseret uanset hvordan det så er gået til! Wink
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: whapz - Celta Vigo
« Svar #8: 06 Dec 2016, 11:18 »

Dine transfers ind og ud er begge kun ud. Smiley Men ellers godt at se at CL er blevet realiseret uanset hvordan det så er gået til! Wink

Rettet! Tak Smiley
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: whapz - Celta Vigo
« Svar #9: 06 Dec 2016, 11:24 »

Ikke noget problem - Muniain på fri  Shockeret !! NICE! Opstemt
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

ernemann
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: whapz - Celta Vigo
« Svar #10: 06 Dec 2016, 11:27 »

Hvem vandt cl? Må være hold udenfor top 4 der har vundet cl og derfor ryger femteplads i cl Wink
Logged

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: whapz - Celta Vigo
« Svar #11: 06 Dec 2016, 11:31 »

Lækkert røverkøb af Muniain! Og vild overraskelse med CL. Det må lune i kassen og pludselig flere challenge point på kontoen!
Knæk og bræk i den nye sæson. Smiley
Logged

Arsenal <3

Forlan
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: whapz - Celta Vigo
« Svar #12: 06 Dec 2016, 11:51 »

Det må næsten være fordi bare CL og EL blev vundet af spanske hold som kom i top 4 i ligaen.. Ellers giver det da ingen mening.. Og det tror jeg nu stadig ikke det gør..
Logged

whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: whapz - Celta Vigo
« Svar #13: 06 Dec 2016, 12:03 »

Tottenham vandt ChL, men hvad der ellers har ført til det, det ved jeg ikke Opstemt
Logged

cartoon
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: whapz - Celta Vigo
« Svar #14: 06 Dec 2016, 13:34 »

Vinderen af EL, ryger direkte i CHL i næste sæson, så hvis et af af top 4 holdene har vundet EL , så gives deres plads i den nationale liga videre til næste hold.
Logged

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010